Polovina řetězce LED vánočních světel nesvítí.

LED vánoční osvětlení

Ozdobné osvětlení používané kolem svátků.



Rep: 9,6 tis



Zveřejněno: 12.06.2009



Trochu low-tech, i když sezónní, otázka pro vás:



Mám spoustu vánočních světelných řetězců Noma LED, každá se 70 LED. S jedním řetězcem se přesná polovina LED nerozsvítí, když je zapojena do sítě. Celý řetězec fungoval a je to jen asi rok nebo dva.

Chápu, že vánoční světelné řetězce, jako jsou tyto, jsou často dva nezávislé obvody s pojistkami zabudovanými do zástrček na obou koncích. Všiml jsem si, že po většinu řetězce jsou tři dráty - ale ve středu řetězce jsou jen dva dráty spojující dvě poloviny. Tato myšlenka, že ve skutečnosti existují dva nezávislé obvody, mi tedy dává smysl. Ve druhé polovině struny musí být porucha nebo musí být spálená pojistka v této polovině.

Moje otázka zní:



Zkoušel už někdo opravit tento druh vánoční vánoční světelné šňůry? Stojí to za to zkusit vyměnit pojistku? (Samozřejmě by to mělo smysl, pouze kdyby v obvodu nedošlo k žádné další vážnější poruše - ale jak byste ladili příčinu poruchy?)

Zástrčka na konci problému vypadá, že má malou západku, kterou byste mohli zatlačit malým šroubovákem, ale zdá se téměř nemožné vypáčit zástrčku bez jejího poškození. I když jsem otevřel zástrčku a našel pojistku, zajímalo by mě, jestli je pojistka dokonce nějaké standardní velikosti nebo typu, který lze snadno vyměnit. Je to jen jednorázová pojistka?

Pokud se mi nepodaří opravit druhou polovinu, mohl bych řetězec rozříznout na dvě části a jen izolovat a utěsnit řezaný konec smršťováním. Udělal to někdo na zlomeném řetězci LED světel?

Komentáře:

ok, mám sadu venkovních světel Holiday Time Icicle LED, teď je můj problém, že v polovině první sady asi 2 stopy. sekce je venku, teď tato světla mají prázdné pahýly každé 2 stopy nebo tak, nic odstranitelného, ​​co mohu říct ale světla mezi těmito dvěma pahýly jsou zhasnutá. Jakékoli odpovědi na můj problém.

20.12.2014 podle Bill Matusevitz

Mám svá vánoční světla a dnes ráno jsem šel ven a je plný vody, musím to zastavit, než se rozsvítí vánoční světla Zapnout

07/11/2015 podle CaleE

Koupil jsem si Noma LED (velká světelná světla) pro svůj dům a 1. prosince jsem rozsvítil svá vánoční světla.

Třetí týden polovina z nich nepracovala.

Zkontroloval jsem pojistku podle pokynů, ale po výměně pojistky stále nefungovala.

Snažil jsem se koupit náhradní žárovky, ale nemohu je najít na policích, kde jsem je koupil.

Při prvním nákupu dodávají dvě světla.

Už nebudu kupovat světla Noma, pokud najdu jiného výrobce než Nomu.

23. 11. 2015 podle Rone

Koupil jsem 70 mini světel, polovina mého stromu zhasla, co s tím mohu udělat

06/12/2015 podle Kiara

Jednoduché řešení: Prohlédněte si každé l.e.d. vyjmutím ze zásuvky. Měly by být viditelné dva vodiče svorek. Pokud ne, možná jste našli svého viníka! Opravil jsem důl tak, že jsem vzal měděný drát dlouhý asi 1,5 cm (5/8 ') a zasunul ho do otvoru vedle zlomeného koncového vodiče. Terminál posuvu make shift vypadá jako J. Měl by se dotknout přerušeného vodiče terminálu, aby se vytvořil kompletní obvod, takže jsem udělal několik mírných ohybů, abych získal jistý kontakt. Můžete najít drát o správném průměru, který se dotkne zkráceného l.d. drát. Žádný drát? Zkuste kancelářskou sponku atd. Díky - tento web mě dostatečně povzbudil, abych se alespoň pokusil najít jednoduché řešení!

06/12/2015 podle Spey Guy

68 odpovědí

Zvolené řešení

Zástupce: 535

Dobrý večer všem a nechť všechna vaše světla fungují. Setkal jsem se s odvěkým problémem, že polovina vlákna nefunguje. Objevil jsem to, než jsem to postavil na okap. Letos jsem na své světelné scéně brzy nastartoval, takže jsem měl čas hádka problematický pramen. Zkontroloval jsem drát, zda není přerušený. Poté jsem jej zapojil do zásuvky ve zdi. Odstranil jsem jednu LED po druhé, počínaje koncem zástrčky. Po šesté LED jsem byl připraven skončit. LED # 7 se ukázala jako problém. Hroty LED nebyly správně vyrovnány v základně, takže nemohly navázat kontakt se zásuvkou. Zatlačil jsem hroty na místo, vložil LED do zásuvky a zbytek vlákna ožil. Celý úkol trval 10 minut. Nejlepší na tom je, že jsem dokázal splnit očekávání mé sedmileté vnučky, která tento proces pozorovala. Podle jejích slov: „Dobrá práce, Granpo.“ Doufám, že tato odpověď někomu pomůže. Veselé svátky, od Phila v Kansasu.

Komentáře:

+ To jen ukazuje, že když se situace zúží, bude těžké pokračovat v přepravě ..... :-) Veselé svátky

26/11/2011 podle oldturkey03

Dík! našel jednu vadnou žárovku a vyměnil ji a nyní všechna světla fungují znovu!

29/11/2015 podle dbaumy

jak jsi našel vadnou žárovku. Mám diamantový řez C7 a zdá se, že nemají hroty.

02/12/2015 podle Phyllis Kandul

Díky Granpa. Také našli jeden vadný kontakt a presto, na které všichni přišli. Až na to, že jsem začal na plug-endu a ten byl třetí od posledního na opačném konci. Nikdy to neřeknu!

03/12/2015 podle shellseeker536

Fungovalo to! Našel jeden s přerušeným drátem, zasunul malý kousek drátu do otvoru, kde měl být jako můstek, a zasunul jej zpět do zásuvky. Všechno vypadá dobře. Díky, a Veselé Vánoce, Phil!

08/12/2015 podle sdílené

Rep: 265

Tato věc převrácení zástrčky, použití osciloskopů nebo zaznamenání hz vše naznačuje nerozumění diodám. LED diody (Light Emitting Diodes) pracují pouze s proudem, který jimi protéká v jednom směru ... stejnosměrný proud. Střídavý proud (domácí proud) kolísá nebo osciluje 60krát za sekundu .. proto '60 Hz'. Aby vaše LED diody fungovaly na tomto obvodu, musí být eliminována polovina těchto oscilací. Rovněž potřebují výrazně snížit napětí .... ze 110 na přibližně 5. LED diody také nelze testovat jako žárovkový řetězec světel pomocí ohmmetru, protože nemají vlákno. Testování přivedení LED by vyžadovalo nastavení multimetru jako ampérmetru, rozbití a testování pouze světelného řetězce (ne dalších dvou řádků).

Vzhledem k tomu, že řetězec je vytvořen tak, aby fungoval JAKO CELÁ JEDNOTKA se střídavým napájením, mělo by vás upozornění, že převrácení zástrčky upozornit, že tato funkce byla zničena. Pojistka tam byla, aby se zabránilo dalšímu poškození (požárům). Skutečnost, že je můžete vyměnit, by s sebou měla přinést také opatrnost, kterou musíte zjistit, co způsobilo poruchu.

Zkratovaná žárovka v jednom z vašich řetězců s největší pravděpodobností způsobila poruchu diody, která mění 110V AC na DC. Tato událost pravděpodobně způsobila výbuch pojistky. Výměna pojistky nebo překlopení zástrčky neřeší problém root a moje sázka je, že budete muset hodit řetězec a koupit nový.

Při kontrole nefunkční struny se vloupejte a podívejte se na LED. Podívejte se, že dvě elektrody uvnitř mají různé velikosti. Velký je negativní strana, malý je pozitivní. Mezi nimi je prostor ... žádné vlákno. Polarizace dvou pólů, a ne tok proudu z jednoho do druhého, je důvodem, proč tento prostor mezi nimi vydává světlo. Ve skutečnosti, pokud je napětí příliš vysoké (střídavé nebo stejnosměrné), dojde k narušení prostoru a LED dioda doslova „vyskočí na vrchol“. V závislosti na prvku v této matici získáte různé barvy. Červená je nejlevnější světlo na výrobu. Čisté světlo je jedním z nejdražších.

Komentáře:

RoddyMacRoddy Ještě jednou, skvělá odpověď -) Je čas, abyste vytvořili průvodce pro ifixit, který ukazuje, jak tyto buggery opravit.

30/11/2011 podle oldturkey03

Nezapomeňte, že LED diody jsou samotné diody - nepotřebují další diody, aby pro ně vytvářely stejnosměrný proud. Procházejí však pouze proudem a rozsvítí se, když je na ně aplikována správná polarita. Pokud je použito střídavé napětí (při vhodně sníženém napětí - které se získá zapojením mnoha do série), rozsvítí se pouze během poloviny střídavého cyklu. To nevidíte, pokud jsou v klidu. Zkuste pohnout LED diodami, když jsou zapnuté, a uvidíte malé čárky světla.

06/01/2016 podle Ken Wodlinger

Neměli bychom muset trávit celou tu dobu, abychom dostali do práce řetězec NOVÝCH vánočních světel. Moje dcera a já jsme strávili hodiny taháním světel (velmi těžko odstranitelných) na můj rok starý 9 světelných řetězců. Noma by je měla zintenzivnit a nahradit. Ztratí spoustu zákazníků a dostanou spoustu stížností. Já si zase nebudu kupovat světla Noma. Jedná se o 70 nastavených LED řetězců. C6

09/01/2016 podle shashachap

Jo a podařilo se nám nechat pracovat pouze jednu sadu, pověsit je ven a ZNOVA polovina sady zhasla.

09/01/2016 podle shashachap

Mám dvě struny venkovních LED světel Noma, které můžete spojit dohromady. Postavil jsem obě sady a omylem jsem upustil konektor mezi oběma sadami do žlabu, ve kterém byla stojatá voda. Hle, druhý řetězec, ten nejdále od místa, kde byl AC zapojen do zdi, nefungoval. Obviňoval jsem sebe a koupil nový řetězec, který fungoval několik měsíců, pak také selhal! Souhlasím s shashacapem, neměli bychom potřebovat vyskakovat pojistky a kontrolovat špatně připojené žárovky na Zcela nových řetězcích světel. Tyto věci nejsou vhodné pro daný účel a nechci trávit hodiny řešením problémů, které by neměly existovat, pokud by byl produkt správně vyroben.

03/02/2016 podle Chris Halford

Rep: 145

Je to velmi nepříjemná situace, ale našel jsem řešení!

Naštěstí to fungovalo znovu, protože jsem měl pocit, že to bude navždy, dokud jsem nedokázal znovu rozsvítit světla mého vánočního stromku.

Opravil jsem všechna svá vánoční světla, která divně blikala a polovina řetězce se nerozsvítila.

Udělal jsem to podle průvodce na tomto blogu zde https://christmaslightfixer.com

Tento web / blog obsahuje všechny možné varianty všeho, co se s těmito světly může stát, a jak je skutečně opravit.

Byl velmi ohromen podrobnostmi a obrázky, které ukazují.

Dokonce i nalezení správné pojistky, kterou je třeba vyměnit, je skutečná bolest, ale průvodce to všechno rozbije.

Ve všech řetězcích vánočních světel můžete mít 1 slabý článek a bez řádného průvodce může být velmi těžké diagnostikovat problém.

Opravdu doufám, že každý má velmi šťastné sváteční období. užijte si sezónu, abyste byli veselí a rozsvíťte tato světla.

Přejeme šťastnou předvánoční oslavu !!!

Komentáře:

Sledoval jsem odkaz na Christmaslightfixer a zavedl mě na web pro pěstování ovoce v eurech.

