Během spouštění uvízla obrazovka „je vyžadována kritická aktualizace softwaru“

MacBook Pro 15 'Touch Bar 2017

Číslo modelu A1707. Tento MacBook Pro, který byl vydán v červnu 2017, je vybaven procesory Kaby Lake až do 2,8 GHz čtyřjádrového procesoru Intel Core i7 s technologií Turbo Boost až do 3,8 GHz.



Rep: 73



Zveřejněno: 10/29/2019



Můj MBP se nespustí.



To se mi stalo po několika dnech používání nového macOS Catalina. Když jej zapnu, říká se, že je nutná kritická aktualizace, ale stále říká, že při pokusu o instalaci došlo k chybě.

Zkusil jsem aktualizaci pomocí wifi, osobního hotspotu a adaptéru LAN, ale mám stejnou obrazovku. Také jsem vyzkoušel čistou instalaci sa prázdný disk (příkaz + R), ale zobrazuje stejnou obrazovku. Zkoušel jsem také tovární instalaci OS (příkaz shift shift R), ale selhal po stažení OS. Reset NVRAM a SMC nepomůže.

Jsem však schopen používat svůj Mac z bezpečného režimu spouštění, ale dotykový panel, podsvícení klávesnice a zvuk z bezpečného režimu nefungují. Mohu také použít zavádění systému Mac z přenosné jednotky USB s Windows, ale opět nefunguje dotykový panel, podsvícení klávesnice a zvuk (vše fungovalo ze stejné jednotky USB, než došlo k kritické softwarové věci).



Internet říká, že musí něco dělat s jednotkou dotykové lišty, ale předtím jsem neměl žádné problémy. Myslíte si, že výměna jednotky dotykového panelu problém vyřeší?

Blokovat obrázek' alt=

Komentáře:

Právě jsem začal mít stejný problém po upgradu na Catalinu. Pokud odpojím všechny externí periferie USBC, nespustí se žádný problém. Poté, co jsem spustil, mohu připojit periferní zařízení. Pokud to nechám usnout s těmito zapojenými, dojde k chybě a zobrazí se chybová zpráva jako výše popsaný plakát. Pokračování příště.

05/11/2019 podle Mrchožrout

Nějaké aktualizace?

2. 1. 2020 podle Mike

Ne, stále mám přesně stejný problém. Nakonec jsem koupil nový MBP.

Výměna ovladače dotykové lišty nepomohla, testoval jsem desku se vším odpojeným (odpojený displej, dotykový panel, tlačítko napájení, trackpad atd.) Pouze s připojenou baterií a externím displejem. Stále se spouští na stejnou obrazovku, myslím, že problém je se samotnou základní deskou.

2. 1. 2020 podle Davide

@dzavoo - Nechali jste se podívat na systém? Přivedli jste to do Apple Store, abyste viděli, co říkají? Na zdechových systémech upgradů Catalina došlo k nějakému chvění.

02/02/2020 podle A

@danj Žiji v Arménii, kde nemáme oficiální obchod s jablky, ale máme opravnu autosized pro Apple. Opravné centrum v zásadě udělalo to samé jako já (instalace různých verzí macOS včetně Mojave a sierra) a řekli mi, že problém je s jednotkou dotykové lišty a řešením může být výměna horního pouzdra (celé horní pouzdro s baterií a klávesnice atd.) za 800–900 $. Samozřejmě jsem s tím nesouhlasil, protože si myslím, že problém je se základní deskou.

02/02/2020 podle Davide

15 odpovědí

Zvolené řešení

Rep: 409 tis

V tomto okamžiku musíte jednotku vymazat a znovu nainstalovat operační systém z externí instalační jednotky operačního systému.

Nejprve zálohujte vše důležité z disku (TimeMachine)

Dále vytvořte zaváděcí instalační program OS pomocí jiného systému Mac, osobně bych se zatím držel Mojave, protože Catalina je stále trochu buggy! V každém případě je možné vytvořit obojí:

Restartujte systém a poté použijte Volba klíč pro vstup do Správce spuštění vyberte instalační jednotku USB-C. Po spuštění přejděte do nabídky, vyberte Disk Utility a poté odstraňte všechny oddíly a poté disk přeformátujte jako jeden oddíl GUID APFS.

Odkaz: Kombinace kláves pro spuštění systému Mac

Nyní ukončete Disk Utility a spusťte instalační program OS, který vám umožní dělat věci! Váš systém se několikrát restartuje a obrazovka také ztmavne, takže nepropadejte panice !!

Váš systém by měl za pár hodin dokončit instalaci OS. Nyní než uděláte cokoli jiného, ​​použijte všechny potřebné aktualizace. Váš systém se znovu restartuje, protože Apple několikrát aktualizoval systémový firmware podle toho, který macOS instalujete.

Fungovalo to?

