Proč to plivá kávu / sedliny shora?

Čistý kávovar

Průvodce opravami a podpora pro kávovary Keurig včetně systémů K-Cup.



Zástupce: 385



Zveřejněno: 16. 8. 2015



Mokrá kávová sedlina plivá na vrchol, místo aby se dávkovala do šálku, což dělá obrovský nepořádek. Vyzkoušeli jsme čištění, stírání a sondování, stejný výsledek. Kde / v čem je problém?



Komentáře:

Vyčistil jsem jehly nahoře i dole a odvápnil stroj .... Co jinéhočásti se dají znovu dohromady. Recenze na tento model jsou hrozné!, řekni od toho

17.10.2016 podle Deb Sunderman



Vyzkoušejte opravnou část na eBay. Funguje to.

http: //www.ebay.com/itm/EASY-FIX-STOP-CO ...

16. 3. 2017 podle D&K Price House

Používám Keurig K-cup (není opakovaně použitelný) v Keurig 2.0.

Tuto čisticí rutinu jsem absolvoval znovu a znovu.

Jednotka je pouze 6 měsíců stará a používám ji jen asi 5 šálků týdně.

Nejedná se o náhodné převraty, ale bývají to šálky z dané krabice ... nesprávně mletá káva? Pak se to obvykle stane u mnoha šálků, dokud nedám zbytek někomu jinému.

Těsnění je poddajné a neporušené a špička je ostrá.

Několik fór stále mluví o vyčištění důvodů, které problém nevyřeší.

(a iFixit ... potřebuji více bodů reputace, abych naznačil, že odpověď nebyla užitečná? Nehlasuji někoho dolů, jak naznačuje vaše vyskakovací okno, jednoduše naznačuji, že se tím problém nevyřešil)

30.05.2017 podle VWrider

Problém bude s černou gumovou průchodkou, která by měla být na místě kolem základny horního hrotu. Musíte se dívat / cítit nahoru prsty. Světlo pomůže. Poskytuje těsnění na K-šálcích. Pokud chybí, dojde k úniku. Pokud je znečištěný / poškozený / pokrytý suchým podkladem, bude prosakovat. Další příspěvek má odkaz na to, kde získat náhradu za pár dolarů, pokud chybí / potřebuje výměnu. Neříkejte, že používáte nesprávnou značkovou kávu. Značka Walmart funguje stejně dobře.

01/07/2017 podle ian.s

Nechybí pečeť !!! Stále čerpá pozemky shora! Nejpravděpodobnějším viníkem je, že těsnění není dostatečně silné, aby zastavilo odčerpávání půdy z vrcholu, když je použit poslední tlak k vytlačování vody z kcupu! osobně si myslím, že celý tento design je chybný! Kam jinde půjde půda, když bude pod tlakem voda, pak je vzduch protlačí spodním otvorem, někdy jej zablokuje tlačením do horního otvoru a jindy prochází spodním otvorem !! Absolutně žádný filtrační systém nebo důvody jsou příliš malé !! Keurig opravdu potřebuje opravdového inženýra, aby tento problém vyřešil, místo toho, aby hádači seděli v zasedací místnosti !!!!

07/12/2017 podle Dennis Kimsey

20 odpovědí

Zvolené řešení

Rep: 670,5 tis

Karri Glass, podívejte se na oblasti vpichovací jehly a ujistěte se, že spodní není ucpaná. To by způsobilo, že veškerý tlak z K-šálku vyšel nahoru. Krok 2 v této příručce by vám s tím měl pomoci.

Komentáře:

Zkoušel jsem to bezvýsledně !!

08/07/2017 podle Dennis Kimsey

Moje pečeť vypadá dobře a myslím, že nechápu, proč by dva různé keurigy měly stejný problém a jeden se stěží použil! Není to jen únik, protože pozemky explodují a jsou všude.

25. 12. 2017 podle Gloria Beare

Dennis, mám dva keurigy, jeden těžko používaný a oba dělají totéž - lusky explodují a pozemky jdou všude. Vzdal jsem to a koupil si Cuisinart. Už jsem to bez problémů rok a půl!