11/28/2020 podle ianferguson0

Totiž, nepotřebuji hrozny

můj iPad je zakázán a nepřipojí se k iTunes

02/12/2020 podle Shaun Scandrett

Totéž zde

05/12/2020 podle Max Scholefield

Nyní přejde na testovací web něco wordpressu, který brzy přijde.

28.12.2020 podle Bruce Nelson

Rep: 133

Stejný problém, nové řešení. Zkoušel jsem nové pojistky a jeden konec každého řetězce se stále nerozsvítil. Takže jsem si myslel ... Jelikož jeden řetězec má konec zástrčky, který se nerozsvítí a druhý má receptivní konec, který se nerozsvítí, co když odstřihnu řetězce a dám dva konce, které fungují společně? Ujistěte se, že jsem připojil jeden vodič, který vede přímo skrz celý řetězec, na stejný na druhé straně a druhý vodič, který jde do žárovek, mám nyní kompletní řetězec pracovních světel. Odpusť, ale ... teď se nějak cítím jako génius :). A zvláštní poděkování patří mému otci, který zemřel na Štědrý den v roce 1981, že mě nechal jako dítě hrát s ním v garáži. A všem dobrou noctttttttttt!

Komentáře:

Skvělý nápad, jaký skvělý způsob, jak věci opravit. Vítejte v ifixit a doufám, že se od vás naučíte rudu. Šťastné svátky...:-)

14/14/2011 podle oldturkey03

ahoj, mohou si vzít sadu světel sami a fungují, ale když jsem připojil další světla, dostávám jen poloviční výkon, mohl by mi někdo říct problém, aby mi pomohl, trpím rakovinou a světla jsou bolest v zadku, prosím pomozte mi na mikelake1955@hotmail.com laskavě děkuji mikr šťastný nový rok

05/01/2016 podle 108

Nejlepší řešení, které jsem pro tento světelný problém našel, bylo https://christmaslightfixer.com bylo to zmíněno v jiné odpovědi zde. ukáží vám všechny problémy, které se mohou s těmito vánočními světly stát. velmi jednoduchý průvodce. moje teď fungují! :)

29/11/2019 podle běžci

Zástupce: 85

Ano, vánoční vánoční světelné prameny jsou často dva nezávislé obvody.

LED diody jsou zapojeny do série, takže pokud je jeden odpojen nebo nějak selhal otevřený obvod, tento obvod zhasne. Totéž se samozřejmě stane, pokud někde dojde k přerušení vodiče.

Můžete zkontrolovat pomocí voltmetru, abyste zjistili, zda se vám ze zásuvky na zadním konci nedostává 120 VAC, což by v případě nuly znamenalo přerušení kabeláže.

Ale myslím, že je pravděpodobné, že máte jednu neúspěšnou LED.

Další testování by znamenalo řezání do vlákna.

Komentáře:

řešení, které jsem pro tento světelný problém našel, bylo https://christmaslightfixer.com bylo to zmíněno v jiné odpovědi zde. ukáží vám všechny problémy, které se mohou s těmito vánočními světly stát. velmi jednoduchý průvodce. moje teď fungují! :)

29/11/2019 podle běžci

Rep: 670,5 tis

Malá pojistka ve vaší zástrčce je tam, kde jsou pojistky. Měli byste tam najít dva z nich. Nejsem si jistý, kde se nacházíte, ale mám náhradní pojistky u Walmartu a je to mnohem levnější a časově méně náročné. Vyzkoušejte to a děkujte za ducha Vánoc .... Hodně štěstí.

AKTUALIZACE

právě přidal obrázek kvůli další otázce o tom ....

Komentáře:

jen 54 dalších spí !!!!! nejlépe zapněte všechna světla ...

01/11/2011 podle pollytintop

Rep: 265

Nikdy jsem neviděl světelné řetězce s pojistkami v zástrčkách, které se budou muset znovu podívat, ale to, co DĚLÁME, jsou světelné řetězce s „Fusible Links“. Tyto řetězce mohou mít v sobě více než dvě světelné řady, oddělené tavitelným článkem na každém konci série. Představte si žebřík, kde nohy žebříku představují každou stranu obvodu 110 voltů. Světelné vlákno (y) jsou příčky s asi 20 světly na vlákno. Na křižovatce „nohou“ a „příček“ máte tavný článek. Dojde-li ke zkratu nebo přerušení některého ze světelných pramenů, jedno nebo obě tavné články prasknou, jsou utěsněny po celou dobu životnosti a nelze je opravit. Ten světelný pramen bude venku a zbytek pramenů zůstane osvětlený. Tavitelné články slouží pro bezpečnost, nikoli pro pohodlí.

Nyní pro trochu více informací. Pokud se pokusíte přerušit tavné články nebo je dokonce vyměnit za provozuschopnější jednotku, musíte porozumět něčemu o LED diodách, na rozdíl od žárovek. LED diody fungují na stejnosměrný proud (stejnosměrný proud) a budou svítit pouze tehdy, když tento proud běží v jednom směru. Při použití na střídavý proud 110 V by vybuchly (doslova), pokud by byly navrženy pro stejnosměrný proud 6 V. Takže v každé světelné základně nebo jako součást tavitelného spoje bude další dioda, jejímž úkolem je vytvářet stejnosměrné nízké napětí. Odebrat to znamená pozvat katastrofu.

Pokud máte výpadek struny, nejlépe snížit své ztráty a jít si pořídit novou.

To není totéž jako testování špatných světel a jejich výměna. To je docela jiné. Mezitím budu mít oči otevřené pro ty s vyměnitelnými pojistkami .....

Aktualizace

Nevidím, že Chris zmínil jediné světlo jako problém ....

Pokud jde o opravu, kterou jste zmínil, pokud existuje tolik likvidovaných světelných řetězců, nemohli byste toto světlo vystřihnout a nahradit ho zachráněným. Mohlo by to být nejlepší řešení, protože tyto řetězce jsou v sérii. Každé odstraněné světlo zvyšuje intenzitu tohoto jednoho řetězce. To nakonec způsobí další selhání. Diody na těchto věcech jsou vyváženy deignovou zátěží. Mají „prahovou hodnotu“, která jednou překročí, selže, pak bude celý řetězec venku.

Komentáře:

Rychlé vyhledávání na Googlu odhalí spoustu podobných stránek takhle nebo dokonce toto. Několik odkazů tam venku a určitě PITA, pokud řetězec nefunguje. Samozřejmě tady je dokonce i odkaz na pojistky v řetězci LCD. To neznamená zdiskreditování vaší odpovědi, je to velmi dobrá a správná. Vždy existuje více než jeden způsob ... :-) Veselé svátky ..

27/11/2011 podle oldturkey03

Ahoj znovu

Možná tu mluvíme o jablkách a pomerančích. Nebo UL n CSA. Jsem Kanaďan. Možná nebudeme mít v strunách odnímatelné pojistky ...... Možná i méně požárů, ale více odpadu ...

27/11/2011 podle RoddyMacRoddy

RoddyMacRoddy, to je určitě možné :-) Jelikož jsem nyní na trhu s vánočními světly, určitě zkontroluji řetězce LCD a tavné odkazy. Vaše odpověď je určitě zajímavá a velmi poučná. Jediná dobrá věc je, že si nemusíme dělat starosti s TÜV ..... :-)

27/11/2011 podle oldturkey03

nekupujte NOMA. každý řetězec, který si koupím, skončí po polovině nebo po týdnu nebo dvou. a nekupujte předsvětlený strom noma. jaká noční můra.

07/12/2015 podle smajlík Cyrus

Chtěl jsem jen objasnit, co Roddy řekl, že pokud vyjmete žárovku z obvodu, celková zátěž nebo odběr proudu klesnou, ne nahoru. Nezpůsobí to, že by proud na obvodu stoupal. Pokud jste pro obvod udělali základní matematiku E = IR, pak by to, co Roddy řekl, byla pravda, ale to je jen část. Zátěž na žárovku se nikdy nemění, protože odpor zůstává stejný a napětí zůstává stejné, takže intenzita proudu na žárovku se nezmění. Celková požadovaná intenzita proudu ve skutečnosti klesá, když odstraníte světlo. Doufám, že to objasní.

09/12/2016 podle Keone

Rep: 37

Setkal jsem se s dobrým zápisem fixit online od Terryho Rittera. Vypadá to, že s LED světly je mnohem více problémů, což vyžaduje více procesu přemýšlení.

http: //www.ciphersbyritter.com/RADELECT / ...

Nish

Komentáře:

Dobré informace zde. Díky Naoya!

12/12/2013 podle RoddyMacRoddy

ještě lepší sepsat průvodce .... https://christmaslightfixer.com rychle mi vrátila vánoční světla. je dobrým vodítkem i pro nalezení mrtvé pojistky.

29/11/2019 podle běžci

Rep: 25

LED světelné sady, které se používají venku, jsou náchylné k úniku vody a následné korozi LED vodičů uvnitř zásuvek. Vytáhněte diody LED z příslušných zásuvek v řetězci. Pokud jsou vodiče rezavé, bude nutné LED vyměnit. Nepokoušejte se je vyčistit, pokud jsou rezavé. Zásuvky lze vyčistit trochou WD-40 a malým šroubovákem (proveďte to s odpojenou strunou). Do držáků lze vložit nové LED diody. Věnujte pozornost orientaci LED diod v zásuvkách. Na držáku LED je obvykle indikátor, který ukazuje „dlouhou“ stranu a „krátkou“ stranu. Vložte novou LED do zásuvky s dlouhým vodičem na dlouhé straně, krátkým vodičem na krátké straně. Pomalu ohněte vodiče. Jsou ocelové a nejsou tak pružné jako mosazné nebo bronzové vývody, které jsou běžné u starších mini žárovek. Zastavte se v automobilovém oddělení. a koupit trubku dielektrického maziva. Než do zásuvky zasunete novou LED, stříkněte trochu této mastnoty do každé zásuvky. To zabrání další korozi. Když kupujete nové řetězce LED, vytáhněte každou LED a před uvedením řetězce do provozu potřete kontakty v každé zásuvce dielektrickým mazivem. Vyměňte LED diody zpět do zásuvek, zatlačte zajišťovací jazýček dolů a vaše nová světla odolná proti korozi by měla vydržet velmi dlouho. Hodně štěstí!

Komentáře:

Zásadní průlom! Tak vděčný!

17/12/2017 podle Holly girl slaví

Rep: 687

polovina struny je lepší než žádná struna, odříznutí „zlomené poloviny“ má smysl - pokud dobrá polovina poté funguje

veselé Vánoce

Komentáře:

Díky OldTurkey. Problém je v tom, že v duchu tohoto blogu se snažíme být méně plýtvání, takže se snažíme opravit místo házení. To je chvályhodný cíl, až na to, že (jak vám může říci každá opravna stereofonní techniky) díly jednoduše neopravitelné. Takže jsme uvízli v hlavolami, používáme starou neefektivní technologii a opravujeme ji podle potřeby, nebo nakupujeme efektivnější produkty a házíme je, když selžou? Přikláním se k druhému. Tento řetězec LED svítí už 3 roky. Ačkoli řetězec a většina světel vydrží věčně, selhání malé komponenty způsobí, že celý řetězec (nebo velké části řetězců) bude smetí.

06/12/2011 podle RoddyMacRoddy

Rep: 13

Mám stejný problém. Polovina LED světel se rozsvítí - druhá polovina ne. Odpojte a otočte zástrčku 180 a znovu zapojte a druhá polovina se rozsvítí - a polovina, která fungovala nyní, ne. Nejsou žádné špatné LED diody. Každý se objeví najednou nebo druhý.

Komentáře:

USB příslušenství deaktivovalo příliš mnoho energie

Mickey, zkusil jsi jiný obchod?

07/12/2010 podle oldturkey03

Zhasla světla a zapojila je do zásuvky - všechny fungovaly. Položte je zpět - napůl fungovalo. Obešel dva vedené řetězce (které fungovaly dobře) s prodlužovacím kabelem a řetězec fungoval dobře.

