Kenmore elitní frige nechladí

Lednička

Opravy a demontáž vodítek pro chladicí zařízení potravin včetně ledniček, mrazniček a mrazniček.



Zástupce: 157



Zveřejněno: 02/11/2018



Ahoj. Mám elitní lednici Kenmore, která nechladí. Je to něco málo přes rok, nemělo by to být nic zásadního.



Volal místní opravář, zaplatil servisní hovor 30 $, řekl, že je z freonu. Objednal jsem si hodnotu propíchnutí kulky a dostal jsem možnost zastavit únik pomocí freonu. Po zapojení všeho měřidlo četlo, že má freon. Takže placené servisní volání za nic lol.

Hledáte radu, co dělat dál. Žádné chybové kódy, ventilátor a kompresor běží, jen ne chlazení.

Číslo modelu je 795.74023.411



Díky předem, skvělý web. Četl jsem tady spoustu článků.

Komentáře:

Přemýšlel jsem o tom, že si prostě objednám termostat a uvidíš, jestli je to ten problém. Nesnášíte začít nakupovat nepotřebné díly, dokud nenajdete ten správný.

11/02/2018 podle Heath vadne

Mějte stejný problém a chtěli byste zjistit, jestli někdo našel řešení, které jsem koupil od sears a nedostane se nikam tím, že s nimi promluví plz help

24. 7. 2018 podle parga444

Mám teplotu 795,74022,411 Kenmore Elite Refrigerator, která se pohybuje mezi 39-53 stupni. Mraznička 15-30 stupňů?

30.08.2018 podle Tony

Mám stejný model a právě se dnes zhroutil - jakékoli opravy - jeho 2 roky starý - si myslí, že LG je pro ně dělá

3. 10. 2018 podle Rafal Zep

Strávil jsem 3 000 $ na modelu Kenmore Elite 79574023 $ a včera přestala fungovat chladnička a mraznička. Technika oprav Sears se dnes neobjevila poté, co jsem si vzal den volna a přeložil na pátek. Mezitím mám lednici, která nefunguje, a přijíždím rodina na vánoční prázdniny.

18/18/2018 podle Janey Cope

23 odpovědí

Zvolené řešení

Rep: 316,1 tis

Ahoj @zookster ,

Co není chlazení lednice, mrazničky nebo obojího?

Který ventilátor běží? Ventilátor výparníku, ventilátor kondenzátoru nebo obojí?

Ventilátor evap nebude fungovat s otevřenými dveřmi - nechcete vyfukovat studený vzduch ze dveří - takže budete muset poslouchat jeho běh. Zavřete a otevřete dveře a poslouchejte, pokud je slyšíte, jak se zapíná / vypíná při zavření / otevření dveří.

Je výparník ledově chladný? Je za panelem v mrazicím prostoru, stejně jako ventilátor evap.

Tady je odkaz k částem pro vaši ledničku. Je to užitečné, protože poskytuje představu o obecném umístění dílů

Aktualizace (02/12/2018)

Ahoj @zookster ,

Vím, že jste řekl, že jste zkontrolovali chladivo, ale víte, že na spotřebiče (chladničky) řady Kenmore Elite existuje záruka pět let na uzavřený chladicí systém a deset let na lineární kompresor? To není tak dobré, jak to zvuky. Po 1 roce stále musíte za práci platit za to, aby byla opravena v záruce, pouze ne za díly. Něco na zamyšlení, pokud zjistíte, že je vadný kompresor.

Zde je odkaz k záručním ustanovením. Přejděte dolů k ledničkám

Komentáře:

Zkontroluje součásti dnes a dá vám vědět.

Ventilátor, který jsem zkontroloval, je za lednicí spolu s kompresorem. Oba běží, ale linky nejsou na dotek studené. Stejně jako kompresor běží, ale není zapojen.

Ani jedna strana není chladná.

Díky za odkaz Jayeff. Oceníte vaši pomoc a zveřejním to, co zjistím.

12/02/2018 podle Heath vadne

Ahoj @zookster ,

Pokud není ani jedna strana kompresoru studená, jsou kondenzátorové výměníky teplé nebo horké?

Pokud ne, znamená to, že v systému není čerpáno žádné chladivo, takže je pravděpodobně vadný kompresor. Říkal jsi, že jsi zkontroloval freon. Měl správný tlak?

Pokud jsou cívky kondenzátoru horké, budete muset zkontrolovat, zda je výparník a ventilátor zamrzlý nebo ne.

Ventilátor evap fouká studený vzduch do celé mrazničky a také do ledničky. Pokud ventilátor evap nefunguje, bude mrazák v blízkosti jednotky evap, ale ne jinde v mrazáku, chladný.

Pokud je jednotka a ventilátor zamrzlé, znamená to, že buď nefunguje odmrazovací topení, nefunguje časovač odmrazování, vadná řídicí deska atd.

Odmrazovací cyklus se u jednotlivých výrobců liší. Obvykle k ní dochází jednou za 8–12 hodin chodu chladničky a trvá přibližně 20–30 minut. Kompresor je vypnutý, stejně jako ventilátory a topení zapnuté. To umožňuje ledu roztát a odtékat. Teplota v mrazáku stoupá na 0 ° C (32 ° F). když to dosáhne, led se již roztavil kvůli ohřívači a kompresor se znovu spustí, aby s běžícím ventilátorem vypnul mrazák zpět na 0 ° F (-20 ° C)

Pokud není výparník zamrzlý, zkontrolujte, zda ventilátor výparů funguje (označte lopatku ventilátoru, na několik okamžiků zavřete dvířka, poté otevřete dvířka a zkontrolujte, zda se označená čepel posunula. Zkontrolujte také, zda je výparná jednotka ledově studená. POZOR pokud se ho dotknete a funguje správně, můžete se ho doslova držet prsty. Noste suché rukavice.

12/02/2018 podle Jayeff

Zaznamenal jsem svůj mobilní telefon světlem, pak jsem zavřel dveře chladničky, abych ověřil, že se to vyparilo. ventilátor se otáčí.