14.02.2018 podle Gloria Beare

Dennisi, používám pouze schválené lusky Keurig. Nikdy jsem nepoužil doplňovací šálek. Jehla se nezdá být ohnutá. Pečeti jsem nikdy nevyměňoval, protože jsem nebyl přesvědčen, že to byl viník. Díky za návrhy.

21/21/2018 podle Gloria Beare

Mír s tebou. Mám stejný problém s mým keurigem. Mám staršího, možná dva roky starého, který fungoval úplně v pohodě. Používal jsem do toho šílené šálky a fungovaly úplně v pohodě a najednou to začalo přelévat s kávovou sedlinou vycházející z vrcholu, ale také jsem měl vodu a kávu vycházející ze dna, takže jak horní, tak spodní poháru bylo propíchnuto. právě to vycházelo z obou míst.

Koupil jsem nový keurig. fungovalo to dobře na prvních 5 šálků kávy pomocí šílených šálků a pak to začalo dělat totéž. Myslel jsem si, že možná jsou to šílené poháry, ale nedává mi smysl, že dva roky pracovali na tom starém, a najednou nejsou a nedává smysl, že je to pečeť na zbrusu nový kávovar, takže jsem stále zmatený

Jakékoli jiné myšlenky

Díky moc. Bůh ti žehnej

18. 8. 2018 podle Sr. Mariam Sharbel Vianney

Rep: 49

Pokud se podíváte nahoru na horní jehlu, měli byste kolem spodní části (horní) jehly vidět průchod černé gumy. Toto zatlačí na horní část kávové kapsle a utěsní ji.

Zjistil jsem, že náš spadl / vypadl a ležel na pultu. Vypadalo to jako gumová patka pro kávovar, ale žádná nechyběla a málem jsem ji odhodil.

Zpětná montáž na jehlu vyléčila problém s prosakováním.

Komentáře:

Stalo se přesně to samé !!! Nemohl jsem přijít na to, kam to šlo. V části o částech příručky o tom není žádná zmínka. Jsem rád, že jsem to zachránil !! Dík!

20. 6. 2017 podle suesstang

Použitý šálek zeleného čaje a fungovalo to dobře.

08/07/2017 podle Dennis Kimsey

Na eBay existuje snadná oprava, která to může vyřešit. JE TO NOVÁ SOUČÁST KEURIGOVÝCH PIVOVARŮ, KTERÁ SE VHODÍ DO VÍKA PIVOVARU, KTERÁ UTAHUJE TĚSNĚNÍ na víku K-CUP, aby zabránil úniku vody a kávy a sedliny, když sládek čerpá vodu do K-šálku. Je to asi 3 $ a je zaručeno vrácení peněz. Zkontrolujte seznam poskytnutý pro model stroje, do kterého se vejde.

https://www.ebay.com/itm/271239290594

26/11/2017 podle Dennis Gaudette

Měl jsem stejný problém ... udělal jsem několik potíží se střílením několikrát (dokonce s galerií podpory zákazníků keurig) a poslal mi zbrusu nový K2.0 a úplně první pohár / pod explodoval jako sopka - zbrusu nový stroj. Zbytečně jsem promrhal 20 lusků různého druhu, které si objednávám pouze od keurigu! V životě jsem si koupil alespoň 5 strojů a nikdy jsem je neměl až do posledních dvou. Jeden méně než 6 měsíců a druhý 2 dny starý. Vypadá to, že lusky nejsou kompatibilní. Našel jsem opakovaně použitelný šálek keurig z bývalého stroje a je to jediná věc, která funguje - ne účel mít keurig. Chystám se znovu zavolat keurigovi a požádat o vrácení peněz ... vždy jsem je miloval, ale skončil jsem. Zcela nový stroj, první výstup pod - takže to není ohnuté jehly nebo chybějící těsnění!

04/07/2018 podle sherry square

Měl jsem stejný problém, důvody vystřelily do kávy. Problém nebyl v tom stroji, byly to lusky. Lusky byly nahoře nafouklé a měly příliš velký tlak. Nyní, když vložím lusk k vaření, zatlačím na horní část lusku, aby se uvolnil tlak. Od té doby jsem neměl žádné potíže. Stroj funguje skvěle.