To mi nedává smysl. Ale budu odolávat nutkání najít osciloskop, abych zjistil, co obcházené řetězce vedly k mému proudu. Budu spokojený, že „je to záhada.“

07/12/2010 podle Mickey Ray

Používáte stejnou zásuvku, kdykoli máte poruchu napůl? Pokud světla fungovala dobře v jiné zásuvce, nejprve zkontrolujte zásuvku. To zapojení zní svižně ... hodně štěstí

08/12/2010 podle oldturkey03

Mám prelim strom, který má dvě samostatné sady konektorů. Existují papíry, které oba říkají spojka, takže je dáte dohromady, pak existují další dvě mužské a ženské části a dáte je dohromady a rozsvítí se spodní 1/3 stromu. Druhá sada 3 konektorů je mezi střední a horní částí. Žádné osvětlení. Tato nástěnná zástrčka je slepena a nelze ji otevřít. Nemohu přijít na to, kde by byla pojistka. K dispozici je malá čtvercová krabička, ze které visí všechny tři konektory s vnitřními částmi, ale také je utěsněna. Jsem tak frustrovaný. Zdá se, že většina konektorů to tam má.

# Ain'tnobodygottimeforthis #

04/12/2018 podle Susie

Rep: 13

Pokud zapálíte jednu polovinu, není to pojistka, protože jedna pojistka je pro obě poloviny

Komentáře:

Jen jsem ověřil mé výše uvedené prohlášení. Zkontroloval jsem, že 2 pojistky na vnitřní straně mé zástrčky odstranily jednu a Bingo, polovinu řetězce ven.

20. 1. 2011 podle oldturkey03

Strávil jsem hodiny pokusem o vyřešení problému Změnil jsem každou žárovku vložením části, která fungovala, ale bez štěstí. Když jsem se vrátil, že mě to neporazí, zkusil jsem to dnes ráno znovu 'TIP' 'ZJISTĚTE, KDYŽ NEPOUŽÍVÁTE ŽÁROVKA ZPĚT JE TO SPRÁVNÝM ZPŮSOBEM. JE DLOUHODOBÁ STRANA (POS-NEG). NENECHTE SÍLU, KDYŽ JE TO TĚSNÉ, POTOM OTOČTE KOLO A ŽE BY MĚLO ŘEŠIT PROBLÉM „VESELÉ XMAS“

16/12/2015 podle alkopusher

nejjednodušší věc, kterou jsem udělal, bylo uchopit průvodce https://christmaslightfixer.com

30/30/2019 podle katachaka

Rep: 1

Mám stejný problém a snažil jsem se ho opravit, moje vánoční světla jsou 120V a 60Hz AC. Problém je v tom, když jsem rozsvítil světla m a zapojil je, z nějakého důvodu nefungoval celý světelný řetězec. Takže jsem se podíval na pojistku a pojistka byla v pořádku, takže jsem hledal nějaké špatné světlo a myslím, že jsem ho našel. Šel jsem na trh koupit náhradní a zjistil jsem, že stará žárovka je špatná. Ale zjevně, když to zapojím, světla se rozsvítí, ale jen v polovině cesty. Takže pokud nepracuji, musím pracovat, ale funguje to jen tak. co mohu udělat, abych to napravil. Prosím, informujte mě krok za krokem o tom, jak mám opravit světla.

Komentáře:

Attari, podíval ses na svou zástrčku světelného řetězce. Našli jste malý kryt pro dvě pojistky, které jsou obvykle uvnitř zástrčky? Zkontroloval jsi to?

11/02/2011 podle oldturkey03

Ano, zkontroloval jsem ty dvě pojistky a obě fungují, protože je pochopitelné, že pokud by tam byly pojistky špatné nebo ne, pak by se žádné ze světel nerozsvítilo, kdybyste je zapojili. Ale podíval jsem se na celý řetězec a mohu T rozhodnout, v čem je problém, prosím, pomozte mi s instrukcí krok za krokem.

11/02/2011 podle Attari

Věřím, že obě pojistky jsou pro dva samostatné obvody světla. Zkontrolujte ty, kteří mají více metrů, a zkontrolujte, zda mají kontinuitu. Můžete také jednoduše pokračovat a vyměnit je, protože nejsou drahé. Další věc, která se může stát, je, že můžete mít více než jednu vypálenou žárovku. Zkontrolujte zde http: //www.ciphersbyritter.com/RADELECT / ... nebo Google nějaké další informace. Není těžké to udělat a jsem přesvědčen, že toho dosáhnete. Hodně štěstí a doufám, že máte předčasné Vánoce

11/02/2011 podle oldturkey03

Rep: 1

Díky, ale vidíte, že nemohu nahradit celou celou polovinu řetězce. A mám multimetr s kladným a záporným vodičem, ale kde mám zkontrolovat (umístit je), abych zjistil, zda obvod volně proudí

Komentáře:

Začněme jeden krok najednou. Zkontrolovali jste dvě malé pojistky, nejen vizuálně zkontrolované? Má vaše struna na konci schránku? Máte sílu v zásuvce strun?

12/02/2011 podle oldturkey03

Rep: 1

Zní to, jako by jeden z řetězců namísto střídavého proudu prošel pouze dc, což by vedlo k rozsvícení jedné poloviny řetězce. obrácení zástrčky by umožnilo DC rozsvítit druhou stranu řetězce. Přímé připojení k zásuvce by umožnilo střídavé napájení a obě poloviny by se rozsvítily. Zdá se, že váš problém spočívá v řetězci světel před ovlivněným řetězcem.

Bzučet

Komentáře:

Zkoušel jsem otočit zástrčku a druhý konec se nerozsvítil. Jen jsem ti chtěl dát vědět.

02/12/2014 podle citygirl70

Rep: 1

Jak otevřete a zkontrolujete pojistky? Je to tam, kde je zástrčka, nebo malá válcová věc poblíž zástrčky? Oba vypadají uzavřené v plastu, bez otevření ...

Komentáře:

Většina z nich má malou zástrčku v zástrčce, kterou otevřete, a měli byste tam najít 2 malé pojistky. Stačí přidat obrázek k mé původní odpovědi, abyste viděli, na co odkazuji.

01/11/2011 podle oldturkey03

Rep: 1

hmm .. stejný problém. Tyto diody LED neobsahují ŽÁDNÉ pojistky a žárovky nelze vyjmout. Polovinu provazu vyklopte o 180 stupňů a druhá polovina je ven. Tato sada je uprostřed asi 10 sad a světla před a po práci jsou v pořádku. mizerný ..

Rep: 1

moje konkrétní LED diody fungují na střídavý proud (znatelné strobo / blikání v periferním vidění podobně jako stará CRT televize)

Podíval jsem se na pramen a ve skutečnosti vytáhl LED, a ve skutečnosti není žádná dioda. Neexistuje také žádný in-line box ani nic, co by ukazovalo na další in-line elektroniku. Také vedou 120 V AC do dalšího vlákna (a v mém případě přes 10 vláken), protože na konci napájejí malé žhavé mini světelné koule.

Můj přítel právě dal všechny své vedené prameny a nízko a hle, jsou tu alespoň 3 nebo 4 sady z 15, které jsou zcela mrtvé. Pracovali loni a byli skladováni uvnitř, nebyli zneužíváni ani poškozeni.

Rep: 1

tento druh LED vánočních dárků 2011 světelná šňůra? stojí za to pokusit se vyměnit pojistku? (samozřejmě by to mělo smysl, pouze kdyby v okruhu nedošlo k žádné další vážnější chybě

Komentáře:

9krát z deseti. máte tři možnosti. Získejte novou pojistku, vezměte dobrou žárovku a vyměňte ji za spálenou, nebo si jen kupte novou sadu vánočních světel, které jsou stejně levné.

06/12/2011 podle williamcasey80

Rep: 1

Dobře, takže mám stejný problém. Polovina provazce funguje, druhá polovina je venku. Další vlákno v sérii funguje, takže předpokládám, že nejde o přerušení vodiče a musí to být žárovka. Byla by to první žárovka v sérii, která je venku, nebo by to mohla být některá z nich?

Rep: 1

Včera v noci jsem je měl dobré ole zapojit a 2/3 světel se nerozsvítí PO jejich testování v garáži. Zjistil jsem pár užitečných věcí. Prameny, o kterých mluvím, jsou C9-100LED. 1) Tyto hvězdné hvězdy jsou ve skutečnosti rozděleny do 3 částí a zhasnutá žárovka zabije tuto část vlákna. V první sekci jsem zkontroloval 8 světel, než jsem našel špatné, druhé bylo 15, než jsem našel viníka.

2) vánoční tester světla / opravná pistole může testovat LED žárovku, ale špatnou částí je, že zásuvka je příliš velká, aby se vešla dovnitř otvoru, který přesahuje pramen, a aby ostatní žárovky fungovaly.

Doufám, že to pomůže.

Rep: 1

jen „vystřihněte“ ty, které nefungují (protože skutečné žárovky nelze opravit). Pak znovu připojte vedení k sobě (používám zástrčku, kterou krimpujete a poté zahřejete k roztavení konektoru na vodič), poté izolujte hodně elektrické pásky a vy voila ... hotovo. Bude to kratší, ale bude to fungovat.

Rep: 1

bylo snadné vyměnit žárovku, každý řetězec je dodáván s náhradami.

Rep: 1

Ano. Pojistka je ve skutečnosti 1,2 ohmový 1/4 wattový rezistor a v sadě, kterou jsem hackl, je na každém konci. Na každém konci jsou také dvě diody 1N4007.

„Elektronika“ je umístěna v kusu plastu tvarovaném za tepla blízko každého konce struny.

Řetězec LED je na třetím vodiči, další dva vodiče jsou živé a neutrální (117 VAC Kanada) Na jednom konci jsou diody napájeny z anod diod, přičemž každá dioda je připojena k živé a neutrální, přičemž jedna dioda jde do živá strana má sériově také pojistkový odpor.

Druhý konec LED diody je napájen z katod diod, jedna dioda směřující k neutrálnímu vodiči má druhý pojistkový odpor v sérii. Použití pojistky na obou koncích chrání proti zkratu diod a přetížení obvodu. Díky dvojitému napájení ze živého a neutrálního napájení jsou LED diody na dvojnásobku frekvence elektrického vedení nebo 120 Hz zde v Severní Americe, což stroboskop o něco méně znatelné.

Řetězec, který jsem rozebral, selhal a příčinou byly suché pájené spoje na diodách. Pájení bylo typické hrozné čínské pájení pomocí bezolovnaté pájky.

Rep: 1

to samé se mi stalo. polovina mého řetězce světel nefungovala. odpověď byla nakonec velmi nepříjemná a jednoduchá. zdá se, že moje venkovní světla Nova jsou náchylná k infiltraci vody z místa, kde dráty vstupují vzadu, voda zamrzá a ruší kontakt, což způsobí zhasnutí světel. prostě šlo o nalezení žárovky, která již nebyla v kontaktu, roztavení ledu (foukáním do objímky, když jsem ji roztavil na žebříku) a poté znovu zapojit žárovku. presto máme světlo! doufám, že to pomůže a zastaví alespoň jednu osobu v rozsekání světel. veselé Vánoce!

Rep: 1

Zkontroloval jsem každou ledovou žárovku vytáhnutím a pohledem na dva dráty. Narovnal jsem několik drátů, aby získaly lepší kontakt.

Téměř na samém konci struny jsem našel jednu žárovku se zlomeným drátem. Plast, který chrání led, byl uvolněný. Vyměnil jsem to.

Všechno to funguje.

Rep: 1

Plazil jsem se na střechu, zmrzl jsem zadek a našel poslední žárovku, která byla stále osvětlená. Vložil jsem do něj náhradní žárovku, abych se ujistil, že nová žárovka funguje, než jsem se vydal na špatnou žárovku. VÍCE světel zhaslo a nemohl jsem je přimět, aby se znovu rozsvítily, dokonce ani se známou dobrou žárovkou.

Tedy, protože jsem měl na konci běhu extra délku světel, jen jsem stáhl část mrtvého světla stranou a znovu zalomil linii začínající od osvětlené části.

Když je letos sundám, vyřeším je v teplé garáži!

