O dotykovém senzoru id

iPhone 5s

Apple iPhone 5s byl oznámen 10. září 2013. Oprava tohoto zařízení je podobná jako u předchozích modelů a vyžaduje šroubováky a nástroje. K dispozici jako GSM nebo CDMA / 16, 32 nebo 64 GB / stříbrná, zlatá a vesmírně šedá.



Rep: 443



Zveřejněno: 03/12/2014



Když vyměním tlačítko Domů, mohu vyměnit pouze pružnou pásku, nebo si mám koupit celý díl?



Mockrát děkuji.

Komentáře:

ahoj Mám problém s iphone 5s, mám vyměnit hlavní desku (PCB), ale otisk prstu nefunguje, může mi pomoci, jak to opravit? a pokud si koupím nový snímač otisků prstů, mohu problém vyřešit?



Shyqi

17.03.2015 podle shhysesani

Shyqi, před komentářem si prosím přečtěte vlákno. Vaše otázka je několikrát zodpovězena.

17.03.2015 podle iGuys

odpovědi zde nejsou správné. Jsem certifikovaný technik společnosti Apple a existuje oprava tohoto problému. bohužel to lze provést pouze certifikovaní technici Apple s certifikovaným softwarem pro přeprogramování Apple. Opravil jsem asi tucet. většina z nich byla iPhone 6, ale pro 5S platí stejné podmínky.

07/07/2015 podle iTECH

iTECH, zmínil jsem se, že nyní Apple nabízí tuto opravu, přinejmenším od loňského září.

08/07/2015 podle Tom Chai

Vždy to byla oprava, kterou Apple nedokáže rozšířit, jako to dělají jiné opravy skutečnosti, že Apple nesdílí informace.

09.07.2015 podle iTECH

9 odpovědí

Zvolené řešení

Rep: 60,3 tis

Je nemožné vyměnit sestavu domovského tlačítka a zachovat funkci Touch ID. Senzor je navržen tak, aby byl bezpečný, a je jedinečně spárován s každým procesorem. Klíč nelze vyjmout ze snímače nebo procesoru, protože jsou navrženy tak, aby si klíč odnesli do svých hrobů. Jejich přeprogramování je nepravděpodobné - dokonce ani pro Apple. Nikdy nenabídli tlačítko vyměnit a pravděpodobně nikdy nebudou. (Aktualizace: Dělají to teď.)

Pokud je tedy zařízení v záruce, nechte jej na Apple. Pokud senzor vyměníte nebo poškodíte, Touch ID navždy ztratíte.

Komentáře:

Není to v záruce ...

Co tedy dělám ?!

Ve starších verzích iPhonu byl oprava domovského tlačítka velmi častým problémem !!!

Pokud klíč nereaguje na stisknutí, můžu ho hodit do oceánu, protože každý odesílatel je jedinečný pro svůj telefon?!?!

ps3 přístupový bod nebyl detekován

13.03.2014 podle areotov

Ano, pokud je mrtvý, je mrtvý navždy. Pokuste se najít způsob, jak na tuto věc získat záruku, jinak uvíznete v mrtvé.

14.03.2014 podle Tom Chai

Můj je poškozený, ale nahradil jsem ho jiným. Dotykové ID již nefungovalo, ale tlačítko Domů funguje dobře.

14. 5. 2015 podle silveirabruno

Navrhuji všem těmto lidem, aby šli lépe se samsungem, že nemají tyto certifikované býky Apple # £ + = opravit telefon, když nemáte záruku na jablko, pokud ji již nemáte, řeknou vám, abyste si pojištění, to je všechno o penězích $$

17. 7. 2015 podle 14

Co když originál vrátíte zpět a stále říká, že nefunguje správně?

08/22/2015 podle ishhamamrish

Rep: 1k

Uvedu to jako samostatnou odpověď, protože se zdá, že některé další odpovědi na otázku OP způsobily spíše zmatek než odpovídání na otázky. Pokusím se to vyjádřit co nejjednodušeji.