21.07.2018 podle Vickie Gibson

Rep: 25

Dobře, takže kolem horní jehly je malé malé těsnění. To se z nějakého důvodu uvolnilo, což způsobilo můj problém, a proto chrlily důvody, protože kolem jehly nebylo nic, co by udržovalo věci v bezpečí! $$ & *. Řešení: Volali Keurig (jsou úžasní) a nabídli, že pošlou nové těsnění (zdarma a toto byl starší stroj) spolu se speciálním nástrojem potřebným k bezpečné instalaci těsnění.

Doporučuji použít baterku a podívat se na základnu jehly nahoře, abyste zjistili, zda se potřebné malé gumové těsnění, které vypadá jako těsnění, nějak uvolnilo a pravděpodobně vyhodilo na vrchol K-šálku! Poté zavolejte Keurigovi a zjistěte, zda vám pomohou problém vyřešit?

Komentáře:

Zavolal jsem tedy do společnosti a promluvil si s technikem, který mě nechal pomocí kancelářské sponky vyčistit jehlu nahoře a zdálo se, že to vyřeší problém chrlících důvodů

23. 7. 2018 podle cheryl olmos

Rep: 25

Mám problém s Dunkinem, mám 4 krabice Vyzkoušel jsem nový stroj to samé Šel jsem do koblihy žádný problém Všechny krabice mají stejný kód produktu

Komentáře:

To samé - lusky Dunkin Donuts jsou špatné. Koupil jsem je ze 3 různých míst (včetně přímo od Keurig) a vždy se pokazili!

23. 8. 2019 podle kokopelli20

Rep: 13

Vaše opakovaně použitelné k-šálky je třeba vyměnit. Právě jsem měl ten problém a získání nových k-cupů fungovalo

Komentáře:

Tento problém je společný pro většinu značek opakovaně použitelných - opakovaně plnitelných kelímků. Pokud máte takový, který po několika týdnech neuniká, řekněte nám o značce.

17.03.2017 podle Dennis Gaudette

Nemám problémy s lidmi. Nicméně Dunkin Donuts a McCafe mám problémy.

30.06.2017 podle Richard James

To je způsobeno opakovaně použitelnými k šálky. Změňte je a problém je vyřešen.

17.03.2017 podle tracivincent

Tento problém je společný pro většinu značek opakovaně použitelných - opakovaně plnitelných kelímků. Pokud máte takový, který po několika týdnech neunikne, sdělte nám jeho značku.

17.03.2017 podle Dennis Gaudette

Můj zbrusu nový stroj dává grounfds do McCafe, ale ne Victor Allen proč?

21. 09. 2017 podle Timberly Stuart

Rep: 13

Použil jsem několik značek cofree maker. Všichni trpí stejnou vadou. Jsou to lusky. Výrobci kapslí nepoužívají dostatečné množství lepidla k připevnění horního krytu. Když je víko kávovaru zavřené, kryt se uvolní z podložky. U značky Gloria Jean se to vyskytlo častěji než u jiných, ale všechny chyby mají tuto chybu.

Komentáře:

To se také děje v mém případě. Horní kryt se rozevírá kolem jedné hrany. Můj problém byl s kávou Peet's Big Bang. Myslím, že to má také co do činění s příliš silným tlakem na pod. Myslím, že jsem si všiml, že k tomu dojde, pouze když je horní část modulu trochu nafouknutá před vložením do stroje.

27/7/2018 podle Debbie McNulty

Ano! Myslím, že tlak v K-šálku před jeho instalací je klíčem k pochopení mnoha problémů s Keurigem. Když jsou šálky vybouleny nahoře, je tam tlak. VŽDY stlačuji K-kalíšek dolů, aby spodní jehla propíchla kalíšek, nejprve uvolněním tlaku. Teprve potom sklopím víčko, které prorazí horní část šálku. Pokud tak neučiníte, může se horní část nejprve propíchnout ... tlak tlačí kávovou sedlinu NAHORU do horní jehly a způsobuje ucpání. Jedině tak můžu zjistit, jak by se káva mohla dostat do horní jehly. Nejprve vždy nejprve zmáčknu šálek, aby se uvolnil jakýkoli tlak, a já už roky nemám problém. Snad to pomůže!