Rep: 1

Když se rozsvítí pouze polovina struny, je to obvykle kvůli jedinému světlu ve špatné části. Už se mi to stalo několikrát. Opravil jsem problém tak, že jsem jednotlivě vytáhl každé světlo a vložil světlo, o kterém víte, že funguje. S tímto cvičením jste skončili, když zjistíte špatné světlo a struna ožívá. Pokud je špatné světlo první, které vyměníte, je to snadná oprava. Pokud je to poslední v řetězci, budete se divit, jestli jste neměli prostě jít ven a koupit nový řetězec.

Nejtěžší na tom je sejmout kryty světla, aby se odhalila LED. Na většině mých strun se kryty těžko odkrývají. Nakonec skončím se surovým palcem, pokud musím několik vyskočit, abych našel špatné světlo. Jedním ze způsobů, jak tomu zabránit, je získat světla s kryty, které se odšroubují.

Komentáře:

Ach ... chová se vaše tiskárna Epson špatně? Zobrazuje se připojení tiskárny Epson k WiFi? Jen si odpočiňte, není zde co napínat, je to jen velmi častý problém a lze jej snadno opravit.

https://www.frasesparaenamorarz.com/

https://fras-es.com/

https://punaisesdelit.org/

https://groupe-sanguine.fr

https://meilleur-gps.fr

Před 2 hodinami 31. března 2021 podle yourtimein irsko

Existuje mezi vaším zařízením a elektronickými zařízeními vhodná vzdálenost? Ne? Okamžitě udržujte vzdálenost 3 nebo 4 stopy, aby vám elektronika neměla být příčinou této chyby.

https://entertainmentbee.com/

https://themoviesbio.com/

https://petrefine.com/

https://thepetsabout.com/

https://happylifestyletrends.com

https: //www.restaurantsnearme-opennow.co ...

Před 2 hodinami 31. března 2021 podle yourtimein irsko

Rep: 1

Kdokoli z Kanady v této diskusi? Mám přední polovinu dvou LED řetězců, ale tady nahoře nemáme žádné pojistky ani tavné články a LED diody nejsou vyměnitelné a zástrčka je polarizovaná. Vypadá to jako smetí těchto světel. Co to sakra má mít LED diody, které šetří elektřinu a mají vydržet 250 000 hodin, pokud je nemůžete dostat ani za 1000 hodin? A nejsou levné. Jsou to 2 nebo 3krát více než staré žárovky, které byly bolestí, když zhasla žárovka, ale alespoň by je bylo možné opravit, pokud jste si udělali čas. Nějaké nápady, než vyrazím do Canadian Tire?

Zvláštní věc je, že na předním konci jsou dva vodiče, pak to jde na tři na první žárovce, takže ty vodiče musí být dobré. Je na nich 0,008 A a samozřejmě 0 na třetí, která vychází z první žárovky. A 120 V na zástrčce na konci. Měl jsem třetí strunu s polovinou ven, ale třesením drátů jsem dostal špatnou polovinu zpět.

Komentáře:

Ahoj, Davide. Fellow Canuck zde. Tady nahoře na zamrzlém severu mám podezření, že nemáme vyměnitelné žárovky a pojistky, jaké vidím v této diskusi. Máme tavitelné odkazy. To jsou boule na šňůrách nebo jsou zabudovány přímo do mužského konce. Vaše frustrace je platná. Jediná úspora může být u měřiče. Když už jsem to řekl, mám strunu až na jejím pátém ročníku. Po třetím roce první třetina selhala. Měl jsem více délky, než jsem potřeboval, takže jsem jen posunul osvětlenou část a skryl zbytek ..... stále to jde. Možná jako první kámen na čelním skle, hm ?!

12/12/2013 podle RoddyMacRoddy

Jsem také Kanaďan. Přešli jsme na LED světla, abychom šetřili energii. Každý rok musíme vyměnit alespoň 1 nebo 2 řetězce světel. Stále máme velkou nádobu na 35 let stará světla od mých in-law a každý rok si myslíme, že bychom se měli vrátit k jejich používání, protože stále svítí. Jakákoli úspora elektřiny byla pohlcena výměnou LED světel každý rok. Jak je to dobré pro naše prostředí (stejně jako naši peněženku)?

07/12/2014 podle Peggypetunia

Také jsem v Kanadě a jsem naštvaný na celou věc. Strávil příliš mnoho hodin a příliš mnoho peněz za tato světla. Příští Vánoce budou bez světla. Jsem senior a moje prsty prostě nemohou vytáhnout všechna světla na 9 sadách, to je 630 žárovek !!

09/01/2016 podle shashachap

Stejná situace zde v Albertě. Nevěděl jsem, co jsou to za blbosti tyto LED diody Can Tire Noma, investoval jsem do celé řady pramenů, abych zabalil náš třípatrový evergreen. Očekával jsem, že to vydrží 8-10 let. Nyní máme tři prameny uprostřed stromu, daleko mimo dosah žebříku. Nevíme, co máme dělat. Teď bych si přál, abych právě prohledal obchody se spořitelnou a uvízl ve starých žárovkách.

11/12/2017 podle T M

Rep: 1

Začal jsem touto cestou, protože mám sadu LED bez jména s 50 světly a všichni dobře zkontrolovali starší světelný tester. Zkoušečka žárovky bude napájet LED žárovky, pokud jsou vloženy správně (pokus a omyl, ale jsou klíčovány, aby šly do zásuvky pouze jedním způsobem) Co starší tester neudělá, je najít přerušení 115 VAC na lince, protože je předáno do zásuvky opakovače. Rovněž by se neměla používat funkce klikatého piezo pop-napětí, protože je navržena k aktivaci bočníku u starších žárovek, nikoli u LED žárovek.

Takže stále nevím, jak je moje bodnutí připojeno nebo proč se zdá, že napětí se předává po řetězci, ale LED diody nedostávají požadované dopředné napětí.

Zní to, jako by spousta lidí špatně zapojila své domácí zásuvky a měla by si koupit jen jeden z testerů, který ukazuje, že jejich hot-neutrál a zem jsou správně připojeny. V této poznámce můj řetězec používá dvě 3 ampérové ​​pojistky v zástrčce, které oba testují méně než jeden ohm a ke pikům jsou připojeny tři vodiče, které nejsou klíčovány pro horké a neutrální. Stejně jako v zástrčce lze zasunout jakýmkoli způsobem. Nejlepší rada, kterou jsem dostal z této webové stránky, bylo jít koupit další řetězec a tyto žárovky si ponechat jako náhradní díly.

Rep: 1

Po přečtení většiny otázek a odpovědí je zde. Nevím, proč by se někdo s rozumem obtěžoval koupit tato světla! Zdá se mi, že výrobcům uniká loupež denního světla.

Nedávno jsem koupil tři sady NOMA Leds a poté, co jsem je úspěšně otestoval, jsem strávil téměř čtyři hodiny instalací na střechu svého domu. Fungovaly dobře, když jsem je poprvé zapnul, ale druhá noční polovina jedné sady byla venku a další noc polovina jiné sady nesvítila.

Jaký ošizený!

Rep: 1

Víte ... pro všechny ty humbuky s LED diodami jsou tyto věci jistou bolestí v a **, jsou to jako stará jednožilová světla, zkontrolujte žárovky, dokud nenajdete viníka. Nějaký „pokrok“!

Zajímalo by mě, jestli někdo skutečně vypočítal své „úspory energie“ oproti tomu, kolik strun vyhodil a znovu koupil, nemluvě o recyklovatelném skle, mědi a plastu v tomto „offshore“ haraburdu.

Dej mi „můj starý 2vodičový“ šroubovací „ANYDAY, 1-out, 1-in, fixed, ta-da!

Rep: 1

použijte výše uvedený diagram k porovnání typu případu

Drewův komentář je na místě.

Odpad související s výrobou produktů, které mají být v krátké době házeny na skládku, je otřesný.

Po prozkoumání metod použitých k jejich výrobě je zřejmé, že diody LED nebudou uspokojivě fungovat v exteriérových aplikacích vánočních ozdob, pokud jsou vyráběny tak, jak jsou nyní. A pokud to uděláte správně, náklady budou neúnosné, pokud nedojde k velkým změnám. Nezadržujte dech čekáním na to.

Ovládání napětí na žárovkách má mnohem větší smysl. Triaky fungují.

Rep: 1

Mám podobný problém, který zde nevidím, přesně řečeno. Mám 4 připojené řetězce 50 LED světel, které fungovaly poslední 2 roky. Po předběžném testování a zavěšení původně fungovaly všechny 4 řetězce. Po ledové bouři jsem si však všiml, že poslední dva řetězce byly venku. Při bližším pohledu byly žárovky skutečně zapnuté, ale extrémně slabé. Vyměnil jsem pojistky na řetězci 3 (první řetězec se slabými světly) a problém se tím nevyřešil. Poté jsem spustil prodlužovací kabel, odpojil řetězec 3 od řetězce 2 a zapojil řetězec 3 do prodlužovacího kabelu. Když to udělali, řetězec 1 a 2 zůstal rozsvícen, zatímco nyní řetězec 3 a 4 také svítil úplně. Při pohledu na samičí konec struny 2 (kde se struna 3 zapojuje) nejsou žádné pojistky jako na samčí straně. Ve skutečnosti se zdá, že konec je úplně zapouzdřený. Také tyto 2 konektory byly pokryty společně elektrickou páskou, která měla být vodotěsným těsněním.

Napadá vás, jaký je můj problém?

Rep: 265

Ahoj Chrisi

Chová se jako struny 3 a 4 jsou zapojeny do série na ženský konec 2. Jediný způsob, jak vidím, že se to děje, je, pokud je v té ženě # 2 zkrat. (ne muž č. 3) Nějaká známka horkosti za tím účelem? Žádná LED by neměla odebírat velmi malý proud a odběr silného proudu by vytvářel teplo. Jak vidíte z výše uvedených problémů, v těchto věcech mohou být pojistky, ale pokud jsou vaše jako moje, má mincovník na konci konektoru tavný odkaz, který nelze opravit. Ve skutečnosti byste mohli, POKUD jste měli špatný řetězec a věděli jste, že zástrčka / tavná vazba byla v pořádku A že změna byla pro stejný počet LED.

Pokud máte podezření, že problémem je vlhkost, můžete odpojit strunu č. 2 a nastříkat tam sušičku (nebo peroxid vodíku), potom ji vyrazit a dát trochu bílé rýže do sáčku natolik, aby obalil konec, pevně ho zavázat a nechat to na den. Pak to zkuste znovu.

Rep: 1

Děkuji za zpětnou vazbu. U ženy č. 2 není teplo a bez úspěchu jsem ho sušil. Máte pravdu v tom, že se k tomu nemohu vůbec dostat, abych problém rozeznal a / nebo opravil. Letos se do problémů nedostanu, protože světla jsou již na domě, ale příští rok prostě přesunu řetězec # 2 na konečné místo jednoho z mých světelných běhů.

Rep: 1

s testerem výkonu najděte mrtvé světlo, odstřihněte vodič na každé straně a oba konce spojte dohromady řetězec by měl fungovat dobře minus 1 světlo. tímto způsobem jsem opravil 10 poruch

Rep: 1

Otázka: Mám řadu světel, která se rozsvítí, pouze pokud je teplejší než mínus 15 stupňů Celsia nebo 4 stupně nad nulou Fareinheit. To prakticky znemožňuje, aby tato část světel fungovala, pokud se nerozhodnu provést opravu v nepracovním prostředí. Má někdo poruchu světelného řetězce, která souvisela s teplotou?

Díky Danny

Komentáře:

Ahoj Danny

LED diody jsou dobré pro teploty pod nulou, takže každá chyba musí být v řetězci. JAK jste si možná všimli v příspěvcích k tomuto příspěvku, mnoho řetězců má v sobě dvě nebo tři podmnožiny. Pokud by nastal problém s jednou z těchto podskupin, nesvítila by právě ta sada. Zdá se, že celý váš řetězec nesvítí, takže bych jako problém ukázal na mužský konec. Představuji si, že se připojujete venku, takže skutečným problémem by mohl být duplex (nástěnná zástrčka). Je možné, že chlad způsobuje, že spony uvnitř zástrčky nebudou fungovat správně. Možná to zkontrolujte. Nahrazení, které by mohlo být levnou opravou. Kovové spoje tvořené vrstvami (Bi-Metal) se budou pohybovat se změnami teploty. Tato funkce byla u termostatů standardní, ale v duplexu může být problém.

