Nějaká možnost nahradit Homebutton A stále fungovat Touch ID?

Iphone 6

Tento 4,7palcový iPhone, který byl vydán 19. září 2014, je menší verzí iPhone 6 Plus. Identifikovatelné podle čísel modelů A1549, A1586 a A1589.



Rep: 667



Zveřejněno: 11/04/2016



Dělám hodně telefonních oprav a mám několik zákazníků, kteří se sami pokusili vyměnit obrazovku na svých iPhonech a zprostředkovali své domovské tlačítko (většinou flex kabel).



Existuje nějaká možnost, aby Touch ID fungovalo znovu, aniž by to bylo opraveno nebo nahrazeno společností Apple?

Komentáře:

Je to možné, ale to může udělat pouze centrum Apple a já jsem vyměnil obrazovku svého zákazníka a domovské tlačítko v Apple Store a fungovalo to poté, co to nahradili. po výměně je třeba provést opravu, ale nevím jak.



06/12/2017 podle Davide

Ví někdo, kolik stojí výměna tlačítka domů v centru Apple? A je Apple Care specificky vyžadován pro výměnu?

07/08/2017 podle Sem B

Vyměnit domovské tlačítko za Apple by to stálo 80 $

06/11/2017 podle Tyler Shelley

Před pár dny, co se můj starý zlomil, jsem si objednal náhradní iPhone SE, a když to přišlo, zjistil jsem, že byl zrekonstruován. Touch ID nefungovalo, protože bylo nahrazeno domovské tlačítko, a tak jsem vyměnil jeden z původního telefonu a poté přepnul telefon do režimu DFU a resetoval jej. I když mám originální funkční tlačítko Domů, nefunguje to.

2. 1. 2018 podle Feni

Děkuji Tylerovi za tuto informaci, ani já sám jsem o tom nevěděl. Také, když provádím opravy prostřednictvím iCracked, víte, jaké informace bych potřeboval (pokud existují), aby byla tato součást Touch ID opravena a opravena, protože to není můj osobní majetek?

27.02.2018 podle Čad

30 odpovědí

Zvolené řešení

Rep: 60,3 tis

Doslova to není možné, pokud vyměníte tlačítko.

Rozbité domovské tlačítko je možné spojit dohromady, pokud máte dovednosti. Na domovském tlačítku iPhone 6 však není žádný „čip“. Jediným čipem je čip senzoru fúzovaný na safírové ploše tlačítka, není možné čip z tlačítka vyjmout ani z něj extrahovat žádná data.

Komentáře:

Velice děkuji za informace, brácho

10. 8. 2017 podle Mushtaq Mahomed

@tomchai Vypadáte velmi renomovaně, takže bych vám rád položil otázku ohledně tlačítek iPhone 7/7 + Home. Když jsem provedl výměnu na obrazovce 7+, byl jsem bezohledný a trochu jsem roztrhl horní polovinu flexe a nyní Touch ID a funkce kliknutí již nefungují. Mým plánem je vzít domovské tlačítko iPhone 7, které není poškozené, a vyměnit U10 tak, že budu mít původní U10 na novém flex kabelu, zdá se, že to opraví pouze funkci kliknutí, ale ne Touch ID. Víte, který čip je pro Touch ID na flexu domovského tlačítka? Chtěl bych vědět, abych mohl vyměnit jak tento čip, tak U10 za nový flex, aby moje domovské tlačítko telefonu fungovalo správně. Díky moc.

04/02/2018 podle Ethan

Samotný senzor pod tlačítkem hostí šifrování Touch ID, takže bude fungovat pouze původní tlačítko.

microsoft surface pro se nezapne

05/02/2018 podle Tom Chai

Dobrý podíl ..

02.03.2018 podle pattonki

Ethane, nebude. Želva (U10) nebude fungovat, pokud se MESA neshoduje, a želva není se zařízením spárována, takže by to bylo zbytečné.