27/7/2018 podle David Hobson

Ano, ano a ano, mám tento problém s Green Mountain Souther Pecan. Tolikrát jsem měl tento problém a Keurig mi poslal tolik volných políček, které stále problém nevyřeší. Můj další hovor je na Zelenou horu. Jediné, co chci, je káva ráno a nemusím každé ráno uklízet nepořádek.

výměna digitizéru lcd pro iphone 6 plus

20. 8. 2019 podle jillwingert08

@ fix8011things Dělám to - zatlačte pod dovnitř, abyste před uzavřením horní části propíchli dno - a stále to nefunguje a dělá nepořádek.

23. 8. 2019 podle kokopelli20

Mám stejný problém s lusky McCafe, které nemají dno.

03.03.2020 podle Jeff Armitage

Rep: 13

Příliš jemně mletý a voda nemůže protékat

Komentáře:

Mám dvojitý hrnec, koš nefunguje správně. Při vaření se mletá káva hodí všude.

28.09.2020 podle myrtlestough

Rep: 35

Zveřejněno: 23/23/2018

Mám stroj Keurig 2.0.

Zkoušel jsem některá z výše uvedených řešení. Od čištění až po výměnu gumových těsnění / kroužků a jednotka pokračuje v náhodném ukládání důvodů tam, kde by neměly být. Používám Peets (francouzská pečená) káva Keurig Pods. Horní víko je mírně klenuté.

Vložím tobolku do její komory. Poté jemně stiskněte horní víčko, aby se vyrovnalo. Po propíchnutí spodní části lusku se tím uvolní vnitřní tlak.

Zjistěte, zda se vaše jednotka chová tak, jak zde popisuji :

V místě vaření stisknu blikající startovací tlačítko. Normálně odcházím za jinými věcmi, zatímco se vaří káva. Někde v tomto procesu mám v šálku kávy sedliny a náhodně sedliny, které chrlí po stranách hlavy stroje. Když je proces vaření aktivní, všiml jsem si mírného pohybu v „hlavě“. Jen jemný pohyb nahoru a dolů. Chvíli trvalo, než jsem si toho skutečně všiml.

Nyní stisknu blikající startovací tlačítko a jemně zatlačím na stříbrný okraj, abych omezil pohyb „hlav“ nahoru a dolů. Od tohoto objevu vpřed jsem neměl žádnou kávovou sedlinu v šálku kávy ani chrlit mimo stroj.

Je to přinejmenším dočasná práce, ale lepší než mít kávu, kde by neměla být. Zkuste to prosím a dejte nám vědět, jestli to pro vás funguje.

- Gary

Komentáře:

Díky Gary, souhlasím s vašimi příspěvky. Můj problém byl také s Peetovou kávou a stejným scénářem jako vy.

27/7/2018 podle Debbie McNulty

Měl jsem tento problém také s jinými 'Keurig Coffee Pods', nejen s těmi od Peet.

28. 7. 2018 podle Gary

Také jsem měl problémy s Petovou kávou.

06/22/2019 podle Charles Howard

Rep: 13

Je to špatná dávka šálků, ale ne kvůli vzduchu navíc. Stalo se mi to třikrát, vždy začíná s novým boxem. Vyčistím jehlu, ale neopravím ji, pak jsem vložil šálek z jiné krabice a několikrát funguje dobře. poslední špatnou várkou byla značka koblihy s písmenem „W“ vylisovaným do dna.

Komentáře:

Souhlasím. Moje dávka byla komunitní káva. Když mi kontaktovaná komunita poslala další dávku, ale měli stejné číslo šarže a nefungovali by ani. Odtrhl jsem vrchol a nalil kávu do opakovaně použitelného šálku. Filtr uvnitř kapsle se zdá být nastaven příliš nízko a spodní jehla jej trhá.

20. 3. 2019 podle dougsce

Rep: 13

Mým problémem bylo to, že se vrchní část otvoru dělila a vytvořila se velká díra, ze které při vaření vycházela půda. Očistěte jehly, propíchnuté před vařením, vše bezvýsledně.