2. 1. 2014 podle RoddyMacRoddy

Rep: 1

Mám variaci na výše uvedený problém - mám (docela) novou 200 strunovou LED sadu, prvních 40 není úplně venku - jsou zapnuté, ale velmi slabé.

Je to někde v tomto prvním segmentu stále problém „jedné špatné žárovky“.

Jim

Komentáře:

Viz můj příspěvek níže. Špatná zásuvka může způsobit velmi slabý výsledek.

01/12/2014 podle Označit

Rep: 1

Na sadě 200 světel je pět paralelních řetězců 40 LED žárovek. Každá žárovka je předpjatá 3 volty. Pokud je jeden řetězec slabý, znamená to, že dopředný proud jedné (nebo více) LED nepřechází tak, jak byl navržen.

Takže ano, jedna nebo více špatných žárovek je otevřená, ale nemusí být skutečně otevřená jako prasklé vlákno ve žárovce.

Měli byste být schopni vyjmout žárovky najednou a měřit pomocí multimetru na nastavení diody a najít tu, která má vysoké zpětné napětí a také vysoké dopředné napětí. Dobré budou mít výrazně nižší dopředu (pos na anodě, neg na katodě) čtení. Typicky na LED diodách je delší vodič anoda. Pokud je na plastovém pouzdru plochá hrana, sousedí s katodou. Nakonec je anodový vodič obvykle připojen k méně hardwaru uvnitř barevného plastu, pokud je viditelný.

Totéž můžete udělat s devíti voltovou baterií a dvěma propojkami. Abyste zabránili přetížení LED diod, použijte slabou baterii nebo udělejte z propojek rezistor 1 / 4W 100 ohmů. Vím, že 40krát to dělá nákup další sady atraktivní. Světlí kluci to vědí. Když znovu vložíte žárovky, neublíží vám nasát trochu vazelíny, aby se voda nedostala z ocelových vodičů, které rezavějí.

Rep: 1

Loadster, Roddy, Harvey a kol. A Danny,

Danny, máš tady dalšího „Canucka“, takže nejsi sám na „Velkém bílém severu“!

Koupil jsem si hromadu pojistek, MÁTE SPOUSTU náhradních žárovek / strun, naučili jste se používat můj „multimetr“, mimo jiné nějaké 9V baterie a také rezistory.

Posaďte se do nyní teplé garáže a „už jste na tom“!

Zjistil jsem, že mám aktuální konec na VŠECH svých strunách (kromě těch, které veverky odhryzly zásuvky) z různých obchodů, Costco, Home Depot, Wal-Mart, Rona, Sears a pravděpodobně i dalších, a to

1. NĚKTERÉ žárovky NELZE vyjmout ze zásuvek, myslím, Norma.

2. Žárovky mají „kladnou a zápornou“ stránku.

3. Všechny „objímky / držáky žárovek“ mají různé velikosti.

4. Tyto „žárovky“ jsou SKUTEČNĚ TLOUŠTĚNÉ (k jejich otevření jsem musel použít VISE)!

5. Žárovky různých délek mají různé „energetické potřeby“ pro jejich rozsvícení.

6. Příliš mnoho energie v žárovce ji „vyfoukne“, NEDOSTATEČ nic nedělá.

7. Neměl ŽÁDNÉ takové „problémy“ se starými „žárovkami“ od „mini-světel“ po „C-9“.

Závěry

A. „Standardizace“ velikosti zásuvky by byla hezká, jako ta stará žárovka.

B. Jsem si jist, že jsem použil SCREW „Home Hardware“ v C-9, když jsem vyměnil všechny své velké žárovky za „hlavní řetězec“!

C. Dokonce i nejnovější řetězec LED „C-7“, který jsem koupil od Wal-Martu, který pracoval v obchodě, ale NENÍ doma, jsou kecy. (Nemohl jsem je vrátit, už jsem vyhodil krabici, hloupě, protože jsem tak ‚důvěryhodný ', protože v obchodě DID fungovali!)

D. Vzhledem k tomu, že LED diody mohou být drahé, nestojí za to, aby se ‚trhaly vlasy 'a zvýšil se‚ krevní tlak' ZKUŠEBIT, aby mohly fungovat. Dokonce ani hasiči ve Vancouveru ve Stanley Parku na „Christmas Bright Nights“ nemohou dostat tyto LED řetězce do chodu a JEJICH „na hodinách“ dostávají zaplaceno, aby se je pokusili zjistit! Takže to 'zašroubujte', na skládku jdou! Možná je nějaký archeolog ve vzdálené budoucnosti dokáže zjistit! Možná je vezmu do Gun Clubu, může být zábavné používat ty malé žárovky jako 0,22 (nebo větší) cíle! „Recyklace“ je zatraceně, „nové využití“, protože cíle jsou zábavnější!

E. „Čínská / vietnamská / cokoli, výrobce, BEZ„ standardizace “a„ kontroly kvality “, VYHRAJ!

Tolik k „úspoře LED“! Gimmie ZPĚT na mé mnoho desetiletí trvající žárovka!

Rep: 1

„Pojistka“ na některých světlech vyrobených pro severoamerický trh je ve skutečnosti rezistor s nízkou hodnotou, který se zdá být o velikosti 1 / 4W tvarovaný spolu s několika diodami do blob obou konců řetězce. Otevřel jsem skvrnu a uznal jsem, že to nestojí za opravu. Skutečná porucha se ukázala být špatným pájením a ne selháním součásti.

Rep: 1

Dobře, pojistky jsou v pořádku, co dál? Vezměte extra žárovku, která byla dodána se sadou, a začněte s první žárovkou, která je venku, a vyměňte ji. Pokud sada nesvítí, proveďte totéž s další žárovkou. Neměli byste již potřebovat pokračovat v používání extra žárovky, stačí použít žárovku před ní. Za předpokladu, že problém nevyřešil, znamená, že je s největší pravděpodobností v pořádku. Zde je problém s tím, co jsem našel. Na svém setu jsem našel dvě žárovky, ve kterých chyběl jeden z drobných vývodů z LED. V obou případech se také objevila koroze staré žárovky a vodičů. Ty byly používány venku po dvě vánoční sezóny. Pokud není žárovka ve svislé poloze, je spodní část objímek otevřená pro vstup vody. Udržovat je ve vzpřímené poloze je opravdu nemožné. Věřím tedy, že GE má špatný design, který umožňuje vodu do oblasti zásuvky, která umožňuje připojení k žárovce. Voda a elektřina se nemíchají. Spustí se Corrison a je jen otázkou času, kdy vystřelí žárovka a objímka. Abych to dokázal, odstranil jsem obě zásuvky, připájel dráty dohromady a všechno bylo dobré. Všechny žárovky nyní hoří. Nedoporučuji to dělat, protože pokud nejste elektronický technik. můžete spálit svůj dům a já nechci být tím, kdo vám řekl, abyste opravili zatracenou kabeláž. Pokud máte stvrzenku z doby, kdy jste je zakoupili, vrátil bych se a prosil můj případ do obchodu. Jinak je vyhodte, ale !!, příště si kupte jiný design GE nebo ne GE.

Komentáře:

Právě jsem viděl starší struny (zašroubované zásuvky) s náhradními LED žárovkami. To bude nákladné pro každou žárovku, ale mělo by to vyřešit základní problém, který nás všechny poblázňuje. Stávající řetězce LED diod, v závislosti na jejich délce, mají 3 nebo více vodičů, dva zajišťují, že kabel 110v je přenesen na další řetězec, a třetí je používán střídavě k přepínání mezi anodovou a katodovou stranou skupin LED ... každý z nich skupiny musí mít balíček on-line dioda / odpor, aby napětí kleslo na přibližně 10vDC.

Odstraňování problémů s těmito skupinami zkratováním konektorů atd. Se nedoporučuje, protože tyto boule na řetězci jsou konfigurovány pro počet světel v řetězci. Proto se světla prodávají jako 25 nebo 50 nebo… jejich aktuální remíza je rovnováha pro tolik světel.

01/12/2014 podle RoddyMacRoddy

Rep: 1

Měli bychom VŠE psát do CSA

Vážení ČSA po celém světě,

Každý rok, já a miliony dalších, procházíme frustrací selhání LED vánočních světelných řetězců. Jsem si jistý, že jste to už všichni zažili, polovina struny zhasne, druhá polovina je zapnutá. Napájení je přijímáno OBOU konce, ale žádná světla, nebo pouze polovina obou konců.

Zdá se, že NIKDY nezná důvod toho a zdá se, že to každý zažívá. Platí pro KAŽDÉHO výrobce a před 2 lety musela společnost Home Depot „vytáhnout“ CELÝ inventář z regálů a vrátit je.

Různá „fóra“ nabízejí různé metody řešení tohoto problému, ale většina nefunguje. Obvykle také uzavírají „Nepoužívejte moji metodu, jinak by váš dům mohl shořet.“, Odmítnutí odpovědnosti.

To staví tento problém přímo do „správního úřadu“ ČSA.

To, co bych samozřejmě rád viděl, jsou tato LED světla DŮLEŽITÉ PRÁCE!

Recyklátory pro odpovědné osoby se těmito řetězci světel zaplňují a skládky pro méně odpovědné.

Myslím si, že ČSA by měly „vytáhnout“ svoji „známku schválení“ od VŠECH výrobců LED světel ve VŠECH zemích, dokud nebudou moci tyto světelné řetězce PRACOVAT konzistentně a po dlouhou dobu. Také bych je rád viděl „standardizované“ v typech zásuvek, žárovek, pojistek, rezistorů atd.

Tyto LED diody „šetřící peníze“ nejsou, protože každý rok je třeba kupovat nové struny!

Vraťte mi starou „dvoužilovou“ žárovku, která fungovala po celá desetiletí, pokud JEDEN zhasl, nahradili jste to světlo, ne celou strunu! Dokonce i jednodrátová světla z roku 1940 byla snadněji opravitelná než tato směšná třívodičová LED!

Věřím, že CSA je JEDINÁ organizace, která má „vliv“, aby to pro nás spotřebitele činila.

Děkuji,

Komentáře:

CSA? Canucks vládne!

01/12/2014 podle RoddyMacRoddy

Profesionální profesionálové instalující vánoční osvětlení používají LED žárovky pro dodatečnou montáž, kde je samotná LED ve tvaru trochu jako stará školní žárovka se stejným „zašroubováním“ dole. Jednotlivé LED diody jsou navrženy tak, aby se snadno našroubovaly do běžných světelných zásuvek. Všechny nápadné komponenty LED světel jsou izolovány od jednotlivé žárovky. Jakékoli součásti selžou, zhasne pouze žárovka (vyrobená z robustního polykarbonátového materiálu), všechny ostatní stále fungují! Stačí vyměnit žárovku.

Ty nejsou k dispozici v obchodech a lze je zakoupit pouze u několika vybraných dodavatelů, kteří pracují výhradně s profesionály. Jsou docela drahé: Cca 2,00 $ / žárovka + 12 $ za 25 'konvenční strunu. Díky tomu je to 60,00 $ za jeden světelný zdroj o délce 25 stop, ale vydrží ROKY, jsou superodolný, podstatně jasnější, prakticky bezúdržbový a je snem pracovat.

24. 11. 2017 podle Steve Griffin

Steve, FYI, můžete získat LED diody ve velikostech C7 a C9 od

https: //www.noveltylights.com/specialty -... ve Spojených státech .

Nejsou levné, ale všechny jejich produkty mají „komerční kvalitu“

každá věc je těžší, od drátů po vlákna.

Nesou také široké asst. jiných světel, např. „bublinová světla“. NĚJAKÝ

Produkty „Novelty Lighting“ vidím na Amazonu atd., Ale zjistil jsem, že je to nejlepší

jít rovnou ke zdroji. S některým z nich jsem měl NULOVÉ problémy

Produkty společnosti Novelty Lighting kromě jednoho, na který jsem šlápl!