Pokud máte problémy s domovským tlačítkem na iPhone 5S, lze sestavu vyměnit. Díl je k dispozici u iFixIt a také u mnoha dalších prodejců:

Sestava domovského tlačítka iPhone 5s

Je velmi důležité si uvědomit, že ačkoliv můžete nahradit sestavu domovského tlačítka, trvale ztratíte všechny funkce související s Touch ID, pokud tak učiníte.

Obnovíte však všechny základní funkce domovského tlačítka (tj. Kliknutím na domovské tlačítko).

Obrázek sestavy tlačítka Home pro iPhone 5s' alt=Produkt

Sestava domovského tlačítka iPhone 5s

9,99 $

Komentáře:

Dobře, v mém případě byl domácí Flex oříznut, Otisk prstu je dobrý.

Mohu tedy oddělit snímač otisku prstu od domácího Flex?

29. 8. 2014 podle Flavio

Ne, je nemožné oddělit jakoukoli část sestavy domovského tlačítka a nezničit ji.

Váš boj se ztracenou věcí

29. 8. 2014 podle s

OK, díky :(

01/09/2014 podle Flavio

možná mi něco chybělo, ale kabel, který se připojuje od tlačítka k desce, pokud to bylo přerušeno, mohu stále udržovat funkce tlačítek méně ID prstu

10/05/2015 podle obráceně

A co obnovení nebo aktualizace - iPhone se zasekl v chybě 53 s nepracujícím Touch ID ???

08/01/2016 podle rkaufmanis

Zástupce: 85

ID Touch je součástí domovského tlačítka a na rozdíl od domovských tlačítek v minulých modelech iPhone je hardware ID Touch na části pásu domovského tlačítka propojen s mikroprocesorem A7 na každé logické desce iPhone 5s. Jinými slovy, hardware ID touch je ženatý s čipem A7 a je pro každý iPhone jedinečný. To je důvod, proč nemůžete změnit část domovského tlačítka, aby ID Touch fungoval, a proč po výměně součásti reset ztratí funkci v Nastavení úplně. Pokud máte poruchu funkce domovského tlačítka, můžete část vyměnit a získat tuto funkci zpět, ale trvale ztratíte svou funkci ID Touch. Pokud jste ID Touch ztratili, je pryč, ani Apple nedokáže opravit, že vám dá nový iPhone, pokud spadá pod AppleCare. Apple se pyšní zabezpečením, tj. ICloudem a nyní ID Touch. Je velmi velmi bezpečný a stejně jako iCloud má své nevýhody, když tam legitimní majitelé iPhone zapomínají ID a PW, stejně tak má ID Touch své nevýhody, když dojde k poruše. Je to prostě způsob, jakým Apple tato zařízení navrhl. Děkujeme - iRepairsIt.com

Komentáře:

Irepairsit1 jsi ozvěna? Toto bylo řečeno znovu a znovu v tomto příspěvku

01/18/2015 podle s

Apple může opravit a přeprogramovat nové domovské tlačítko na desce. Opravil jsem možná tucet. Jakmile je telefon v mých rukou, změna tlačítka trvá méně než 5 minut a přeprogramování na logickou desku asi 15 minut.

09.07.2015 podle iTECH

hej, můžeš mi říct, jak to mohu přeprogramovat

06/08/2015 podle dlucianob

ITech - děláte to mimo Apple Store? Pokud ne, pak je vaše odpověď zavádějící. Nabízíte nám ostatním službu, která nemá přístup k proprietárnímu přeprogramovacímu stroji? Za méně než náklady na návštěvu společnosti Apple a nasazení nové sestavy? Pokud ano, jsme všichni uši. Jinak děláte komunitě pro kutily, že je možné přeprogramovat tlačítko mimo Apple, což samozřejmě není.