01/24/2019 podle fstmxr4u2c

Vlastním společnost pro opravy spotřebičů. Zde je rovný kopeček: Selhání právě LG LINEAR COMPRESSOR. Není to problém „sears“, je to LG. Ano, Kenmore je ochranná známka společnosti Sears, ale stále selhává kompresor LG. Postupujte takto: Získejte nový kompresor A KONDENZÁTOR A FILTRAČNÍ SUŠIČ se zárukou LG nebo Sears a zavolejte důvěryhodnou osobu s oprávněním pro „uzavřený systém“. Budou vám účtovat přibližně 300–500 $. změnit to. Pokud nedojde k úspěšné hromadné žalobě nebo pokud nejste připraveni advokáta zahájit a jít za nimi sami, je to váš jediný postup.

20.11.2019 podle fb2

Skoro jsem zapomněl na jednu věc ... pokud jste se rozhodli jednoduše vyhodit ledničku, STILL dostanete zdarma své díly v záruce a můžete je prodat za přibližně 300-400 $ na eBay!

20.11.2019 podle fb2

Rep: 73

Moje lednička Kenmore Elite má stejný problém. Je to 2 roky starý a bylo mi doporučeno ho vyhodit do koše. Má to někdo? Je mi zle z toho, že jde na skládku. Je v úžasném jiném stavu než kompresor nefunguje podle dvou opravářů !!!! Model 795.74023.412. Pro tyto chladničky také existuje hromadná žaloba, kterou jsem zaregistroval, někteří z vás možná budou chtít udělat totéž:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Komentáře:

Díky. Také podal nárok.

01/26/2020 podle jeffc30044

Díky za tyto informace! Můj pětiletý model 795.5182 přestal mrznout, takže jsem se zaregistroval!

07/08/2020 podle Larry Barnes

Pro tuto hromadnou akci se pro každý případ také zaregistruji, ale podle soudního sporu nejsou chladničky Kenmore pokryty.

14/14/2020 podle Arnold Barron

Rep: 61

Mám stejný problém. Našel jsem technické papíry s několika primitivními postupy odstraňování problémů, ale dost na to, abych získal představu o tom, co se děje. Říká se, že je třeba zkontrolovat úroveň napětí na konektoru desky hlavního řadiče s kompresorem „CON201“. Při odpojeném konektoru kompresoru odpojte chladničku, znovu ji zapojte a změřte napětí na „CON201“. Po 30 sekundách by měl jít na 200VAC. Moje ne. Měření přeskakovala z přibližně 12VAC na 70VAC. List doporučil otestovat napětí s připojeným konektorem kompresoru a po 10 minutách zkontrolujte napětí na „CON201“ (budete muset zasunout testovací vodiče do zadní části konektoru, abyste se dostali do kontaktu). Mělo by to být 80VAC. Můj nebyl. Bylo to všude jako ostatní měření. Následujícího rána tedy lednička najednou opět funguje normálně. Rozhodl jsem se znovu zkontrolovat provozní napětí na „CON201“. Stále skáče po celém těle, ale tentokrát vyskočí nad 100 VAC. Nevím, jak dlouho to bude fungovat, a já tomu nevěřím. Možná to uvízlo v režimu odmrazování, ale zdá se, že jediným způsobem, jak problém vyřešit, je vyměnit hlavní ovladač. Získání dílu bude trvat dny, protože většina míst jej nemá na skladě.

Komentáře:

Děkujeme za informace!

01/07/2019 podle Bohatý Conrade

Rep: 61

Žádná oprava pro mysl, je to kompresor, který je epidemií těchto chladniček LG. Trvají pouze kdekoli mezi jedním až třemi lety. A jak je uvedeno výše, nikdo na nich nechce pracovat. Okamžitě jsem přiměl místního opraváře, aby vyšel, jakmile se na to podíval, řekl, že to zahoď a kup nové. Řekl, že Samsung a LG vyrábějí nejhorší chladničky na trhu s nejmenšími zárukami. Řekl, že vím, že je to hrozná zpráva, rád bych vám vzal peníze, ale musíte snížit své ztráty a koupit spolehlivou ledničku. Bylo mi doporučeno, že vložení jakýchkoli peněz do mé chladničky LG by bylo plýtvání, protože by se znovu vyvinul stejný problém v krátké době. Řekl, že koupí buď GE, Whirlpool, nebo Frigidaire. Rozhodl jsem se pro nový Frigidaire s 5letou zárukou

Komentáře:

Moje lednička je stejná a kompresor byl třikrát vyměněn, nyní opět selhal a byly změněny oba výparníky. Funguje zatím dobře.

27. 10. 2019 podle Julio Mejias

Vlastně MILUJEM na nich pracovat. Rychlých 500 $ a pravidelná práce každé 2–3 roky.

02/05/2020 podle oprava spotřebiče

Rep: 49

Jsme na našem druhém elitním modelu Kenmore 795,740 31 cu ft. Nejprve jsme zastavili chlazení bez chybových kódů, nazvali jsme domácí záruční servis a odeslali jsme Sears ven. To je shluk. Objednali si díly k testování Freonu, jeden týden, pak další díly, další dva týdny, snoubeně řekl, že jde o únik Freonu někde ve skříni, kde by jednotka nebyla schopna opravit. Většinu peněz za výměnu zaplatil měsíc bez ledničky a domácí záruky. Znovu jsme zakoupili stejnou jednotku. Moje žena není šťastná, protože o necelé 3 roky později jsme ve stejné situaci a čekáme, až vyjde třetí strana společnosti Sears a řekne nám, co se děje. Žádné chybové kódy. Vrchol je blízko 40-47 a mrazák dole je vysoký 20s.

Komentáře:

Stejný problém zde. Lednička je o něco více než rok stará. Úplně zastaveno chlazení. Pár stovek dolarů s jídlem vyhozeno nebo rozdáno. Opravář Sears vyšel a řekl, že je třeba vyměnit kompresor. Deset dní čekání na díly. Sedmého dne začala chladnička znovu fungovat. Technik se nakonec vrátil, aby dokončil práci. Všechno funguje normálně bez chybových kódů. Říká, že nemůže nic udělat, a zavolat zpět, pokud se to stane znovu. Jo, správně. Další 95 $ účet a nic, co by se za to ukázalo. Zdá se, že je běžné, že tyto chladničky přestanou fungovat bez známého důvodu a Kenmore to nemá opravené.