06.06.2018 podle Ben Duffy

Zástupce: 115

Vlastně jsem dostal nový do práce, nejprve jsem odpojil baterii, odpojil LCD, baterii znovu zapnul, aby se mohl spustit připojený k počítači, abyste věděli, kdy se spustí, pak znovu odpojte baterii, na LCD odpojte domov tlačítko, poté znovu připojte lcd, nechte jej spustit, potom jej znovu vypněte, znovu připojte domovské tlačítko a spusťte, poté vypněte a obnovte v režimu dfu, pak to bude fungovat, v podstatě přepíše kód pro domovské tlačítko „Udělal jsem to na mnoha telefonech se 100% úspěchem, doufám, že to pomůže

Komentáře:

Zkusili jste to s originálním tlačítkem Apple Home z jiného zařízení nebo s nějakým náhradním dílem?

10. 10. 2017 podle mOzeb

Zkoušel jsem vaši metodu a v mém případě na iPhone 6S zvyklý fungovat

06/10/2017 podle mOzeb

Můžete přepsat, co jste řekli, plz? Nechápu, co říkáte

7. 10. 2017 podle Jadon Simpson

bylo to tlačítko domů od Apple, velmi zajímavé

08/10/2017 podle Mushtaq Mahomed

Jak poznáte původní domovské tlačítko Apple. Mám asi 20 originálních obrazovek Apple a na žádném není tlačítko Domů s jablkem.

08/10/2017 podle Richard Clausell

Rep: 12k

Ne že bych to našel a určitě jsem to zkoušel. Nejlepší, co mohu zjistit, je, že v tlačítku Touch ID je čip spárovaný s logickou deskou ve výrobě. Tyto informace jsou uloženy někde na úrovni desky, protože vymazání / obnovení je neresetuje.

Touch ID je docela podivné pevné zabezpečení. Na tomto Apple vyhraju.

Komentáře:

To se může vztahovat pouze na iPhone 5s. Tlačítko Domů iPhone 6 má pouze jeden čip, samotný senzorový čip.

04/11/2016 podle Tom Chai

Musí existovat něco, co ukládá identifikátor.

Ne?

Myslím ... není uložen na prdích jednorožec. Musí existovat něco, co ukládá identifikátor domovského tlačítka, jinak by bylo možné zaměnit domovská tlačítka.

Že jo?

04/11/2016 podle Josh W.

Ano. Tlačítko iPhone 5s má 2 části, čip senzoru za krystalem a čip řadiče na flexu, druhým koncem řetězce by byl také procesor A7. Počínaje iPhone 6 však Apple začal používat jednočipové řešení, senzorový čip a řídicí čip jsou jediné.

Slyšel jsem, že lidé opravují flexe domovského tlačítka spojováním zlomených konců dohromady, výměnou nefunkčních krytů / tlumivek / odporů nebo dokonce migrací čipu řadiče pro iPhone 5s (nepotvrzeno), ale migrace čipu by pro domácí tlačítka na iPhone nebyla možná 6 a výše, protože existuje pouze jeden čip a není možné jej z krystalu vytáhnout.

05/11/2016 podle Tom Chai

je to nalepeno na krystalu? Protože mám domovské tlačítko, které má malé praskliny, ale funguje, tj. TOUCH ID atd., Musel vyměnit obrazovku a dostal nové domovské tlačítko s novou obrazovkou. Potřeba vyměnit pouze tlačítko nevypadá dobře s prasklým tlačítkem, prosím, pomozte.

01/05/2017 podle Mushtaq Mahomed

K ochraně domovského tlačítka a jeho funkcí můžete získat „nálepku“, která je vnímavá k Touch ID. Mám jeden stejně jako chránič z tvrzeného skla 5D a samolepka sedí v jedné rovině. Skoro jako bych neměl tu extra 3mm vrstvu ochrany. Funguje také se zabezpečením Touch ID a se všemi věcmi orientovanými na Touch ID.

27.02.2018 podle Čad

Rep: 34,6 tis

Bohužel ne (o čemž vím). Je propojen s procesorem s jedinečným ID, takže pokud se oba neshodují, dotykové ID nebude fungovat. Apple to udělal z bezpečnostních důvodů.