08/08/2015 podle jessabethany

@tech můžeš to pro mě udělat?

27.09.2015 podle Mattias

Rep: 1

Tlačítko dotykového ID můžete opravit, pokud vaše dotykové ID stále funguje, ale vaše tlačítko ne. I když je to nějaká dovednost. Jediné, co musíte udělat, je opatrně odlepit knoflík ze spodní části náhradního knoflíku a odlepit původní knoflík (4 nohy) a poté připájet náhradní knoflík zpět na originál. Mnoho z nich jsem udělal.

Komentáře:

Páni, to je neuvěřitelné a tam jsou lidé, kteří vám prodají domovské tlačítko a ani vám neřeknou, že je to fakt. a když se jich zeptáte, řeknou, že neměli žádné stížnosti a že jsou tam nějaká vadná tlačítka? Nahradil jsem 2 tlačítka na stejném iPhonu, abych pak vyhledal a našel tuto odpověď, proč nefungují. Díky, chlape!!!

28. 5. 2015 podle Gilbert Ferro

Nechápu úplně, co tím myslíš.

Náhodně jsem ořezal flexibilní kabel a vyměním ho. Je stále možné udržovat Touch ID funkční?

18. 2. 2016 podle jehuda

Mohl byste to prosím upřesnit?

Zachováváte starý kabel s novým tlačítkem nebo staré tlačítko s novým kabelem?

25.10.2016 podle harveymarcandre

Jak to udělám? nechci to zkusit

07/02/2017 podle tomasbeauchamp

jo, poděl se o to, jak jsi to udělal. Vložte jej na Github a připojte se k němu. Unikněte nástroj. Bojuj s tou sílou. Udělejte, co můžete, abyste nám pomohli.

11/05/2017 podle dikkedimi

Rep: 36,2 tis

Moje rada je nechat si to opravit pod zárukou a nebude vás to nic stát

Komentáře:

Není to v záruce ...

Co tedy dělám ?!

Ve starších verzích iPhonu byl oprava domovského tlačítka velmi častým problémem !!!

Pokud klíč nereaguje na stisknutí, můžu ho hodit do oceánu, protože každý odesílatel je jedinečný pro svůj telefon?!?!

13.03.2014 podle areotov

Tom říkáš, že když selže dotykový senzor, nevyřeší to ani výměna?

Proč 5s není v záruce, telefony přicházejí s roky záruky a ještě nejsou ani rok staré!

14.03.2014 podle s

Ne, nic to nemůže napravit. Jediným způsobem, jak opravit Touch ID, je vyměnit celý telefon. Je velmi nepravděpodobné, že by Apple přišel s řešením, jak to napravit.

Možná byl jeho telefon poškozen, takže Apple neposkytuje záruku.

14.03.2014 podle Tom Chai

Pokud tedy dotykový senzor přestane fungovat, nemůže to opravit ani nový díl?

14.03.2014 podle s

Nemůžu si omotat hlavu kolem tohoto tom, takže pokud selže skener otisků prstů, proč by nový skener otisků prstů nefungoval, vidím náhradní díly na prodej u mého dodavatele

hp officejet 4650 netiskne barevně

14.03.2014 podle s

Rep: 2,7 tis

Snímač otisků prstů je spojen s CPU. jakmile je funkce snímače otisků prstů poškozená, NENÍ ji možné získat zpět, jedinou šancí je pojištění / záruka. Abych byl upřímný, ani si nemyslím, že to Apple opraví. Neslyšel jsem instanci, ve které to dělají, prostě úplně vymění telefon

Komentáře:

Dělají. Viděl jsem fakturu za opravu Genius Bar za nefunkční domovské tlačítko, nahrazují sestavu displeje za zhruba 100 $.

09/12/2014 podle Tom Chai

Hloupý. Typické jablko.