3. 2. 2019 podle Tony Powell

Věřím, že se chladnička stále zasekává v režimu odmrazování. Umístěním dovnitř a ven z demo režimu jsem schopen znovu spustit chladničku (někdy na několik dní a někdy na několik týdnů). Toho dosáhnete současným stisknutím tlačítka teploty chladničky a výrobníku ledu po dobu pěti sekund. Rovněž jsem se rozhodl zakoupit jednoroční záruku Sears za 200 $. Nyní jsou na háku pro díly, práci, servisní volání. Pokud to nemohou opravit, vymění to. Bohužel to byla v té době jediná skutečná možnost.

05/04/2019 podle Tony Powell

Koupil jsem svůj elitní model Kenmore 795.75043 loni v listopadu 2018. V srpnu 2019 začala teplota stoupat v lednici a mrazničce, ale za den nebo dva začala znovu fungovat. Vyšla technologie a řekla, že se nic nestalo. Zaplatil jsem za prodlouženou záruku, protože jsem věděl, že tyto francouzské dveřní chladničky mají problémy. 14. prosince začala teplota opět stoupat. Lednička vzrostla na 60 a mraznička na 40. Není třeba říkat, že se věci začaly tát. Led v ledové značce se začal tát a kapat skrz žlab dávkovače ledu. Odstranili jsme všechno jídlo a umístili ho do naší garážové chladničky. O dva dny později (dnes) to začalo znovu fungovat a teplota je nyní normální. Není to tedy režim odmrazování, který se nevypíná? Všiml jsem si, že vnitřní okraj dveří byl velmi teplý, ale teď ne. Technologie přicházející zítra. S největší pravděpodobností znovu nic neudělají. Děkuji všem.

16. 12. 2019 podle fred.kawashima

Rep: 49

Páni…. zní to, jako by tu byli všichni na stejné lodi, asi před 4 lety jsme koupili elitní lednici Kenmore a právě minulý měsíc vypadl druhý kompresor stejně. Ukázalo se, že když technologie sears přišla a poprvé nainstalovala nový kompresor, informoval nás, že se jedná o špatný design od společnosti LG a že kondenzátorová cívka musí být také vyměněna současně s kompresorem kvůli tomu, že že kondenzační cívka byla vyrobena z hliníku a ne z oceli. Problém s kondenzační spirálou, kterou je hliník, spočívá v tom, že v průběhu času začne chladivo rozkládat kondenzátor (což je hliník) a malé nečistoty začnou plavat v systému a to může způsobit ucpání kapiláry a necyklování žádného chladiva v systému, aby nedocházelo k chlazení. Jen minulý týden jsem se rozhodl umístit do systému moje měřidla chladiva a přesně to, co jsem očekával, když jsem zkontroloval tlaky na měřidlech, měřidlo na vysoké straně ukazovalo přibližně 110 PSIG, takže jsem věděl, že kompresor se snaží tlačit plyn a spodní strana byla na negativní straně, kde byla ve vakuu. Jen pro informování většiny z vás, že chladicí systém by nikdy neměl běžet do vakuového stavu, může to být kolem 5 PSI, a to by bylo, kdyby byly cívky zamrzlé, ale nikdy nebyly ve vakuu, zvláště když jsou výparník a mrazicí cívky teplé, jak jsou. A tak když vidím, že spodní strana systému je ve vakuu a výstupní strana kompresoru čte tlak 110 PSIG, pak je v systému nějaké omezení. obvykle na přední straně trubice uzávěru, aby nedocházelo k varu plynu v cívkách a snižování teploty, aby se ochladilo. Ještě jedna věc k zamyšlení, pokud servisní služba po instalaci nového kompresoru náhodou nepoužila suchý dusík k natlakování a odplavení úlomků v systému, pak by mohl být systém stále znečištěný a pravděpodobně dojde k další poruše. Vypadá to, že budu opravovat svou vlastní ledničku, protože nemůžu spoléhat na to, že to společnost Sears tec dostane hned, zvláště po zakoupení této jednotky se zárukou. Vypadá to, že demontuji nový kompresor z potrubí a propláchnu celý systém FJC 2032 proplachovací rozpouštědlo a suchý dusík. Místo plynu 404A se používá suchý dusík, aby se neposlal do okolního prostředí (opravdu by mě nenávidělo, kdybych byl při tom chycen a ztratil licenci na chlazení) Pokud máte šanci, podívejte se na toto video Utube (Odstranění zablokování - JD Nel Refrigeration), abyste přesně pochopili, co je třeba udělat, abyste odstranili ucpání, a doufejme, že uvedete svoji ledničku zpět do provozu. A ano, ještě jednu věc si pamatujte, vždy se ujistěte, že váš ventilátor a kondenzátor jsou co nejčistší, aby váš kompresor Neriskujte, že se rozběhnete a uvaříte olej uvnitř kompresoru a připojíte potrubí chladiva.

Aktualizace (12. 4. 2019)