Komentáře:

Slyšel jsem, že existuje metoda s pájením (?) Čipu z flexu nebo něco takového .. A nebylo by možné poznat jedinečné ID procesoru a změnit ho na domovském tlačítku?

04/11/2016 podle ppalfinger

Jak hloupý chceš, abych dostal? Docela dobře rozumím tomu, jak to funguje, prostě nevím, jak to jednoduše vysvětlit.

04/11/2016 podle Josh W.

Teoreticky ano. Pokud jste mohli přečíst ID procesoru a měli byste software pro změnu ID na čipu na domovském tlačítku, mohli byste. Pokud vím, dosud to nebylo provedeno.

V budoucnu by to mohlo být provedeno, ale jak říká Josh, Apple je s jejich zabezpečením velmi přísný. Zjednodušeně řečeno, stále nemohu najít způsob, jak přeprogramovat čipy SMC z MacBooků vyrobených před lety, takže je nemohu koupit nové a místo toho je musím vytáhnout z rozbitých desek ...

04/11/2016 podle Reece

@joshw Zkuste to prosím vysvětlit :)

04/11/2016 podle ppalfinger

Toto je moje logika:

Společnost Apple nevyrábí skener Touch ID a logickou desku společně, ale nemůžete použít neodpovídající součásti, takže jsou v určitém okamžiku spárovány. Touch ID má integrovaný obvod a telefon má integrované integrované obvody, takže v určitém okamžiku jsou oba spárovány pomocí programování. Dávalo by smysl pouze to, že když je software načten do telefonu, najde identifikátor Touch ID a vytvoří jedinečný interní kód. Pokud je některá z těchto částí zaměněna, kód se nekontroluje a Touch ID selže.

Vzhledem k tomu, že žádné softwarové hackování nebylo schopno to dekódovat nebo zakódovat, je to téměř jistě jednorázová událost, kterou nelze předělat bez použití jakékoli metody použité v továrně. Jsem zvyklý na programování pro Android, takže v mé mysli je to nějaká kontrola MD5.

04/11/2016 podle Josh W.

moje LG televize se stále vypíná

Rep: 37

Existuje způsob, jak zachovat dotykové ID při opravě domovského tlačítka iPhone. Repasuji telefony a prodávám na eBay. Mám spoustu domovských tlačítek, promíchal jsem je a potřeboval jsem najít správné domovské tlačítko pro telefon, na kterém jsem pracoval. Zavolal jsem Apple a oni mi řekli, že se to dá udělat, ale nikdy mi to neřekl, protože jsem musel zavěsit a opravdu jsem si myslel, že představitelka neví, o čem mluví.

Té noci jsem opravoval telefon s černou obrazovkou a jednoduše to otestoval jakýmkoli tlačítkem a dal jsem telefon do režimu obnovy a poté, co jsem ho začal nastavovat, skenování prstů selhalo a byl jsem schopen použít Touch ID. Byli jsem, že jsem použil bílé tlačítko a Touch ID fungovalo a nemohlo to být originál, protože moje obrazovka byla černá obrazovka. Znovu jsem zavolal Apple a bylo mi řečeno, že ano, mělo by to fungovat. Rep mi vysvětlil, že některé společnosti neumisťují správný hardware na domácí tlačítka, která prodávají, aby ušetřily peníze, ale pokud si koupíte kvalitní, bude schopen resetovat Touch ID tak, že bude fungovat celý systém obnovit v režimu DFU. Kdo tedy věděl, že můžete Touch ID obnovit, záleží jen na zakoupeném domovském tlačítku. Říkali, že Apple Store a Best Buy to mohou za vás opravit a uchovat si vaše Touch ID.

Komentáře:

To bílé domovské tlačítko, bylo to originální domovské tlačítko Apple, jen z jiného iPhonu?

19. 9. 2017 podle Marko Himanka

Nejsem si jistý, ale zástupce společnosti Apple řekl, že musí být kvalitní. Můj odhad je, že by musel být Apple. Zavolám na linku pomoci pro iPhone pokaždé, když zavolám, jsou velmi užitečné.