03/05/2018 podle Chad Gainor

Rep: 13

Ahoj, nahradil jsem svůj displej jiným displejem iphone 5s .. Pouze můj displej byl rozbit, ne dotykové ID stále dotykové ID fungovalo dobře .. Ale nahradil jsem úplné zobrazení a dotykové ID jiného Apple iPhone 5s .. To dotykové ID pracuji ... .. Pokud vložím své orignální dotykové ID, které fungovalo dříve .. Bude to fungovat

Děkuji

Komentáře:

Chápu, že bude, ale možná budete muset provést Obnovení v iTunes, abyste jej získali zpět. V návaznosti na to nám dejte vědět, jestli je to pravda.

29. 09. 2015 podle hodnota recell

Vzal jsem svůj 5S na technologii třetí strany, abych vyměnil svou vybitou baterii za baterii špatně fungujícího nepoužívaného 5S mého otce. Také vyměnili obrazovky (tlačítkem Domů) ... Řekl jsem jim, aby je vyměnili zpět a neúčtovali mi ani dolar za něco, co jsem nepožádal.

TouchID nyní nefunguje. Pokusím se obnovit 5S a podat zprávu

12/22/2016 podle Davide

Ahoj Davide - stačí přejít do nastavení TouchID a znovu přidat otisky prstů.

Nemusíte se muset obnovovat. Pokud vám nedovolí přidat otisk prstu, pak domovské tlačítko, které máte, není schopné TouchID.

23. 12. 2016 podle Xrgsz

Ahoj, Xrgsz. Má původní tlačítko, nikoli tlačítko některého jiného iPhone. Už jsem to zkusil a řekl mi, že nemůže aktivovat senzor. Možnost „Přidat nový otisk prstu“ byla ve skutečnosti zašedlá a žádný z dříve uložených otisků prstů nebyl uveden. Pokus o zapnutí přepínače pro použití TouchID pro nákupy AppStore a iTunes ukázal uživatelské rozhraní „Přidat nový otisk prstu“, ale o jednu sekundu později se mi zobrazila tato chybová zpráva.

Plánoval jsem obnovit svůj iPhone, ale vybila se mi baterie a jakmile jsem ji znovu zapnul, TouchID fungoval bezchybně, aniž by musel znovu přidávat otisky prstů.

Mohu předpokládat, že iPhone kontroluje senzor TouchID, jakmile je již zapnutý, aby se rozhodl, zda aktivuje funkci při příštím spuštění. Při prvním spuštění s původním domovským tlačítkem zpět to nefungovalo, ale při druhém spuštění, jakmile zjistil, že se jedná o původní snímač, fungovalo bezchybně

24. 12. 2016 podle Davide

Ano. máte pravdu! Nevím, proč mě to nenapadlo ... Měl jsem říct, že to prostě vypnu a znovu zapnu. Jsem rád, že to funguje, aniž byste museli provádět obnovení a projít si to všechno. Při spuštění se musí služba TouchID aktivovat, pokud ji nelze z jakéhokoli důvodu aktivovat, bude nutné ji restartovat, aby znovu fungovala. Myslel jsem si, že když se to stane, automaticky se odstraní všechny / všechny uložené otisky prstů. Ale možná ne ve vašem případě.

Šťastné svátky.

25.12.2016 podle Xrgsz

Rep: 1

Zveřejněno: 08/07/2016

Můžete použít software 3u k aktualizaci vašeho iphone, i když máte chybu 53, pokud vám chybí tento software, tento software překonává chybu, takže máte úspěšnou aktualizaci

Komentáře:

Chyba 53 již není problémem a již nějakou dobu nebyla. Není třeba se snažit obejít nebo se vyhnout chybě 53 ... jednoduché obnovení nebo aktualizace iPhonu 6 nebo novějšího, který nemá Touch ID, bude fungovat dobře.

09/08/2016 podle iGuys

Chyba 53 je zpět, ale tentokrát je mnohem těžší ji opravit.