PÁNI!! jakému problému všichni čelíme s tímto designem „francouzských dveří“ v chladničce Každopádně věřte tomu nebo ne skutečným problémem v tomto designu chladničky není kompresor, způsob distribuce chladiva do výparníku chladničky. Již jsem vysvětlil, „jak funguje chladicí systém a jak vyčistit celý systém po vyhoření kompresoru“. Nejprve uvidíme, problém spočíval v tom, že když navrhli tuto ledničku, instalovala výroba hliníkovou kondenzátorovou cívku. ušetřit peníze nebo kdo ví proč ?? Pokud chladnička po nějakou dobu běží, chladivo nebo minerální olej začne rozbíjet tuto cívku a způsobovat vznášení nečistot v systému, ujistěte se, že filtr / sušička tyto částice zachytí, ale postupem času se tato sušička začne ucpávat a způsobovat problémy celý systém. Nejlepší věc, kterou jsem zjistil, je zavolat Searsovi a mít servisní tec. vyjděte a vyměňte současně kompresor i kondenzátorovou cívku (nový design je nyní vyroben z oceli) a také nainstalujte novou filtrační sušičku (kterou by stejně měli udělat), abyste na tyto součásti mohli získat záruku. Pak se ujistěte% # * @, že buď vyfoukne celý systém dusíkem, nebo ještě lépe vyplachuje systém FJC 2032 proplachovací rozpouštědlo zbavit se těchto částic. Moje lednička stále nechladila dokonale, takže to, co jsem nakonec udělal, bylo rozříznutí systému a výměna 3cestného ventilu chladiva (tento ventil dodává plyn pro chladicí i chladicí výparníky mrazničky), který buď posílá plyn do lednice nebo mrazák podle toho, který z nich v danou chvíli potřebuje chlazení. A také výměna kapiláry, která napájí výparník chladničky, je tato víčka dimenzována tak, aby fungovala současně s mrazničkou i lednicí, což při jejich oběhu funguje dobře. Ale co se stane, je to, že když chladnička volá po chlazení, a ne mrazničce, tato trubice víčka má takovou velikost, že jen jedna z trubek, které v té době proudí chladivo, přetěžuje kompresor a opravdu se snaží toto malé množství plynu tlačit. Dlouhý příběh krátký, skončil jsem opravou tohoto problému rozřezáním zadní části mé chladničky, abych získal přístup k této kapilární trubici a odstranil ji a nainstaloval trubici další velikosti, abych pomohl zmírnit tento tlak, a od té doby to funguje skvěle .... Původní velikost této tuby je zhruba 0,031 I.D. tak jsem to změnil na další velikost 0,040 I.D. a ještě jedna věc, jak jsem řekl v jednom z mých dalších příspěvků, je, že když jsem původně umístil své chladicí přístroje na systém, dostával jsem tlak 110 měřidla na vysoké straně a táhl se do vakua na nízké straně. Tento typ tlaku, který rozhodně nechcete vidět, zvláště když běží do vakuového stavu. Vidíte, že tento kompresor běží ve vakuu, nedostává absolutně žádné chlazení (nebo mírné zaplavení chladiva známé jako super teplo, které udržuje tento kompresor chladný). Moje chladnička nyní běží kolem 36 stupňů, když je nastavena na 34 a mraznička běží kolem -10 stupňů. S měřením nyní kolem 110 psi na vysoké straně, což je dobré, ale nyní dostávám kolem 7-10 psi na nízké straně, určitě skvělé !! a tato jednotka teď vrčí jako kotě .. A kompresor zůstává pěkný a chladný !!!

Komentáře:

Dobrý den, můžete poslat fotografii ventilu, který vyměňujete

12. 12. 2019 podle Terry s

nacházíte se v novém dresu, pokud ano, byl bych rád, kdybyste mi opravil Kenmore

21/21/2020 podle SAVON ANDRE

můj e-mail je garylety@gmail.com, pokud ne, můžete mi doporučit někoho jiného než Sears

21/21/2020 podle SAVON ANDRE

Jak vložíme a vyjmeme z demo režimu ??

02/22/2020 podle Midgie

LOL ... Něco stále není v pořádku, pokud musíte zvětšit velikost trubice víčka.

02/05/2020 podle oprava spotřebiče

Rep: 73

Skupinová žaloba:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Podal jsem své informace a oni se ke mně vrátili s požadavkem na další podrobnosti asi o 1 týden později.

Hodně štěstí! Sears / Kenmore / LG byly s těmito ledničkami neetické a klamavé. Společnosti nemohou takto využívat své zákazníky, je to naprosto nepřijatelné. Pokud vyrobili špatný produkt, musí vlastnit 100%.

Komentáře:

Děkuji! Doufám, že Kenmore (nebo někdo) to napraví. NECHÁTE na mě dojem s mojí ledničkou Kenmore Elite ani s nedostatkem jakýchkoli služeb. Oceňuji však vaši pomoc, Jeanette!

2. 10. 2020 podle Lauri Waldvogel

Ano, zcela souhlasím. Tato chladnička má mnoho známých problémů. Kompresor se rozbije asi 18 měsíců. Technik, který letos opravil můj Refrig, byl skvělý, ale musel mít 5 oprav. On není na vině. Je to hádaná situace. Volá LG neustále. Je to podruhé za 3 roky. Nejnovější opravy, 2x nainstalovaný kompresor, upgrade na okruhový systém, který pomůže se známým problémem, nové chladicí cívky, 2x netěsný Freon, správná rovnováha mezi Refrig a Offzer off. Vím mnohem víc, než bych chtěl o chladničkách.

05/05/2020 podle KRISTINE MCKENNA

Rep: 25

Nevím, jestli to má něco společného s opětovným fungováním mé chladničky, ale po týdnu bez chlazení nebo mrazu jsem ji několikrát přepnul do demo režimu. Následujícího dne to začalo fungovat a funguje to již několik měsíců. Nevím, ale zkouška, zda to funguje, nestojí nic.

Komentáře:

Udělal jsem to a nic se nestalo.

Potom jsem odpojil napájení ze zdi,

a poté znovu zapojte napájecí zástrčku na 120 VAC.

Poté se spustil ventilátor kompresoru a výparníku

běh!

Jediným problémem je startovací víčko 20u450VAC

pravděpodobně stále špatné, protože to bylo jen čtení 33VAC,

namísto 80VAC vyvolaných v příručce.

Jdu ráno do Grainger a uvidím

kryt 40u450VAC a uvidíte, zda se to „rozběhne“

lepší kompresor. Jedinou dobrou částí je

vinutí kompresoru musí být neporušená, i poté

běží na tomto nízkém napětí a jsou příliš HORKÉ!