19. 9. 2017 podle Richarde

Nemohu potvrdit, co Richard řekl. Po vašem příspěvku jsem byl velmi zvědavý, jestli tato metoda bude fungovat, takže jsem dal dva iPhony od sebe a vyzkoušel Homebutton z jednoho iPhone na druhém, ale také po normálním resetu a resetu v režimu DFU mi telefon stále dává chyba dotykového ID ...

2. 10. 2017 podle ppalfinger

Jsem si docela jistý, že se to stalo možná šťastným, o čemž pochybuji. Četl jsem, jestli se to dá udělat s útěkem z vězení. Pokud je to pravda, pak je to pro mě nejpravděpodobnější důvod. Přečetl jsem si, jestli to jailbreakujete, i když se vrátíte zpět k tlačítku firmwaru Apples, zůstane propojeno. Snažil jsem se také duplikovat, co se mi stalo, a to zase nefungovalo. Vzal jsem tlačítka s originálními tlačítky a dal je na jiné telefony a nic. Znovu jsem zavolal do jablka, znovu mi řekli, že se to dá. Začal jsem mít pocit, že se mě snaží přimět změnit obrazovku a tlačítko v obchodě s jablky. Řekli, že to rozhodně funguje. Nevím, jestli je to pravda. Přemýšlíte, že půjdete do obchodu s aplikacemi s telefonem s nepracujícím domovským tlačítkem a vyměníte si obrazovku a tlačítko. Tímto způsobem budu vědět, jestli právě přepínají tlačítko a předstírají, že jej programují, ale mluvil jsem se 4 opakováními Apple na telefonu a všichni mi prakticky zaručili, že by to mohlo být provedeno. Prozkoumám metodu útěku z vězení. Myslím, že tak budu mít větší šanci.

2. 10. 2017 podle Richard Clausell

Útěk z vězení nebude fungovat, párování zabezpečení funguje pod úrovní OS. Ve firmwaru je rutina párování, ale vyžaduje, aby požadavek podepsal server Apple, jako když aktualizujete systém. Na rozdíl od aktualizace systému není tento server obvykle přístupný veřejnosti. Možná došlo k závadě, takže jste se k ní nějak dostali a podepsala to za vás.

2. 10. 2017 podle Tom Chai

Rep: 37

Neptejte se, jak jsem to zjistil, ale čip v „oficiálních“ TouchID tlačítkách vlastně není OTP.

Je to vlastně e2prom, ale s externí linkou pro zápis napětí vedenou přes pojistku článku, takže při zápisu se „zapne“ a přejde do otevřeného obvodu nebo alespoň na velmi vysoký odpor, aby jakýkoli pokus o přepsání selhal.

Způsob, jak to opravit, by bylo otření čipu rentgenovými paprsky. Není nutné říkat, že by to bylo nebezpečné, ale UV světlo může fungovat stejně jako u mnoha menších čipů, u nichž to pravděpodobně bude. Velikost buněk je pravděpodobně v rozsahu mikrometrů, takže by to mělo být možné s něčím jako Cool-X nebo podobným.

Komentáře:

Zajímalo by mě, jestli by to degauser vymazal. Vsadím se, že

05/11/2020 podle James

Rep: 25

Ahoj, senzor Touch ID je pro každý telefon jedinečný. Nelze jej nahradit ani původním. Pokud to funguje, máte štěstí, protože telefon se poškodil a může se spárovat s novým senzorem. Apple opraví vaše domovské tlačítko tím, že nahradí celou přední obrazovku a spáruje ji s Horizon Machine. Apple to také dělá, pokud potřebujete výměnu obrazovky. Myslím, že Best Buy může také opravit Touch ID, protože měli stroj Horizon.

Komentáře:

Omlouvám se, brácho, mnohokrát jsem to dokázal úspěšně koupit. Existuje technika klávesových zkratek / napájecích cyklů zahrnující dfu, připojená k PC (nebo mému iMacu v mém případě), kde se dfu během připojení, pak zůstaňte připojeni k PC a vypněte telefon, odpojte obrazovku a baterii (nejprve baterii) a poté se znovu připojte hardware a vyveďte jej z dfu v režimu obnovení. Může to být vybíravé a pokud vám načasování na kroku chybí, nebude to fungovat.!