25.10.2016 podle Tim Le

@ Tim - vysvětlete prosím. Spoluvlastním mobilní opravnu a jsem velmi propojený se zbytkem opravářské komunity. Jsem si docela jistý, že bych slyšel o jakémkoli obnovení chyby 53 ... alespoň pokud jde o neoriginální domovské tlačítko ... pokud by se skutečně vrátil.

26.10.2016 podle iGuys

@ Iguys můžete vlastnit, co chcete, kámo. Jsem součástí iFixit.vn, pokud nás neznáš, moc toho nevíš!

26.10.2016 podle Tim Le

Co když jeden odpájel čip na původním domovském tlačítku a přenesl jej na náhradní?

30.12.2016 podle Justin

Rep: 1

Aby bylo jasné, nová chyba 53 vůbec nesouvisí s Touch ID. Pro ty lidi, kteří pracují na základní desce iPhone jako já. Budete vědět, o čem mluvím. Při změně souvisejících dílů se již nemusíte starat o chybu 53. Je to pryč! to bylo určeno pouze pro jablkového technika. Pro ty z vás, kteří se pokoušejí uvolnit původní skener Touch ID na nové domovské tlačítko, je odpověď ano, bude to fungovat. Udělal jsem to

Komentáře:

Stále mi ještě musíte konkrétně říct, co je příčinou této „nové chyby 53“. Jděte do toho, můžete získat technické ... Opravuji také palubní opravy. Jsem v tom relativně nový a možná nejsem tak zručný jako vy, ale chápu terminologii a budu vědět, o čem mluvíte, pokud mi řeknete konkrétní komponenty, které se nahradí.

Bez ohledu na to, proč jste v tomto vlákně dokonce zmínili tuto „novou chybu 53“, pokud nemá nic společného s Touch ID? Toto vlákno je o Touch ID. Ve skutečnosti je název vlákna dokonce „O dotykovém ID senzoru“.

05/01/2017 podle iGuys

Vzhledem k tomu, že se ptáte, mohu vám také říct, takže nebudete, o čem Tim mluví. Je to problém základního pásma, pokud uvidíte novou chybu 53, nebo budete mít někdy šanci tolik pracovat na palubě, abyste ji dokonce viděli. Ale ty jsi muž, který se mi líbí!

05/01/2017 podle Tim Le

Nebudu tu sedět a hádat se kvůli něčemu, co nevíš. Ale jsem zde, abych pomohl vyjasnit některé otázky, které mají technici nebo obavy z práce. Nebuďte oh Jsem si jistý, že chyba 53 je pryč bla bla, když iTunes tuto chybu stále ukazují. Stejně jako chyba 3194 je stejná, jako byla dříve používána? Odpověď je žádná chyba 3194 nyní a chyba 3194 předtím neměla nic společného, ​​ale je to stále stejná chyba, že?

05/01/2017 podle Tim Le

Na závěr pár skutečných informací! To je vše, co jsem opravdu chtěl. Pokud byste to původně zarámovali způsobem, který říkal, že se vrátila chyba 53, ale nemá nic společného s Touch ID, asi bych se s vámi nehádal. Jsem si dobře vědom toho, že konkrétní chyby iTunes lze vytvářet z mnoha různých důvodů. I když toto vlákno je opět o Touch ID !! Takže když sem přijdete a řeknete, že „chyba 53 je zase zpět“, samozřejmě vás budu zpochybňovat ... protože už se nevrátí jako chyba, která je způsobena problémy s Touch ID! Jsem stále zmaten, proč jste to dokonce vyvedli v tomto vlákně, když to nemá nic společného s tématem vlákna.

Také bych se opravdu dokázal bez povýšeného přístupu. Neznáš mě a mé schopnosti a znalostní základnu jako technik, tak se přestaň chovat jako bych byl nějaký pokorný rolník, který nic neví.

07/01/2017 podle iGuys

Trollové jsou všude ... Sheesh!

01/17/2017 podle Dave Fowler

areotov