04/04/2019 podle polkatrumpeter

Rep: 25

Elita Kenmore mladší než 2 roky přestala před několika měsíci chladit / mrznout. Zavolali jsme tech. Řekl, že je třeba vyměnit ovládací panel, a tak jsem objednal nový. V den, kdy dorazila, začala lednička znovu fungovat poté, co jsem ji několikrát během několika dní několikrát zapojil a odešel z demo režimu, jak tu někdo navrhl. Rozhodli jsme se trochu toho dílu držet. O měsíc a půl později přestane znovu chladit / mrznout. Podíval se na to technik, úplně vytáhl zásuvku a řekl, že neexistuje žádný vzor zmrazení, což znamená, že kompresor nefunguje. Kompresor kryje Sears, ale ne práce. Mezitím jsme koupili Whirlpool. (Jen pro informaci, 5letá záruka společnosti Sears přesahovala 1 000 $, takže jsme ji nezískali. Záruky Lowe's a Home Depot jsou po dobu 5 let nižší než 300 $ a pokud ji nepoužíváte, získáte 30% zpět. Když si po prvním zakoupíte vodní filtry, můžete odeslat stvrzenku a během 5 let dostanete polovinu peněz zpět.) V garáži stále sedí spousta haraburdí, které se snažím zjistit, co dělat s.

Komentáře:

Je běžné, že tyto chladničky mají špatná relé, proto běží nepravidelně a pravděpodobně neposílají energii dolů do kompresoru, někdo, kdo ví, co dělají, může relé vyměnit. Dělám to pořád, jsem technik zařízení.

2. 6. 2019 podle fstmxr4u2c

Ne, chladničky GE mají špatné relé na desce 942, NE modely LG / Elite. Téměř NIKDY nevyměňuji ovládací desku LG kvůli problémům s chlazením, téměř 99,99% špatný lineární kompresor.

09/08/2019 podle fb2

Jak to vyjmeme nebo uvedeme do demo režimu ??

02/22/2020 podle Midgie

Rep: 73

Děkujeme, že jste se přihlásili ke skupinové žalobě. Právě jsem zadal své informace / situaci.

Komentáře:

Nemáš zač! Mám v plánu dát o tom vědět co nejvíce lidem, takže LG musí opravdu platit !!! Parta podvodníků prodávajících odpadky

01/16/2020 podle Michelle Smith

Díky také přidal mé podrobnosti. Můj elitní kompresor Kenmore z roku 2016 „ne tak“ selhal v roce 2018, po mnoha týdnech čekání na opravy prostřednictvím společnosti Sears nahradil 99 dolarů. Čekám, až se to brzy zopakuje. A mají tu odvahu pokusit se prodat prodloužené záruky osobně Tech a telefonicky.

02/05/2020 podle Udělte Moxhamovi

Hodně štěstí. Všichni technici mi říkají, že kompresor selže za 12-24 měsíců. Vyhledejte lepší kancelář a záležitosti spotřebitelů. Volání Sears nebo LG je nekonečná bolest hlavy. Očekávejte, že budete převedeni po celém Filipínách a nedostanete žádné odpovědi, kromě toho, že budete odkázáni zpět na zaplacení 50 $ měsíčně za pojištění vašich spotřebičů. Když se vám rozbije lednička, zaplatíte 1/2 cenu. Zní to naprosto špatně, no je.

05/05/2020 podle KRISTINE MCKENNA

Rep: 37

Vyměnil jsem kompresor v mém a fungoval asi 10 měsíců a nyní je opět nefunkční. Tentokrát je problém v tom, že chladnička dostatečně neochladí (55-58 stupňů), ale mrazák se zdá být v pořádku (5 stupňů). Ventilátor výparníku v chladničce běží a spirála výparníku v lednici je jen mírně ojíněná (prvních pár palců). Vysoký a nízký tlak v potrubí, když běží kompresor, je asi 125, respektive 7, což je zhruba to, kde byly, když došlo ke změně kompresoru (100/0 podle mých poznámek). Kompresor tedy tentokrát selhal, ale z nějakého důvodu chladnička nevychladne. Předpokládám, že by to mohlo být omezení nebo možná nefunguje správně 2cestný ventil, který napájí dva okruhy výparníku. Předpokládám, že to nestojí za to opravit znovu, pokud někdo neví jinak.

Takže ... uvažuji o koupi nové chladničky. Jak se mohu ujistit, že nedostanu jiný model, který používá tento problematický kompresor LG? Můj byl označen jako Kenmore.

Btw, přihlásil jsem se ke skupinové akci. Díky za tyto informace!

Komentáře:

Vidím, že společnost LG nedávno zvýšila záruku na 5 ROKŮ PRÁCE !!! To bude platit pro všechny chladničky zakoupené za posledních 5 let a mělo by to pomoci mnoha lidem, kteří mají tento problém s kompresorem. Bohužel nemohu získat žádné informace o tom, zda se to bude vztahovat na systémy LG značky Kenmore, jako je ten můj. Mám podezření, že ne. Zde jsou aktualizované informace o záruce: https: //lgcommunity.us.com/discussion/38 ...

30.04.2020 podle r str

Můj nejnovější technik byl velmi nápomocný, ale moje chladnička byla po dobu 6 týdnů nefunkční. Přišel do domu 5x. Řekl mi, že nechal vyrobit francouzské dveře od LG a dal je ke chodníku. Stejná odpověď loni s jiným technikem. Navrhl pořídit ledničku GE. Pracují na tom celý den.

05/05/2020 podle KRISTINE MCKENNA

Rep: 79

Dobře, nejprve funguje mraznička, ale ne lednička? Pokud ano, je ucpaný průduch. Vzduch proudí větracím otvorem mezi lednicí a mrazničkou. Dvě věci, které musíte udělat, by bylo odmrazit systém vypnutím. Po úplném rozmrazení jej vyčistěte, otevřete větrací otvor a vyčistěte jej, zkontrolujte, zda není ucpaný proud vzduchu. Zapojte jej zpět a pociťujte proudění vzduchu, zejména mezi lednicí a mrazákem.

Poslouchejte také, jak uslyšíte rozběhnout kompresor. Pokud jej neslyšíte zhasnout, možná budete potřebovat startér. Je to jako obrovský kondenzátor, který připojíte ke kompresoru chladničky, aby se převrátil. Můžete si je objednat online nebo koupit v obchodě s náhradními díly pro ledničky.

Komentáře:

Právě jsem zkontroloval, co Jayeff zmínil dříve.

Slyším ventilátor běžící v lednici a při otevření dveří se vypne.

Ten v zadním mrazicím panelu vůbec nefunguje. Nechtělo by to vůbec vychladnout, nebo by se jen nahromadil led?