05/11/2020 podle James

proč neděláte video a nezveřejňujete jej na youtube a nevyděláváte miliony

06/12/2020 podle Osamělost

Rep: 13

Ahoj,

jen abys věděl jak .. Tlačítko Moje domovská stránka na mém iPhone 6S prasklo a potřeboval jsem koupit další. Jeden jsem dostal z eBay, asi za 5 $. Nainstalovali jste to a funguje to dobře. Kromě Touch ID. Snažil jsem se s obnovou v režimu DFU, jak zde někteří uživatelé navrhli, ale neměl jsem štěstí, aby fungovalo Touch ID. Možná je to možné jen s originálním domovským tlačítkem od Apple. Pokud někdo našel způsob, jak získat Touch ID do práce po výměně domovského tlačítka, dejte mi prosím vědět.

Komentáře:

ano, pokud máte staré tlačítko Domů stále

12/22/2020 podle Micah

Rep: 1,1 tis

Vyměnil jsem obrazovku na svém iPhone 5s Touch ID se naštěstí nezdařilo, když flex původního skeneru otisků prstů vložil zpět na telefon, který Viola opět pracovala, určitě můžeme říci, že jde o párování čipů s logickou deskou. Máte iPhone 6 Plus k dalšímu vyzkoušení, výsledky vám brzy sdělíme

Rep: 13

Apple by musel vyměnit vaše domovské tlačítko, dokonce jsem zkusil domácí tlačítko iPhone 6 a dal jsem ho na dalších šest, ale Touch ID bude fungovat pouze s domovským tlačítkem, s nímž byla dodávána logická deska

Komentáře:

je to možné, pokud máte nástroj, který mám

4. ledna podle Micah

kenmore plynový sporák nefunguje

Rep: 25

Takže všichni, co se ptáte, „má 5s informace o skladovatelném čipu“

Jde o to, představte si počitadlo. Máte tři červené a poté tři modré.

Samozřejmě jde o řadu žetonů, které čtou 1 a 0. Ale čtečka čipů

uvnitř telefonu vidí tři červené a tři modré a říká ok.

Je pevně zapojen, v čipech. Nejedná se o čitelný program jako takový

čip právě načetl řadu čipů pod domovským tlačítkem, pak

je to thang a říká jo, dobře, to jsou správné žetony ve správném pořadí.

Možná trochu rozšířit, existuje algoritmus, který po čipu na domovské tlačítko

je „číst“, uvádí do hry algoritmus a říká, že ano, 37 to je ten pravý.

Závěrem je, že nelze uložit žádné programovatelné informace

Komentáře:

Ve skutečnosti má čip senzoru Touch ID programovatelné interní úložiště, má upgradovatelný firmware a případně zabezpečenou oblast úložiště klíčů pro párování klíče. Je napsán ve výrobním závodě a je také možné, aby jej mohl napsat servisní technik Apple během opravy obrazovky. Nyní je problém v tom, že k přeprogramování této věci je vyžadován digitálně podepsaný příkaz, hlavní klíč má pouze Apple. Také se zdá, že zatím nikdo nepřišel na to, jak vynutit čtení nebo zápis této oblasti čipu.

30.04.2018 podle Tom Chai

Rep: 1

Mám ip6s 64gb MKQP2J / A, zkontroluji, že musí být stříbrný 64gb, ale můj iphone je ZLATÝ se zlatým prstenem kolem domova, touch id workss fine! dost divné, co? nějaký nápad, co se děje s mým iphone?

Komentáře:

Kde jste našli informace (ip6s 64 GB MKQP2J / A)?

Pokud to bylo ve vašem nastavení, možná máte jinou základní desku a Homebutton než ten, který byl vyroben pro váš iPhone.

2. 10. 2017 podle ppalfinger

Rep: 1

ahoj, mám stejný problém. Ale nemá smysl srovnávat původní dotykové tlačítko s CPU, protože informace o otisku prstu jsou umístěny někde v logické desce.