Zjistil jsem, že položení čtverce hliníkové fólie na šálek před vařením vypadá, že funguje.

Komentáře:

Na mém starém stroji B40 jsem zjistil, že gumové těsnění bylo příliš silné a prorazilo velkou díru na novějších luscích. Odřízl mm gumy ze zadní části těsnění, takže nyní nerozlomí horní část tobolky. Teď nemusím používat hliníkovou fólii.

05/08/2020 podle Richard Cooper

Rep: 13

Zveřejněno: 07/28/2020

Tento problém jsem měl asi před rokem! Poté, co jsem si koupil nový pivovar a dělal totéž, byl jsem přesvědčen, že mám špatné k poháry! Po mnoha hovorech s Keurigem jsem nechtěně zmínil, že mám dobrou vodu, protože jsem právě vložil změkčovač vody a filtrační jednotku! Tehdy mi servisní paní Keurig řekla, že jejich pivovarům se změkčovací vodou nedaří! Řekl jsem, že používám levnou pramenitou vodu ole Walmart a moje explodující k šálky by měly zmizet! Myslel jsem, že jsou ořechy, ale přešel jsem na tu vodu a od té doby jsem neměl problém! Dokonce jsem nechal sládka venku vyzvednout odpadky a přivést ho zpět, abych to zkusil naposledy. Stále to používám! Nepoužívejte období změkčovače vody! Doufám, že to pomůže někomu jinému!

Rep: 13

Zveřejněno: 07/28/2020

Měl jsem také tento problém, ale jen s lusky, které vypadaly příliš pod tlakem. Většinou s kávovými lusky Peets z nějakého důvodu. Než jsem zavřel stroj, musel jsem se ujistit, že jsem vložil pod a zatlačil dolů, aby vystrčil spodní otvor a uvolnil tlak. To fungovalo docela dobře. Teď používám znovu naplnitelné lusky, protože se snažím eliminovat odpad. Zelená

Komentáře:

Ano. Přesně. Právě jsem se chystal zveřejnit totéž.

1. ledna podle Myra

Rep: 25

Zveřejněno: 04/25/2016

Kari, zní to, jako bys se pokoušel vařit s opakovaně použitelným šálkem Keurig My-K. Mám pravdu? Ujistěte se, že jste odstranili držák na nápoje, který byl dodán se strojem, a vyměnili jej za opakovaně použitelný filtr My-K. Zde je odkaz na video, které vysvětluje, jak se to děje. Ale stále můžete mít nějakou plivající kávu, protože šálky Keurig My-K opravdu nepracují příliš dobře, pokud nezměníte stroj pomocí sady pro snadné opravy popsané jinde v tomto tématu. Hodně štěstí.

https: //www.youtube.com/watch? v = hh7EC_cO ...

Aktualizace (27/27/2017)

Na eBay existuje snadná oprava, která to může vyřešit. Je to nová část, která zapadá do víka Keurig a utahuje těsnění na víku K-šálku, aby zabránila úniku vody a kávy a sedimentu, když sládek čerpá vodu do K-šálku. Je to asi 3 $ a je zaručeno vrácení peněz. Zkontrolujte seznam poskytnutý pro model stroje, do kterého se vejde.

http: //www.ebay.com/itm/PLASTIC-REFILLAB ...

Rep: 1

Může se jednat o použití K-kelímků, které neodpovídají designu Keurig. Mohou způsobit, že se nahoře vytvoří příliš velká díra, což způsobí netěsné těsnění. Zkuste použít K-šálky s názvem, logem Keurig nebo obojím. Otvor, který se vytvoří v horní části, by měl mít spíše malý kruhový charakter než větší trojúhelníkový otvor.

Komentáře:

Všechny poháry K byly značky Keurig - většinou Green Mountain. Velmi frustrující, když jsem právě zaplatil 149,00 $ za hrnec a promarnil asi K $ poháry v hodnotě 25 $ pokusem získat šálek kávy, který není jen šálek vody plné půdy.

07/01/2018 podle Lori Huber

Objednal jsem si své lusky Dunkin Donuts přímo z Keurigu, takže určitě vyhovují! Ale stále všude plivají pozemky a ucpávají můj stroj.