Žádná ze stran neochladne, protože ostatní se snaží pomoci. Tento model nemá relé na kompresoru jako většina ostatních.

12/02/2018 podle Heath vadne

Co jsi zjistil? Můj kompresor také běží, ale nic neochladí ...

08/15/2018 podle D fitz

Mám stejný problém. Zajímalo by mě tedy, co jste také zjistili.

08/15/2018 podle Dave

Ne ne ne. Tento kompresor NEMÁ kondenzátor. Neuvěřitelná nevědomost zde. Každý si myslí, že je odborník.

02/05/2020 podle oprava spotřebiče

Rep: 13

Měl návštěvu opraváře sears ohledně elitní lednice Kenmore, která neochladila jen 3 roky. Shot kompresoru objednal nový v záruce. Poplatek za volání 99 $ počkejte 3-4 týdny, než se technik vrátí a nainstaluje nový kompresor dalších 260 $. LG haraburdí už nikdy. Sears se po celou dobu snaží prodat měsíční záruku na všechny vaše zakoupené položky kenmore za 50 $ měsíčně.

Dotyková obrazovka iphone někdy nefunguje

Komentáře:

Totéž - touha vyzkoušet a prodat mě, když je jejich zákaznický servis příšerný (pozastaveno nebo zavěšeno - došlo k zaznamenané zprávě, která říkala, že jejich počítače jsou nefunkční, a pokusit se zavolat zpět do 24 hodin - myslím, že Filipíny - shledávám, že funkce chatu je mnohem lepší) a jejich servisní technici nebyli spolehliví (žádná show - musí si objednat díly, které by u zjevně běžného problému trvaly týden) a nedokázaly to opravit. Cítil jsem se špatně, že měli 3 hodiny opravné práce plné pájení - a stále to neopravilo

Aby společnost LG mohla vyrábět takové špatné chladničky a provádět opravy jako chirurgie - kde je práce vyšší než 500 $ - moje lednice stále neochladí - a já jsem blízko k nákupu další ledničky - jen doufám, že budou ctít jejich záruku - 4 schůzky geeesh

Je to tak šílené, že netušili, že když mi prodali něco, co se zlomilo, co mohli opravit, nedělalo mi to chtít jim platit měsíční poplatek

Jen jsem se musel odvzdušnit

01/25/2020 podle rainbowshalom

Rep: 13

Kenmore Elite 795.7402 je proslulý problémy s lineárními kompresory. Kupující Pozor !!!!

Komentáře:

Nabídka byla 750 $ na opravu, takže jsme ji vyřadili. Během diagnostické aplikace se technologie snaží prodat prodlouženou záruku. Je to přinejlepším pochybná obchodní praxe. Nekupujte od Sears. Mají špatnou pověst pro kvalitu a služby.

04/06/2019 podle jeffc30044

Našel někdo opravu tohoto problému? Opravdu se pokazí kompresor? Četl jsem komentář zde, kde bylo napětí všude během testování napětí na kompresoru. Důl dělá totéž, ale na diagramu chladničky uvádí, že v případě, že tento test selže, vymění hlavní řídicí desku. Objednal jsem si nový za 180 z eBay. Doufejme, že to opraví, ale mám velké pochybnosti, že to bude kvůli čtení tohoto posledního komentáře, pokud jde o kompresor. To je na těchto ledničkách obrovská chyba. Neměli bychom muset zasáhnout výdaje na stravu a opravy. Všichni se musíme dát dohromady, abychom mohli soudit. Všechno funguje na mé lednici, prostě neochladí. Ventilátory rozsvítí bottons žádné chybové kódy. Kompresor běží neustále, aniž by vyrazil. Vedení kompresoru jsou teplá na dotek a kondenzátorové cívky se neohřívají tak, jak by měly. Prosím, pomozte, pokud má někdo odpověď na problém. Už se opírám o selhání kompresoru. Všem předem děkuji

01/07/2019 podle Yiannis

Mohu vám říci, že v mém případě bylo napětí kompresoru skutečně všude a deska byla v pořádku. Problém byl v kompresoru. Mělo to přesně stejné příznaky, jaké popisujete. Tato deska s plošnými spoji dělá s napětím pohonu nějaké podivné věci. Vypadá to, že se rozbíhá velmi pomalu, pak snímá zatížení a neustále se nastavuje. Myslím, že musí jít do extrémně komplikovaných návrhů, aby získali takovou obrovskou jednotku se dvěma výparníky, aby fungovaly na tak malém množství chladiva (4,75 oz). I poté, co jsem vyměnil kompresor, trvalo několik hodin, než se tlak ustálil, a asi 24 hodin, než se věc správně ochladila. Funguje to perfektně už pár měsíců (34 lednice a 0 mraznička drží stabilně), ale podle toho, co jsem četl, neočekávám, že to bude trvat příliš dlouho.

16. 7. 2019 podle r str

Opravdu neexistuje žádná oprava. Koupil jsem si ledničku za 2200 $ před 3 lety. Slušní technici vám řeknou problém. Kompresor je primární, ale díky tomu deska plošných spojů potřebuje nový patch, Freon se změnil 3x, vyměnily se chladicí cívky. Můj technický chlap byl letos 5x v mém domě, neustále telefonuje s LG. To znamená Kenmore Elite, vyrobený jiným spolupracovníkem. Zaplaceno 270 $ před 14 měsíci a 450 $ tentokrát. Nemohl jsem ani zůstat v mém domě. Očekávejte to. Tak se s tím zachází.

05/05/2020 podle KRISTINE MCKENNA

Neradi zmiňuji, ale podívejte se na BBB a záležitosti spotřebitele. Uvidíte tisíce stejných problémů. Není to jen Sears. Kenmore Elite má být kvalitním produktem, ale přiměl vás koupit dalšího spolupracovníka. V případě LG. Další společnost, která údajně vyrábí vysoce kvalitní výrobky. Nic se neděje. Výdaje dostáváme přibližně každých 12–18 měsíců. Včera se společnost LG Refrig na Loews prodávala za 2 800 dolarů. Stejný problém, stejné problémy.

05/05/2020 podle KRISTINE MCKENNA

Rep: 316,1 tis

Ahoj @Linda McCoy

Je to více než 5 let?