Minulý rok jsem nahradil všechny své C-7 na řetězcích stromů a jejich téměř studené

ve srovnání s tím, jak horké byly mé staré žárovky za pár minut.

Myslím, že většina z tohoto fóra je pro C6 a níže, ale musím říct, že jsem opravil 80% svých „mini-light“ a C6 strun pomocí „LED Keeper“ Home Depots (č. Položky 1000655686) na strunách, které jsem mohl ZÍSKAT žárovky ven a obvykle to byl zrezivělý trolejový drát.

Na zdraví, Drew McClure

26/11/2017 podle Kreslil

Rep: 1

Dobře. Naslouchal jsem všem odpovědím a žádná ve skutečnosti problém nevyřešila. Tady je to, co jsem udělal. Vyndal jsem všechna světla z poloviny sady, která nefungovala, a jednu po druhé je testoval ve druhé polovině sady (strana, která fungovala). Nízko a hle, našel jsem 5 světel ze strany, která nefungovala, nesvítí. Když jsem je zapojil do zásuvky na straně, která fungovala, ostatní světla se rozsvítila, ale ta špatná ne. Čtyři z 5, které nesvítily, tak jednaly. Ale JEDNO ze světel, které by nefungovalo, bylo „tak mrtvé“, že by ani ostatní světla nefungovala. Zopakoval jsem test, abych zjistil, zda mám stejný výsledek, a to se stalo.

Takže nyní hledám 5 náhradních LED světel, abych zjistil, zda problém způsobilo více poruch LED. Vím, že v pravidelných vánočních světelných soupravách, pokud zhasne příliš mnoho žárovek, začne celá sada rychle selhávat. Nevím, jestli to samé platí pro sady LED.

Takže ... všichni, testujte LED světla jeden po druhém, najděte ty, která fungují, a vyhoďte ta, která ne. Najděte náhradní LED světla a zapojte je a zkontrolujte, zda se tím problém vyřeší.

Tato světla pocházela z mini světelné sady Holiday Time LED (50 POČET) zakoupené od společnosti Walmart.

Rep: 1

Hromadil jsem všechny své struny s 1/2 nefunguje nebo napůl opravdu nudné. Vyřízněte všechny mrtvé a temné poloviny a znovu připojte zástrčku. Funguje skvěle.

Rep: 1

Dobrý den, právě jsem našel toto vlákno. Dělám vánoční displeje po celá desetiletí a LED diody od jejich vydání. Vzhledem k tomu, že Vánoce jsou hned za rohem, napadlo mě, že budu zvonit.

Je pravda, že tyto LED řetězce nejsou tak dokonalé, jak jsme se domnívali, ale mnoho problémů lze vyřešit. Problémů, o nichž se na tomto fóru hovoří, je mnoho, protože způsobů selhání je mnoho. Některé problémy jsou podobné nebo totožné s problémy se žárovkami světel a byly přidány nové! (samozřejmě.)

1). Jak již někteří zmínili, jediným skutečně spolehlivým způsobem, jak opravit řetězec, který má špatnou část, je vyjmout každou lampu (LED nebo žárovku) z nepracující části a vyměnit ji za patici známého pracovního řetězce stejného typu. Možná to budete muset udělat s každou poslední lampou ve špatné sekci! Udělejte to s velkou opatrností, protože pracujete s živým řetězcem. Pracujte na nevodivém povrchu a ujistěte se, že se nedotýkáte nic uzemněného ani vlhkého povrchu. Pokud pochybujete o svých schopnostech nebo situaci, bylo by mnohem lepší koupit si novou strunu, než riskovat život!

2) Některé z příspěvků z doby před několika lety zmiňují zapojení světel do jednoho směru a poloviny světel strun, překlopení zástrčky a ostatních světel do poloviny. K tomuto problému došlo, protože kolem roku 2007 ~ možná 2008 jedna značka řetězce dostupná v The Home Depot, ACE Hardware a případně dalších obsahovala můstkový usměrňovač (čtyři další diody nesvítící světlem, které směrují obě poloviny cyklů střídavého průběhu do stejného směr, aby byly LED diody jasnější a s méně blikáním, jak již bylo zmíněno dříve.) To není samo o sobě neobvyklé - mnoho typů vánočních světelných řetězců má usměrňovací diody, které snižují blikání, a používají se také v některých LED lankových světlech. Problém je v tom, že výrobce použil GLOBAL usměrňovač, který ovlivňuje nejen LED diody v dané sekci (obvykle 25, 30 nebo 35 LED), ale také přídavnou zásuvku na konci, což bohužel pro většinu lidí je standardní konektor typu Edison! To se dělo jen rok nebo dva, pak si uvědomili chybu svých způsobů (nebo to řekli bezpečnostní agentury) a přestali to dělat. To se nachází výlučně u určitých strun, které mají nevyměnitelné LED diody, přičemž každá základna je pokryta tenkým zeleným nebo čirým smršťovacím obalem, kde můžete vidět světlo prosakující přes samotnou základnu a kde je na vnější straně jediný, baňatý plastový výlisek pouze před kteroukoli ze světel. Toto obsahuje globální usměrňovač. NEPŘIPOJUJTE do takového řetězce nic, co vyžaduje skutečné střídavé napětí (například motorovou výzdobu dvora, protože by se mohla přehřát a spálit!) Některé LED diody a pravděpodobně všechny žárovky lze zapojit, pravděpodobně až do proudu proudu, s některými upozornění.

Některé řetězce LED jsou zapojeny tak, že obě poloviny (nebo více) mají polaritu a některé jsou polaritné. Proč? Nemám ponětí! Ty mimo polaritu nebudou správně fungovat s globálními opravenými řetězci, které vykazují již zmíněné chování. Ty v polaritě budou fungovat v celém rozsahu (pokud je samotný řetězec v pořádku) a budou výsledkem jasnější a budou méně blikat (pokud nebudou mít také vlastní usměrňovač, v takovém případě byste si nevšimli rozdílu). VŠECHNY - současné omezující rezistory v nerektifikovaných řetězcích LED zapojených do řetězce globálního usměrňovače se mohou přehřát a případně roztavit, takže byste to neměli používat jako funkci, pokud opravdu nevíte, co děláte! Zkontrolujte zvětšený knoflík nebo cibulovitý plastový výlisek na připojených strunách a podívejte se, jak jsou horké. Nejlepší by bylo zbavit se těchto nevhodných řetězců, nebo je dát někomu, kdo ví, o co jde a jak je správně používat. Ano, ještě více odpadu pro údajně ekologicky šetrný produkt :( Bohužel takto byly vyrobeny i některé velmi vzácné LED šňůry na kryty šperků.

3). Řetězce LED prodávané v kamenných prodejnách (alespoň zde v Tucsonu v Arizoně) již několik let nepoužívají LED diody z měkké oceli s olověným rámem (jo! Výrobci je třeba pochválit, že dělají něco správného !!!), takže zkorodované nožičky drátu by měly být minulostí, i když zásuvky nejsou utěsněny před deštěm. Tuto změnu lze ověřit magnetem a je pravděpodobně alespoň částečně zodpovědná za to, že ceny LED řetězců neklesly tak rychle, jak jsme v průběhu let očekávali. Je zajímavé, že sady holých náhradních LED diod dostupných na eBay atd. Stále používají ocel: (...

4). Tam, kde je v sekci dostatek LED (asi 25 nebo 30 se zdá být dost), obvykle nejsou podle mých zkušeností vybaveny žádnou ochrannou elektronikou pro každou LED kromě odporů omezujících proud. Všechny LED diody běží sériově, ne paralelně, s výjimkou skutečně nízkonapěťových řetězců, které vycházejí z malého solárního panelu. Samotná povaha LED polovodiče je taková, že sdílejí celkové napětí (vrchol 170 voltů pro vedení 120 V stř.), Pokud není příliš překročeno hodnocení zpětného napětí každé LED. (Výrobci to trochu zpochybňují, jak vidíte, od této kvality produktu očekáváme - někdy je pro ně 6 nebo 8 voltů dost blízko 5). Takže můžete mít 5 x 35 žárovek = 175 V, což je více než 170, a jsme v pořádku. Doufal bych, že když se dostanou do těch 25 světelných řetězců C9, a zejména do sad 15-LED rampouchů, že obsahují diody reverzního blokování, které chrání LED, ale ... kdo ví?!?

5). Ano, stejně jako u řetězců se žárovkami, ponechání špatných LED diod v řetězci nebo jejich úplné vyříznutí bude mít sklon ke zkrácení životnosti ostatních ve stejné části série. Je to proto, že stejné celkové síťové napětí je nyní sdíleno mezi méně LED diodami, takže je sníženo celkové dopředné napětí všech LED diod v této sériové sekci, což způsobí, že síťové napětí bude schopno protlačit více proudu přes zbývající lampy. Pokud chcete, aby vaše světelné struny série vydržely déle, zkuste sestřih několika dalších lamp, než byly původně v řetězci, některé nevytahujte. Díky tomu světla nepozorovaně ztlumí.

U LED diod mějte na paměti, že pokud spojíte jakýkoli drát spojením (samozřejmě pomocí vodotěsného připojení!), Musí být polarita nových žárovek správná, jinak se nové žárovky pravděpodobně smaží nebo alespoň poškodí kvůli nadměrnému reverzní napětí (napětí, které je aplikováno na řetězec LED, když se střídavý cyklus obrátil a LED diody nevodí, pokud nejsou napájeny z usměrňovače.) LED pravděpodobně navržená pro 5 reverzních voltů může snadno vidět 50 nebo dokonce více tudy!

6). Téměř univerzálně jsou tyto LED řetězce výrobcem tlačeny k jejich limitům, aby byly co nejjasnější, než aby je provozovaly konzervativně, aby pomohly zajistit jmenovitou životnost. Rezistory omezující proud jsou obvykle příliš malé a nechávají protékat příliš mnoho proudu, zejména při použití v teplém podnebí. To platí zejména o 25 světelných typech C7 a C9 podle mých zkušeností. (Některé typy LED zvládají tuto službu lépe než jiné.) To někdy ztěžuje nebo znemožňuje realizaci předpokládané životnosti 25 000 hodin, natož 100 000 hodin, které propagovali, když poprvé začaly vycházet asi před 10 lety!

6). Pokud jde o komentář ke standardizovaným řetězcům a LED diodám, ty jsou již k dispozici ... no, trochu. Podívejte se na řetězce značky GE. Ty se vyznačují řetězcem, který má střídavé 4vodičové, 3vodičové, 4vodičové atd. Počty vodičů mezi každou sousední zásuvkou. Vždy mají 50 lamp na sekci, i když řetězec může být 100 lamp. Mužský i ženský napájecí konektor jsou velké a obdélníkové, se šroubem na jedné straně, který vypadá, jako by byl utěsněn Loctite nebo podobným způsobem. Z každé zástrčky a zásuvky vyčnívají 3 vodiče, spíše než obvyklé dva. S těmito zástrčkami nejsou žádné stohovací zástrčky.

Věc se čtyřmi vodiči / třemi vodiči spočívá v tom, že každá dvojice zásuvek se 4 vodiči je paralelní sama se sebou a v sérii s každou další dvojicí zásuvek připojených ke 4 vodičům (tzv. Uspořádání 2 paralelní, 25), takže pokud jedna lampa zhasne, struna svítí dál, ale zbývající lampa postiženého páru je nyní o něco jasnější. Ve skutečnosti můžete z těchto strun (každá druhá lampa) ztratit až 25 lamp a budou svítit dál! (doufejme...)

K dosažení standardizace mají všechny tyto LED diody, červená / oranžová / žlutá i zelená / modrá / bílá, dopředné napětí asi 3 volty a jsou tak zaměnitelné !!! (No, většinou stejně ...). Dosahují tohoto zdánlivě nemožného výkonu tím, že do balíčku každé LED diody s nízkým dopředným napětím (červená, oranžová, nefiltrovaná teplá bílá žlutá) přidávají skutečný extra přechod bez diody LED! Docela v pohodě!