23. 8. 2019 podle kokopelli20

Rep: 1

Zdá se, že v mém stroji chybí často zmiňovaná průchodka na horní jehle. Všiml jsem si však, že problém s důvody v mém šálku kávy nastal pouze tehdy, když jsem použil recyklovatelné lusky. Nedostatek průchodky se nezdál být problémem, když jsem použil nerecyklovatelné lusky.

S ohledem na to jsem zkontroloval několik řešení, která se zaměřila na samotné lusky. Jak bylo zmíněno v mnoha z těchto odpovědí, zdá se, že ve víku fólie recyklovatelných lusků je viditelný „otok“, když je porovnám s nerecyklovatelnými lusky. Použil jsem návrh, abych zatlačil tobolku (jemně) na spodní jehlu, abych propíchl tobolku / uvolnil tlak. Tuto praxi používám už dva týdny a v mém šálku kávy jsem nezaznamenal žádné další výskyty sedliny.

Rep: 1

Právě jsem zdědil jednu porci Keurig a po vyčištění jsem s ní připravil svůj první šálek kávy, jen abych zjistil, že jsou v ní všechny důvody ... fuj! Hledal jsem na internetu odpovědi a četl jsem toto vlákno. Udělal jsem podle doporučení a ujistil jsem se, že jehly jsou čisté a černé horní těsnění bylo na svém místě a všechno bylo v pořádku. Pak jsem zkusil další šálek kávy a vyšlo to perfektně. Zmateně jsem poté rozřezal dva použité K-poháry (značka Green Mountain), abych zjistil, zda má první pohár problém, a ano, měl. Poté, co jsem opatrně stáhl pouze fólie, jsem vyprázdnil půdu a zjistil, že ta vadná má vestavěný filtr, který nebyl úplně připevněn kolem celé horní oblasti a 1 “část obvodu byla odlepena od plastového kelímku. Opakoval jsem postup s „dobrým“ kalíškem K a zjistil jsem, že vnitřní filtr byl úplně neporušený a úplně utěsněný po celé horní části. Stručně řečeno, špatná svařovací práce v továrně způsobila, že se do kávy dostaly důvody. Porovnejte moji fotografii zobrazující dobrý pohár vlevo a špatný vpravo. Na zadní straně špatného kelímku, kde nebyl utěsněn, nevidíte žádný filtrační materiál a zbytek má zbývající kousky materiálu, kde jsem ho zkusil odstranit pro recyklaci kelímku. Dobré těsnění se má roztavit do plastového kelímku, aby nemohlo vytéct z obsahu, jako dobrý kelímek vlevo.

Rep: 1

Právě jsem odstranil horní těsnění jehly, vložil kovovou podložku a problém je vyřešen !!!

Snad to pomůže.

Rep: 1

Takže jsem měl stejný problém, dokonce jsem přešel z Keurig na Faberware. Ukázalo se, že za to mohou sami Kcupové. Podívejte se na policistu zblízka, je tam horní klenutý ?? Je tu hodně vzduchu! Vložte policistu do stroje a zatlačte jej dolů na spodní jehlu, abyste uvolnili nějaký tlak vzduchu, než uzavřete víko, což způsobí propíchnutí horní jehly a utěsnění kolem něj. Doufám

Komentáře:

Ani náhodou. Vůbec nepomohlo.

23. 8. 2019 podle kokopelli20

Rep: 1

Snažil jsem se použít kompozitní k-pod, BOYDS, Farmers a zdá se, že měkký filtr na dně není dost dlouhý na to, aby byl propíchnut spodní jehlou, ale to by nemělo být nutné, protože vestavěný filtr není plastický. Zdá se, že velikost hloubky není schopna zasáhnout dno a prorazit pod. Takže voda a zemina všude prosakují. Co teď?

Rep: 1

Po vrácení jednoho stroje a po tom, co úplně nový udělal totéž, jsem konečně před každým použitím začal vystrkovat díru v každém podu, což asi 99% času vyřešilo problém. Vedle keurigského stroje nechávám nalepenou kachnu na tužku. Uvolnění tlaku s malým otvorem pro kolík dělá trik.

Kari sklo