Pokud je to méně než 5 let od data nákupu, existuje 5 let záruka výrobce na uzavřeném systému (viz str.3).

Budete muset platit za jakoukoli práci, ale ne za jakékoli součásti, u kterých se zjistí, že jsou vadné.

Pokud se ukáže, že problémem je kompresor, pak na něj existuje 10letá záruka výrobce.

Komentáře:

Ano, moje příručka pro majitele mi to říká

01/05/2020 podle Linda McCoy

Opravář říká, že je to Freon a nelze jej opravit.

01/05/2020 podle Linda McCoy

Ahoj @Linda McCoy,

Dobře, ale pokud je netěsnost v utěsněném systému, měl by být systém opraven, i když to znamená jeho výměnu, např. pokud je v potrubí nebo ve spirále kondenzátoru atd., pak je třeba tuto konkrétní část vyměnit. Pokud je v potrubí uvnitř chladničky a nelze k ní získat přístup, pak je podle mého názoru třeba chladničku vyměnit, protože si uvědomuji, že tuto oblast chladničky nelze opravit.

Záruka nerozlišuje, kde je problém, pouze pokud se jedná o problém se zapečetěným systémem, pokud víte, co tím myslím.

01/05/2020 podle Jayeff

@jayeff Modlím se, aby mi pomohli, protože mých 5 let proběhlo 19. února

A prasklo to v dubnu a do mého domu se mohou dostat až 27. května = (

12/05/2020 podle Linda McCoy

Rep: 1

Nějaké aktualizace? Máme stejné problémy. Přinesli to do opravny a řekli, že to může být mateřská deska.

Komentáře:

Vyměnil jsem hlavní desku, ale nepomohlo to. Lednička je stále dole. Už jsem koupil novou lednici a toto je můj projekt v garáži. Když to opravím, zbavím se toho.

07/01/2019 podle Tony

@ Melissaann501 dostali jste nějaké novinky o možných řešeních?

01/24/2019 podle Bonnie Whitt

Ne. V naší oblasti není nikdo, kdo by opravoval ledničky vyrobené společností LG nebo Samsung. Přijali jsme další dostupnou schůzku se společností Sears, která je ve středu 9. ledna. Přál bych si mít lepší zprávy. Jakmile od nich dostaneme odpověď, zveřejním příspěvek.

07/01/2019 podle 501

Pokrývala tedy vaše záruka náklady na výměnu? Uvnitř příručky je uvedena 10letá záruka na kompresor.

08/01/2019 podle 501

Nějaká možná řešení?

01/24/2019 podle Bonnie Whitt

Rep: 1

Po všech těch bolestech hlavy s bolestmi a trávení hodin a hodin a myslím tím více než 8 hodin po telefonu, kdy každý jeden řekl, že se přenáší z oddělení na oddělení, jsem to vzdal. Na kompresor a freon se vztahovala záruka, ale chtěli 600 za práci, tak jsem se rozhodl koupit kompresor online a nainstalovat jej sám. 180 pro kompresor a 30 dolarů ve stříbrných prutech potřebných pro pájení vlasců .. a nějaký freon ... mám vše hotové sám za méně než 250. Lednička teď funguje dobře, ale zdá se, že běží 45 minut najednou až hodinu a pouze vypnout asi na 4–5 minut a potom se kompresor znovu rozběhne… nějaké nápady? Toto je opravdu hrozná lednička ... .. milujeme ji, ale zároveň nenávidíme ... Nemyslím si, že si pamatuji, že běžel tak dlouho a jen 4-5 minut odpočinku pro kompresor ... nezdá se mi to správné. Jakákoli rada ocení…

Komentáře:

Mohli jste získat náhradní kompresor a sušičku od společnosti Sears zdarma v záruce a přesto jste si ji nainstalovali sami. To jsem udělal. Doručili díly do mého domu. Jen fyi pro případ, že by ostatní zvažovali tuto cestu. Je to obtížná práce a je zapotřebí zkušeností a speciálních nástrojů.

13.05.2020 podle r str

Rep: 1

Kompresor by měl mít 10letou záruku. Můj jsem měl 5 let a byl zakrytý. Práce není kryta a stálo mě to 380 $ a nějaké změny, aby se to napravilo.

Komentáře:

Sears odešel z obchodu krátce poté, co jsem koupil ledničku. Koupil jsem prodlouženou záruku také za 500 $! Naštěstí jsem použil Visa k nákupu záruky a oni mohli získat moje peníze zpět. Společnost LG odmítla respektovat záruku výrobce a uvedla, že se na ni nevztahuje, protože byla od společnosti Sears.

01/16/2020 podle Michelle Smith

Pokud je vaše chladnička výrobcem společnosti Kenmore Elite od společnosti LG, společnost LG není odpovědná za žádnou ze záruk. Společnost Sears je zodpovědná, protože společnost Sears ji prodala pod jménem Kenmore. Sears poskytuje 10letou záruku pouze na zapečetěné součásti systému. Stále musíte platit poplatky za práci a cestu.

16. 4. 2020 podle LadyTech

Utěsněný systém má 5letou záruku a kompresor 10letou záruku. Ale modlím se, aby ctili upevnění zapečetěného systému, protože mých 5 let skončilo 19. února, přestal pracovat v dubnu a trvá déle než měsíc, než se dostanou do mého domu = (

12/05/2020 podle Linda McCoy

Rep: 1

Může mi někdo nasměrovat, jak se zapojit do hromadné žaloby? To je šílené. Jsme rozumní lidé, utrácíme své těžce vydělané peníze za kus haraburdí. Nemyslím si, že naším zájmem je získávat peníze za nic. To je to, co Sears udělal. Většina z nás nechce nic jiného než ledničku, která funguje. Chlazení a zmrazování nás dělá šťastnými a nemyslím si, že je to nepřijatelný požadavek.

Děkujeme za jakýkoli směr nebo radu, kterou můžete poskytnout.