Jediná zaměnitelnost, o které jsem se zmiňoval, spočívá ve skutečnosti, že výrobce v průběhu let nebyl důsledný v tom, v jaké polaritě tyto žárovky sestavují! Jdi zjistit. : (...

A musím bohužel zmínit, že tyto řetězce mají 2 hlavní problémy, pokud je ale nedávno neopravily:

1: obsahují malou desku s obvody v každé zástrčce a zástrčce. Kvůli vniknutí vody do zástrček je deska s plošnými spoji vystavena korozi, která způsobí sundání samotné struny a jakékoli další struny do ní zapojené :(

2: na těchto deskách s plošnými spoji spočívá usměrňovač (bez blikání) a kondenzátor (dále omezuje blikání), což bohužel způsobuje velké problémy při pokusu o ztlumení těchto řetězců. Některé stmívače to vůbec neudělají, zablokují se, zatímco řetězec GE zůstane připojený, a ty, které ztlumí řetězec, způsobí díky této kapacitě velkou část slyšitelného šumu a šumu na vedení střídavého proudu. Po několika sezónách běhu tuctu těchto řetězců na stmívači se mi nic nepoškodilo, ale můžete říci, že to není šťastné nastavení a v letošním roce nebudu vůbec ztlumovat . Takže si nepřemýšlejte, že by tyto řetězce byly dobré s vaším ovladačem světelné show, pokud vůbec ztlumí.

Doufám, že to není příliš matoucí a nabídne vám nějakou pomoc před tímto prázdninovým obdobím!

Rep: 1

Mnoho rozdrcení prstů, které se zhoršovalo odpoledne, mě později vedlo k závěru, že dekorativní sváteční světla jsou pomíjivá a na jedno použití. Pokud dostanete tři sezóny, nedluží vám nic. Správně je nasměrujte na recyklační přijímač a nestarejte se o náklady. V životě získáte pouze 40 až 60 nezapomenutelných prázdninových sezón. Nekupujte nejdražší nebo nejlevnější, kupujte někde mezi tím. Nekupujte ten, který má nejvíce žárovek nebo nejjasnější s nejvíce režimy změny světla. Zklamou. Pokud si koupíte nejnovější nejnovější největší laserovou výbavu, mohlo by to fungovat. Jednou. Nech to být a nespaluj svůj dům, ani nezbohatni v elektroenergetice kvůli hrubému přebytku. Někdy jemné a akcentní osvětlení vytváří úžasný pocit. A jasně hlasitě a žhavě vás dělá oooh! štít si oči. a pak ustoupit, abyste našli tiché měkké osvětlené místo pro dobrý rozhovor.

Vzpomeňte si na důvod sezóny. Není to všechno o svíčkách, světlech nebo hvězdách.

Rep: 1

Stejný problém jsem měl na sadě světel vedených GE. Druhá polovina vlákna byla venku. Vytáhl jsem každé světlo hledící na konec a našel jsem jedno s odlomeným drátem z žárovky. Opravil jsem novou žárovku a výložník. Děkuji všem za pomoc! Scott V.

Rep: 1

Pokud jde o světla s přerušeným drátem, pokud máte po ruce páječku, lze je opravit. První věcí je zkontrolovat světlo, zda je dobré. Pamatujte, že LED světla jsou polarizovaná. Takže pomocí „fixátoru světla“ pro originální mini světla vyjměte žárovku z objímky a dotkněte se vodičů testeru světla. Pokud nesvítí, otočte vodiče a zkuste to znovu. Pokud to svítí dobře. Pokud ne, zlikvidujte světlo.

Chcete-li opravit světlo, nejprve najděte kousek lankového drátu a odstraňte asi 2 palce izolace. Dále oddělte asi 4 prameny drátu a stočte je dohromady. Pokračujte v tom, dokud nebudou použity všechny prameny. Dále zahřejte páječku.

Zatímco se pájení zahřívá, připravte vodiče na světlo. Pomocí malého pilníku nebo smirkové desky své manželky nebo přítelkyně očistěte vodiče, dokud nebudou lesklé. Poté ponořte vodiče do pájecího toku. Rychlou svorkou držím světlo stabilní. Plechová kabina vede světlo. Cínování nepřerušené LED diody zesílí, takže když zasunete žárovku do objímky, neměla by se zlomit, když ji ohnete. Plechové dráty pocínujte. Přidržte jeden z pocínovaných drátů na zlomeném vodiči a dotkněte se páječky, abyste vytvořili spojení, a když je spojení ochlazeno, zkraťte ho na délku.

Znovu zkontrolujte světlo a ujistěte se, že stále funguje. Příliš mnoho tepla z páječky může světlo zabít. Pokud je to dobré, zasuňte do zásuvky a poté zapněte světlo. Možná budete muset použít malý šroubovák nebo vrták, abyste zvětšili otvor pro opravený vodič. Pokud sada světla stále nefunguje, hledejte jiné špatné světlo.

Pokud máte sadu světel s kryty žárovek, musíte pro nejlepší výsledky vyměnit světlo za stejnou barvu nebo za jasné nebo bílé světlo. Jakákoli jiná barva nebude fungovat dobře.

Šťastné pájení a nespalujte si prsty.

Rep: 1

Moje dvě světelné sady měly stejný problém - polovina z nich nefungovala. Začal jsem u první neosvětlené žárovky a propracoval jsem se po prameni, dokud jsem nenašel žárovku, která nebyla zasunuta dostatečně hluboko do zásuvky. Na jiném místě byla neosvětlená žárovka dostatečně zatlačena, ale drobné měděné prameny na základně žárovky byly rozbité. Nahradil jsem ji novou žárovkou a celé vlákno fungovalo dobře.

Na další sadě světel se jeden ze dvou drátů, které vedou do zásuvky, uvolnil z zásuvky, takže nebylo žádné spojení. Právě jsem odstřelil světlo z obvodu a spojil dva dráty dohromady, s úspěchem.

Rep: 1

Jednoduché a bezpečné řešení, které pro mě fungovalo: Prohlédl jsem si každé l.e.d. odstraněním „žárovky“. (Barevná žárovka je pouzdrem pro malou led. I když není nutné ji vyjímat ze zásuvky, je třeba ji pootočením nepoškodit.) Ve spodní části led / žárovky by měly být dva vodiče - pokud ne, možná jste našli poškozený obvod! Odřízl jsem měděný drát dlouhý 1,4 cm (5/8 ') a vytvořil jsem tvar J. Vložte dlouhý konec do otvoru podél zkráceného přerušeného vodiče svorky a vraťte zpět žárovku / žárovku zpět do zásuvky. 'J' by se samozřejmě mělo dotýkat l.e.d. k dokončení obvodu, zkuste tedy najít správný průměr prodlužovacího drátu nebo do něj umístěte několik zvlněných ohybů, abyste zajistili kontakt. Pamatujte: Je zapotřebí celý obvod, abyste měli celý svůj řetězec l.e.d. světla pro radost!

Rep: 1

MacBook Pro 13 2015 SSD upgrade

OK. Takže jsem frustrovaně táhl žárovky rampouchu a rozhodl jsem se krájet a krájet. Funguje to skvěle. Ale pak jsou všechny ty žárovky ve vystřiženém prameni, tak jsem je začal uklízet. To, co jsem našel, bylo zajímavé. Poslední 2 světla na houpačce vypadala korodovanější než kterákoli jiná. Myslím, že voda sleduje kabeláž a nakonec si najde cestu do těchto nejnižších zásuvek. Takže od této chvíle nejdříve zkontroluji tyto žárovky. Odstranění žárovek se také usnadnilo pomocí zvedacího nože, který je jemně vypáčil ze zásuvek. Zachránil jsem jedno vlákno tím, že jsem šel k poslední rozsvícené žárovce a zkoušel každé neosvětlené světlo v této zásuvce, dokud jsem nenašel zkorodovanou / nefunkční žárovku. Ať už krájíte a okořeníte nebo vytáhnete žárovky, bude to nějakou dobu trvat, tak pojmenujte svůj jed a jděte na to.

Rep: 1

Toto je vůbec první vánoční světelné tréninkové video na světě!

http://bit.ly/21J5Aqi

Rep: 1

Po sestřihu, výměně, zkrácení a zvětšení těchto kousků CHINA CRAP, které slibují skvělé hodiny za dolar a úspory ... ... tak tady jsou opravdoví přátelé. > Když VŠECHNO výše uvedené selže, VYMĚNĚTE tranzistor (nebo kondenzátor?) Uvnitř plastových „trubiček“ tak, že takové pouzdro vyříznete.

PRVNÍ RE SOLDER ti> Špatné čínské materiály> (i když váš tester říká, že to funguje dobře> VYZKOUŠEJTE TO NA SKUTEČNÝCH světelných pramenech tak, jak byly nainstalovány. Nové jsou levné, speciálně online. Znovu pájejte nebo vyměňte, pak ZAPOUŠTĚTE celá věc. Při terénních úpravách můžete použít hadici, která se používá pro malé vodovodní potrubí. Na jeden konec drátu vložte VELKOU pásku (potrubní, elektrickou?) VLOŽTE MALOU HADICU PRVNĚ, abyste nemuseli spojovat opět podélně zasuňte opravený / nebo vyměněný tranzistor.

Na mém C7 (70 světel) je šedá nebo světle modrá se 2 červenými čarami (myslím)

Udělejte to PO vyzkoušení žárovky A nejprve opravte pojistku> VOILA !!!! vaše světla svítí znovu, moji přátelé.

Veselé Vánoce vám všem ze slunné pláže Newport na poloostrově Balboa v ​​Kalifornii. 2015

Rep: 1

Happy (?) 2015 LED Strugglers

No, tady jsme všichni znovu. Když jsem včera nasadil své LED diody „C-7 a Mini“, moje uložené uvnitř po dobu 11 měsíců, opět řetězce, se nepodařilo zrušit jmenování. Měl 2 kartonové „jablkové krabice“ se světlými šňůrkami, které se daly smíchat, a poté, co se je pokusil dát, skončilo s 1 jablkovou krabičkou plnou „1/2 šňůrky“ jako obvykle. Nechte se „ukolébat“, NYNÍ kupuji pouze 35 světelných strun, v prodeji, blíže k Vánocům (méně na zahodení, každoroční tradice!). Koupil jsem si také LED „Tester“ zbraň od Home Depot, takže půjdu do garáže s mojí krabicí 1/2 „dělníků“ a „znovu na to“, dokud prsty nekrvácejí z tažení asst'd. styly zásuvek, které lze vytáhnout, protože některé nemohou.

Určitě by bylo hezké, kdyby UL nebo CSA přinutily výrobce, aby alespoň „standardizovali“ objímky žárovek jako staré šroubovací!

Čtvrtina z „infikovaných“ MŮŽE být opravitelná, další čtvrtina bude pravděpodobně přerušena v odstávkovém bodě a znovu „ukončena“ a jako obvykle 1/2 půjde do recyklačního skladu.

Jedna „dobrá“ věc, žijící na „mokrém pobřeží“ v Kanadě a pouze pomocí těchto „opravených“ strun venku, tam nic nevyhoří! Mokrý „evergreen“ a vše.

Veselé Vánoce všem a všem DOBRÝM světlům!

Kreslil

P.S. Ohlásí se, pokud zbraň Home Depot 'Magic' Tester hodně pomůže.

Rep: 1

Právě teď pracuji na 150 LED sadách. Zatím byl řetězec rozdělen na 5 sad po 30 kusech. V zásuvce vedoucí do zásuvky jsou dvě pojistky. Žádná matka, jakým způsobem je uspořádá, pokud oba nejsou, žádný z nich nefunguje, takže bych řekl, že celý řetězec je závislý na obou. LED žárovky jsou polarizované, takže budou fungovat v jednom směru. Existují dva vodiče. Dlouhý je pozitivní. Na provázku musím vložit novou žárovku dlouhým vývodem směrem k jazýčku nebo západce, a to bude muset g ve správném směru. Stále jsem nezjistil problém se střední částí. Pomocí detektoru napětí k nalezení vzoru. Pro každou sadu 30 je malé trubičkové zařízení. Každý ví, co to je.