S nějakým internetovým vyhledáváním jsem byl schopen najít některá řešení, jen jsem vstoupil do režimu DFU a resetoval iPhone nebo odpojil napájení, aby ho vypláchl.

Může to být štěstí nebo ne, ale protože to udělali, stojí za to to vyzkoušet.

Komentáře:

Tenhle chlápek je ze všeho nejchytřejší

06.06.2018 podle keats11

Rep: 1

Proč si věci komplikovat, můj Ipad pracuje s otiskem prstu mého Wife's Finger, takže pokaždé, když budu chtít použít toto Ipad Touch ID, měla by tu být pro mě, ???

Komentáře:

Ve skutečnosti můžete přidat více než jeden otisk prstu pro přístup TouchID nebo deaktivovat TouchID a místo toho použít čtyřmístný nebo šestimístný přístupový kód.

13. 9. 2017 podle Rachael Melville

Není to možné, iOS je tak chytrý, že dokáže zjistit, zda jsou výtisky stejnou osobou nebo ne) :)

14.09.2017 podle imoddedit

Rep: 1

Pokud by někdo náhodou narazil na moji situaci, dejte mi vědět, jaký je nejlepší způsob řešení mé situace. Opravdu mám problémy s domovským tlačítkem iphone 6, kde je konkrétně úplně zkažený. A pamatuji si, že jsem měl náhradní iPhone 6, ale pouze jeho základní desku (interně) poškozenou. Žádné škody zvenčí. Hlavně důvod, proč jsem to chtěl udělat jen kvůli mému zkaženému dotykovému ID a dotykovému ID dalšího náhradního iPhonu 6, funguje naprosto dobře. existuje nějaká možnost výměny mé současné základní desky za náhradní, abych mohl mít svůj telefon v pořádku s fungujícím dotykovým id, fungující základní deskou a dalšími souvisejícími částmi, které jsou funkční, konkrétně funguje jako zbrusu nový iphone 6.

Komentáře:

U řekl, že druhá deska byla poškozena ...

28. 8. 2017 podle c9679

Rep: 1

Můj telefon je iphone 5s. co když dostanu pracovní domov bottonu pro iphone 5s a přenesu ho do jiného iphone 5s. mohu znovu použít dotykové ID

Komentáře:

Žádný touchid není jedinečný

28. 8. 2017 podle c9679

NE, dotykové ID nebude fungovat.

30/30/2017 podle Kaye

NE, ive dostal nástroj, který to dokáže

4. ledna podle Micah

Rep: 1

Ví někdo, kolik stojí výměna tlačítka domů v centru Apple? A je Apple Care specificky vyžadován pro výměnu?

Komentáře:

130 eur nebo výměna telefonu nebo v nejhorší situaci jen 20 eur za nic (zde na Kypru)

02/09/2017 podle demetris Xristou

domovská obrazovka sama o sobě je odhad 169 $, ale „jiné“ poškození se odhaduje na 349 $ (americké dolary)

01/23/2018 podle Erwin Tieng

Rep: 11

Co když přenesete původní domovské tlačítko z jiného iPhone 6, dotkne se ID?

Komentáře:

Ne. Bylo to nespočetnekrát unavené.

2. 10. 2017 podle Tom Chai

Rep: 37

Pokud přenesete původní domovské tlačítko, bude to určitě fungovat. Pokud jej tedy vezmete do obchodu a opravíte obrazovku, ujistěte se, že jste mu řekli, aby přepnuli tlačítko Domů, abyste si mohli nechat dotykovou asistenci

Rep: 1

Musí existovat nějaký způsob programování nového dotykového ID, protože přes soket je vytištěn QR kód. Silně věřím, že toto je vodítko. Ale jak? Nemám tušení!

Komentáře:

QR kód se používá pouze pro sledování logistiky, nesouvisí s klíčem.

04/11/2017 podle Tom Chai

Existuje 5 nebo 6 kusů s QR kódem, takže Apple nyní změní jednu z těchto částí. Při změně již služba Apple.