Komentáře:

Lauri waldvogel, pokud má chladnička, kterou jste koupili od společnosti Sears, na přední straně Kenmore Elite, vyrábí ji společnost LG, ale společnost Sears odpovídá za záruku. Poskytují desetiletou záruku pouze na zapečetěné součásti systému. Budete muset zaplatit práci. Pokud je na chladničce, kterou jste koupili, uvedeno LG na přední straně, pak je za záruku odpovědná společnost LG.

29.04.2020 podle LadyTech

Manuál mého majitele říká, že uzavřený systém je 5 let a kompresor 10 let

12/05/2020 podle Linda McCoy

Rep: 1

Ne, ale francouzská chladnička od Kenmore Elite (skutečným výrobcem je LG). Kompresor je známý problém. Stojí to přes 2 000 USD a je známo, že se rozpadá s 18 měsíci. Opravený stejný problém, protože kompresor nebyl odvolán ani změněn. Vypořádali se s tím 2x za 3 roky. Všichni slušní technici vám říkají, že se to znovu zlomí, nebo se to prostě zbaví. Je to tak špatné. Zákaznický servis trvá hodiny hovorů a je hozen po celém světě. V loňském roce žádná funkční chladnička po dobu 1 měsíce, letos + Corona

Komentáře:

Na kompresor je poskytována záruka 10 let. Utěsněný systém má 5letou záruku

12/05/2020 podle Linda McCoy

Rep: 1

Je vaše mraznička studená a funkční, ale chladnička je teplá, vyměňte spínač světel mrazničky!

Tento přepínač ovládá chlazení do chladicí části. Je to část za 8 dolarů. Nebo jej jednoduše vytáhněte z krytu a odpojte jej. Měli byste slyšet spuštění motoru. Doufám, že vám to pomůže!

Garrett.s.daniels@gmail.com

Komentáře:

Celá chladnička nechladí. Opravář řekl, že je mimo Freon a to je v nedosažitelné části chladničky. Nebo by to bylo alespoň super nákladné opravit.

12/05/2020 podle Linda McCoy

Mraznička a lednička jsou teplé ...

12/05/2020 podle Linda McCoy

@Linda McCoy,

Jak stará je lednička?

Zkontrolujte podrobnosti záruky, protože pokud se jedná o model Elite, má na „uzavřený systém“ delší záruku než standardní chladnička. Nejsem si jistý, ale možná 10 let místo 5 let

Utěsněný systém zahrnuje kompresor, výparník, kondenzátor a související potrubí atd. Uvědomte si však, že má pouze záruku na součásti, nikoli na práci.

Pokud je v nedosažitelné části chladničky, je stále zakryta.

Pokud jste zakoupili model Elite, zaplatili jste za výsadu mít delší záruku na zapečetěný systém

12/05/2020 podle Jayeff

@jayeff je to elita, takže mi to dává naději !! Děkuji

12/05/2020 podle Linda McCoy

@Linda McCoy,

Omluvy

Dal jsem ti falešnou naději.

Pouze na kompresor má 10letou záruku.

Utěsněný systém má pouze 5letou záruku

Přejděte dolů na Domácí spotřebiče Kenmore Elite

I když již bylo řečeno, měl by výrobce, který považuje za „kvalitní“ produkt, zohlednit selhání v délce 1 měsíce za takovou poruchu.

Ještě jednou upřímná omluva.

12/05/2020 podle Jayeff

Rep: 316,1 tis

Ahoj @ Larry Bounds

Jak stará je lednička?

Na mnoha lednicích má uzavřený systém a záruka výrobce 5 let na díly (ne práce). Zbytek ledničky má obvykle jen těch 12 měsíců. Zkontrolujte záruku na váš model (podívejte se do uživatelské příručky) a podívejte se, co uvádí.

Utěsněný systém zahrnuje kompresor, výparník, kondenzátor, sušičku filtru a související potrubí atd.

Pokud je problém kdekoli v této oblasti, s výjimkou trubek, kde jsou zapouzdřeny v izolaci skříně, lze jej opravit.

Bylo by nutné odebrat chladivo, vyměnit vadnou část, uzavřený systém je třeba evakuovat (vytvořit vakuum) a vložit nové chladivo a poté je třeba systém otestovat, aby bylo zajištěno, že tlaky, teploty atd. Jsou v pořádku a pak znovu uzavřít.

Pokud již není v záruce, je spíše na rozhodnutí, zda je to ekonomicky proveditelné nebo ne vzhledem k věku a stavu chladničky

Komentáře:

Jak poznáte, jak stará je vaše chladnička? Mám model Kenmore 795.73055.410 / sériové číslo 506TRVM2C047. Začali jsme mít problémy s tím, že mraznička zůstala dostatečně chladná, aby udržela zmrazené jídlo. Chladnička se zdá být také teplejší než obvykle. Vyprázdnili jsme mrazničku (vše do odpadu) a vytáhli zařízení ze zdi. Koupil jsem teploměr pro oba a nyní jsou v chladu, ale několik stupňů pod zvoleným nastavením. Má někdo tušení, co se děje? Opravář společnosti Sears nám řekl, že to bylo kvůli příliš blízko spotřebiče ke zdi. Nesouhlasím, protože to tam je už roky bez problémů. Udržujeme to čisté a také bez prachu. Nyní registrujeme chladnější než vybrané nastavení a jídlo mrzne v lednici.

29.07.2020 podle Colleen skála

Rep: 316,1 tis

Ahoj @magen

Jaké je číslo modelu chladničky?

Dvouleté chladničky jsou opravitelné a protože se jedná o model Elite, existuje 5letá záruka pouze na součásti u zapečetěného systému a 10letá záruka pouze na součásti u kompresoru což je stejně lepší než u většiny ostatních modelů, protože součásti uzavřeného systému nebo kompresoru jsou drahé.

Vyřešte prosím problém s lednicí?

Je to tak, že mraznička je v pořádku, ale ne chladnička, je to správné?

Pokud ano, došlo k problému s odmrazováním.

Mohlo by to být způsobeno buď vadným odtáváním, topením, vadným termostatem pro odtávání, zablokováním odtoku z mrazničky do vany výparníku nebo vadnou řídicí deskou.

Jakmile je váš model znám, můžu vás přesměrovat tam, kde se nacházejí součásti atd., Aby bylo možné je zkontrolovat

Heath vadne