Rep: 1

Nevím, jestli LED dioda mění, ale ANO! zkuste vyměnit pojistku! Minulý rok jsem na to narazil. Některé dekorace jsou tak levné, že se to nemusí zdát hodné rozruchu, i když je to tak snadné zkontrolovat a jejich udržování mimo skládku je pro mě důležité. Ale ostatní, jako můj věnec Front-Gate, který upřímně nestojí za to, co jsem zaplatil, stojí za pokus o záchranu. V takovém případě nebyla zapálena 1/4 věnce. Vyměnil jsem pojistku v té zástrčce (ve věnci jsou 4) a je dobrá jako nová. Zajímalo by mě, kolik „dobrých nálezů“ se dá v malém obchodě se spořitelnou po silnici najít! Veselé Vánoce!!

Rep: 1

Není to „reklama“, pouze informování. Na 'Novelty Lights' jsem objevil vánoční světla 'průmyslové kvality' všeho druhu http: //www.noveltylights.com/led_christm ... . Jsou to světla a elektroinstalace v „komerční kvalitě“ a dokonce mají žárovky C-7 a C-9 „šroubovací základnu“ pro ty, kteří jsou dost chytří na to, aby KEPT měli své staré žárovky! Jsou k dispozici na Amazon.ca a dalších webech v omezených stylech, ale pokud chcete přejít na „Mother load“, přejděte na jejich web .com v USA!

Ano, možná trochu dražší, ale zatím FAR méně „frustrující“. Jistě si objednám 100 C-7, moje C-9 vydržely 8 let zatím s problémy „0“ (kromě těch 2, které jsem jim zlomil základny tím, že jsem na nich stál, a těch, které jsem jen odšrouboval a vyměněno, žádný boj!

Jakékoli další řetězce, které si koupím, budou od nich! ŽÁDNÉ obchody „Box“.

Na zdraví,

Kreslil

Rep: 1

Mám stejný problém s několika řetězci.

Ty byly zakoupeny u kanadské pneumatiky, Noma tyto struny zdarma nahradí až na pět let.

Tyto řetězce můžete oddělit, jedná se v zásadě o 25 světelných řetězců spojených dohromady.

Jelikož kanadská pneumatika v tomto ročním období nedisponuje zásobami, dali mi kartu nákupu, kterou použiji, když přinesou svůj inventář na podzim.

Myslím, že oddělit řetězec mocných bude ztráta času, protože kdo ví, jak dlouho budou pokračovat v práci.

Vyměním je všechny za 25 světelných řetězců, aby je bylo možné snadněji vyměnit nebo zkontrolovat!

Snad to pomůže!

Rep: 1

Peter Vincent

Jo, to je to, co teď také dělám, je jen koupit 25 světelných strun, ale díky za NOMA 'tip' to nevěděl!

Stále tvrdím, že bychom měli všichni kontaktovat UL a CSA a nechat odstranit jejich ‚známky schválení 'od těchto výrobců blbostí v S.E. Asie.

Pokud jsem to ještě neřekl, pokud jste dost chytří na to, abyste si uchovali své staré „zašroubovatelné“ světelné struny, NEJLEPŠÍ „komerční kvalita“ „pro velké zatížení“, žárovky a struny, které jsem našel, jsou z

http://www.noveltylights.com , mají „zašroubované“ LED žárovky C-9 a C-7. Nerobím pro ně reklamu, ale radím nám, abychom měli dost plakátů.

Může stát o něco víc, ale levnější než vyhodit 6-8 strun KAŽDÝ rok!

Na zdraví,

Kreslil

Rep: 1

KONEČNĚ jsem se dostal k testování světelných řetězců C-7 pomocí mého testeru Home Depot http: //www.homedepot.com/p/LightKeeper-P ...

Bylo to vlastně docela snadné použití, podle pokynů. Opraveno asi 70% mého boxu o '1/2 - nefungující řetězce světel. Světlo / zásuvky, KTERÉ MŮŽEM dostat ven, byl většinou zkorodovaný nebo zlomený drát na žárovce. Pomocí tohoto nástroje bylo překvapivě snadné oddělit, KTERÉ žárovky způsobovaly problém. Jako náhradní díly jsem použil žárovky z jiných strun, které obíhaly veverky.

Kupujte tedy pouze struny s odnímatelnými zásuvkami na světlo (některé nejsou) a tento praktický tester, který také otestuje jednotlivé žárovky, tj. Noma, i samotné vodiče. Dokonce se podařilo vyříznout a znovu připojit některé rozžvýkané části vodičů pečlivým oddělením a opětovným spojením jednotlivých vodičů!

Koupil jsem spoustu pojistek, některé vyměnil, ale nebyla to žádná pomoc, problém byl opět zkorodovaný z vodičů žárovky.

Rep: 1

Ano, často používám „špatné“ segmenty strun jako zdroje náhradních dílů, protože většina je obvykle stále dobrá. Pokud jednotlivé lampy nejsou odnímatelné, pak je spojím odizolováním 1 cm z každého drátu, kroucením od konce ke konci a pájením a nakonec zakrytím spoje 2,5cm kusem dvoustěnné černé lepicí trubice lemované teplem, aby se utěsnil připojení.

Zkorodované LED diody byly v minulosti velkým problémem, když používaly ocelové olověné rámy. Již několik let používají mosaz, takže by to neměl být problém s novějšími strunami. To lze ověřit vytažením LED (je-li odnímatelná) a kontrolou, zda se magnet přichytí k vodičům LED.

Rep: 1

Zakoupená světla noma c9 si pronajala výložník, který měl být instalován na vrcholu v domnění, že jsou spolehlivá a dokázala by je udržovat po celá léta a jistě dostatečně 2–3 týdny ve 2 vláknech mrtvých (samozřejmě na vrcholu) a polovičních vláknech téměř umírajících. Kanadská pneumatika bude na výrobek uplatňovat pouze záruku a abych je mohl dostat dolů, budu si muset pronajmout další výložník (450 $). Tak zklamaný. Jít to eskalovat do médií, protože to je potenciální problém, pak by měli mít zřeknutí se odpovědnosti za produkt Jak hloupé je odo mě myslet si, že by byli tak spolehliví a stát si za svým produktem. Každý, kdo má zájem se mnou přiblížit média, mi dejte vědět.

Rep: 1

Profesionální profesionálové instalující vánoční osvětlení používají LED žárovky pro dodatečnou montáž, kde je samotná LED ve tvaru trochu jako stará školní žárovka se stejným „zašroubováním“ dole. Jednotlivé LED diody jsou navrženy tak, aby se snadno našroubovaly do běžných světelných zásuvek. Všechny nápadné komponenty LED světel jsou izolovány od jednotlivé žárovky. Jakékoli součásti selžou, zhasne pouze žárovka (vyrobená z robustního polykarbonátového materiálu), všechny ostatní stále fungují! Stačí vyměnit žárovku.

Ty nejsou k dispozici v obchodech a lze je zakoupit pouze u několika vybraných dodavatelů, kteří pracují výhradně s profesionály. Jsou docela drahé: Cca 2,00 $ / žárovka + 12 $ za 25 'konvenční strunu. Díky tomu je to 60,00 $ za jeden světelný zdroj o délce 25 stop, ale vydrží ROKY, jsou superodolný, podstatně jasnější, prakticky bezúdržbový a je snem pracovat.

Aktualizace (24/11/2017)

Profesionální profesionálové instalující vánoční osvětlení používají LED žárovky pro dodatečnou montáž, kde je samotná LED ve tvaru trochu jako stará školní žárovka se stejným „zašroubováním“ dole. Jednotlivé LED diody jsou navrženy tak, aby se snadno našroubovaly do běžných světelných zásuvek. Všechny nápadné komponenty LED světel jsou izolovány od jednotlivé žárovky. Jakékoli součásti selžou, zhasne pouze žárovka (vyrobená z robustního polykarbonátového materiálu), všechny ostatní stále fungují! Stačí vyměnit žárovku.

Ty nejsou k dispozici v obchodech a lze je zakoupit pouze u několika vybraných dodavatelů, kteří pracují výhradně s profesionály. Jsou docela drahé: Cca 2,00 $ / žárovka + 12 $ za 25 'konvenční strunu. Díky tomu je to 60,00 $ za jeden světelný zdroj o délce 25 stop, ale vydrží ROKY, jsou superodolný, podstatně jasnější, prakticky bezúdržbový a je snem pracovat.

Rep: 1

JE TO OPRAVITELNÉ !!! Měl jsem stejný problém se třemi různými částmi mých LED světel. Co jsem udělal, bylo vyjmout každou neosvětlenou žárovku a znovu ji zasunout do osvětlené oblasti. Mnohokrát to stále nefungovalo, tak jsem vytáhl neosvětlenou žárovku a vytáhl ty dva malé kovové hroty na boku, abych vytvořil lepší spojení. Většinou to fungovalo a žárovka se rozsvítila. Pokud ne, nahradil jsem to dobrým. Pokračoval jsem v tom, dokud se celá sekce nerozsvítila. Všechno třikrát to fungovalo ... udělal jsem to jako většina z vás. Vyměňuji pojistku, zatlačil jsem, vytáhl a zkroutil každou žárovku, byl jsem dokonce připraven vyříznout neosvětlenou část. Ale je to jako staré rčení / zkratka ... KISS ... Udržujte to jednoduše hloupé. LOL. Hodně štěstí

Rep: 1

S těmito hloupými LED světly bojuji roky. Dostal jsem neúspěšnou polovinu řetězce a veverky žvýkající světla přímo z řetězce. Letos jsem opravil 5 nebo 6 strun tím, že jsem vzal dobrou polovinu a odřízl špatnou polovinu a poté připojil zástrčku na obou koncích pomocí konektorů Marette. Já vím, já vím. Mizerná nebezpečná oprava, ale jsou to mizerná světla. Mám oba typy. Plně připojená světla, která nelze demontovat, a světla se dvěma dráty, která lze vyměnit. Největším problémem byly pevné, protože veverkám musí vypadat jako ořechy. Jednoho dne poté, co jsem je opravil, se na 5 místech žvýkaly 4 struny. Vzal Maretty na struny. Jedno světlo musí zhasnout, protože žvýkají tak blízko základny. V zoufalství mám teorii, to je špatně, že když nechám rozsvícená světla, nebudou je žvýkat. Žvýkají je, i když jsou zapnuté, ale nechávám je zapnuté pro vzdálenou možnost, mám pravdu. Nyní jsem odešel 5 dní a všechny řetězce fungují. Všiml jsem si, že nejí to, čemu se říká dome světla, LED diody s malým tlačítkem LED světla a tyto struny byly mnohem spolehlivější, ale ne dokonalé. Pokud by letos někdo selhal a nelze je napravit. Ale s těmito strunami biju 10 let. Nemohu udržet ty ořechově vypadající ty, které jdou ani na pár let. Zajímá vás šroubovací typ LED C7. Drahé, ale nepoživatelné pro veverku a vyměnitelné.

Komentáře:

To by nemělo být tak obtížné opravit něco, co kupujete zbrusu nové. Úplně naštvaný. Také problém stále není vyřešen, světla se nerozsvítila. Jsem si jistý, že jsme dostali vadnou krabici

12/01/2019 podle Leann Ferreira

Jen aktualizace. Postavte světla tento rok a zatím fungují opravené a neodpovídající řetězce s konektory Marette a vyříznutými světly. Ale co psí snídaně !! Takzvaná kupolová světla (nejste si jisti, jak se jim tak říká. Vypadají jako malé tlačítko), jsou nyní v jejich 11. ročníku a stále fungují, kromě jedné poloviční struny, která selhala před několika lety. Rozhodně mají více dlouhověkosti než ty oříškově vypadající, ale jsou v přední části domu, kde o ně možná veverky nemají takový zájem?

04/12/2019 podle Davide

Rep: 1

Lidé vycházejí ze svých domů na svých telefonech, řídí se při kontrole svých e-mailů a chodí po ulici, když někomu posílají SMS

Přihlášení k AOL poště

portál univerzity v Grand Canyonu

bac