15. 3. 2018 podle Marc

Dělám opravy důsledně a bezpečnost Apple je pro mě stále trochu nejasná. Ale podle mého chápání tlačítko nand, gpu, cpu, home, všechny tyto plus další mají určitý šifrovací kód, který je třeba srovnat s druhým. Jakmile opustí továrnu, neexistuje žádný skutečný způsob, o kterém vím, že to změní. Nejlepší je, když si koupíte telefon nebo vyměníte obrazovku, abyste se ujistili, že jde o původní domovské tlačítko.

27.09.2020 podle Anthony gonzalez

Rep: 1

Ahoj, ví někdo, o jaký čip jde na flex kabelu, který je spárován s logickou deskou? Mám starý flex kabel, ale je roztrhaný, takže jsem myslel na odpájení starého čipu a vložil jej na nový náhradní flex kabel s domovským tlačítkem. O jaký čip jde?

Komentáře:

když zjistíte, že máte, dejte mi vědět lol

01/27/2018 podle Steven Scott

Rep: 25

Nejprve ahoj,

Doufám, že můžete pomoci, protože je to podobné všem výše uvedeným otázkám, takže jsem si myslel, že bych se zeptal zde:

Mohu použít jinou pásku z jiné 6S (jiné než OEM) jako náhradu, ale ponechat stávající původní tlačítko, fungovalo by ID tlačítka?

Díky Ben

Komentáře:

Nevidím problém, pokud použijete původní tlačítko Domů.

02/12/2017 podle Mushtaq Mahomed

Rep: 1

Pokud vyměníte své domovské tlačítko, bude to fungovat, ale klepnutí na I. nebude fungovat.

Rep: 1

Jakékoli další poškození iPhonu by se odhadovalo přibližně na stejné náklady. Samotná domovská obrazovka tedy odhaduje 169 $, ale „jiné“ poškození se odhaduje na 349 $

Od technické podpory společnosti Apple

Rep: 1

Řešení problémů s tiskárnou hp laserjet pro 200 color mfp m276nw

Můj iphone 5 praskl a moje domovské tlačítko spadlo. Tlačítko Domů je však stále v dobrém stavu, právě když se odtrhlo od kabelů. Mohu obrazovku opravit i při oživování dotykového ID pomocí původního domovského tlačítka? Jak by se připojilo k náhradnímu LCD? Dej mi tvé řešení mého problému.

Komentáře:

Iphone pět nemá snímač otisků prstů, takže nevidím problém. To je jediná funkce ztracená při změně domovského tlačítka. Tlačítko homwe funguje, není schopno číst otisk prstu, pokud není nainstalováno ve spojení s CPU, ve kterém je kód přepsán, aby se přidala funkce otisků prstů a dynamika, ke které dochází při první instalaci CPU.

04/10/2019 podle Arnold Spence

Rep: 1

Dobrý kus obchodů s opravami telefonů má stroj, který spáruje vaše domovské tlačítko s telefonem. Apple účtuje 80 $ a další obchody také, protože Apple dělá stroje, které si mohou koupit, vadné, takže je musí opravit a je to drahé.

Rep: 1

Ano, to je možné

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Komentáře:

To je možné, jakkoli obtížné a složité. Existuje několik způsobů, jak toho dosáhnout, jedním by bylo odstranění rozbité obrazovky a ponechání předpokládaného funkčního tlačítka Domů beze změny. Další zahrnuje odebrání a opětovné pájení, takže se toho nedotknu

04/10/2019 podle Arnold Spence

Rep: 1

Moje domovské tlačítko pro iPhone 6s bylo rozbité, proto ho musím vyměnit a moje dotykové ID nefunguje

Rep: 1

ive got i tool that can do it here is a link were you can get one for $ 133 JC V1S V1 LCD Screen true tone Repair Programmer for Phone 11 Pro Max XR XSMAX XS

Rep: 1

Mám iPhone 8, jeho dotykové ID funguje, ale tlačítko Domů není, takže existuje nějaký způsob, jak to opravit?

ppalfinger