Komentáře:

Děkuji mnohokrát! Pokusím se to zkusit a dám vám vědět o mém pokroku

30/30/2019 podle Davide

UPDATE: Pokusil jsem se nainstalovat jak Mojave, tak Catalinu, když se pokusím nainstalovat Mojave, zobrazí se chyba, nicméně Catalina se úspěšně instaluje, ale při spuštění zobrazuje přesně stejnou chybu. Věřím, že mám problém s hardwarem :(

01/11/2019 podle Davide

@dzavoo - Jaká byla chybová zpráva, kterou jste dostali s Mojave během formátování nebo instalace?

Je čas navštívit Apple Store! Dejte nám prosím vědět, co vám řeknou.

01/11/2019 podle A

@a Mám otázku.

Takže jsem vyzkoušel všechny možné softwarové opravy (reset nvram / SMC, opětovná instalace jiné verze macOS z USB zařízení a z obnovy internetu, také pokus o bootování ze zaváděcího macOS ssd atd.) A vše ukazuje přesně stejnou obrazovku.

Také jsem se pokusil odstranit vše z základní desky (odpojený displej, dotykový panel, tlačítko napájení, trackpad atd.), Pouze připojená baterie a externí displej. a stále má stejnou obrazovku. Znamená to, že u základní desky je problém 100%?

Také jsem se pokusil vyměnit kabel ovladače dotykové lišty (ne celou jednotku dotykové lišty, pouze kabel konektoru), myslíte si, že bych měl vyměnit celou dotykovou lištu před zakoupením nové základní desky? nebo je to 100% u základní desky.

2. 1. 2020 podle Davide

Ano, došlo k chybě logické desky.

Na rozdíl od starších modelů, které můžete vyměnit za SSD, a dokonce i starších modelů, které můžete vyměnit za RAM, má tato řada pájené oba!

2. 1. 2020 podle A

Rep: 25

Nebudu ... ne pár hodin po zveřejnění, můj 2017 MacBook Pro 15 (A1707) se spustil dobře a dotykový panel opět fungoval. Je to po 3 dnech bouchnutí hlavou o stůl a snaze přijít na to, jak to obejít. Myslím, že aktualizace macOS 10.15.3 měla něco společného s tím, protože právě vyšla a můj systém se na ni aktualizoval v nouzovém režimu.

Skutečně vím, co mě zabilo, bylo to, že jsem otřel celou jednotku (všechny oddíly, včetně té, která byla speciálně vyhrazena pro dotykovou lištu). Fungovalo to naprosto v pořádku, dokud jsem to neudělal a poté znovu nainstaloval OS. Proč jsi to udělal, ptáš se? Právě jsem koupil tento MBP od někoho na Facebooku a chtěl jsem si být jistý, že vycházím ze zcela čisté tabulky.

Všechno, co jsem četl online, říká, že byste neměli vymazat všechny oddíly na MBP pomocí dotykové lišty, pouze hlavního oddílu OS. To pro mě naprosto voní jako problém se softwarem a ne jako problém s hardwarem. Zejména proto, že moje byla v pořádku, dokud jsem nerozbil všechny oddíly. Tato stránka mi také poskytla mnoho informací o tom, co jsem potenciálně udělal pro vytvoření problému. Podívejte se na 6. pokus autora (Workflow 6):

The Untouchables - Apples New OS Activation for Touch Bar MacBook Pros

xbox jeden vložte disk nic se neděje

Komentáře:

Zkontroloval jsem senzory dotykové lišty a oba senzory vpravo i vlevo fungovaly dobře. Měl jsem stejný příběh, jako když jsem vymazal celý ssd, dotykový panel je pryč. Nejprve kritická aktualizace softwaru zakazovala dostat se do mého macu, ale nějak se to vyřešilo. Zkoušel jsem všechno pro tuto aktualizaci firmwaru, ale nic to nemohlo oživit. K dispozici není ani služba kontrolních proužků. Myslím, že software, na kterém běží dotykový panel, se během instalace nenainstaluje, protože si stále myslí, že v mém MBP (1707) není žádný dotykový panel. může mi někdo říct, jestli existuje nějaká instalace služeb stripbar v mém macu.

02/11/2020 podle Práce Upal

Rep: 13

Hej lidi,

Měl jsem přesně stejný problém. To je to, co jsem udělal. Zřídka jsem vypnul počítač, tentokrát jsem si myslel, že mu dám odpočinek. K portům USB C jsem měl Samsung SSD a WD MyBook Duo. Ačkoli jsem se s SSD spustil dříve, bez obav, to bylo poprvé s MyBook Duo. Nechal jsem zprávu přijít na spouštěcí obrazovce, stiskl jsem zavřít. Spuštěno znovu v Safe Boot (podržte levý posun, dokud se logo Apple nenačíta do poloviny, uvolněte) Získal přístup na domovskou obrazovku. Zakázáno Wifi a odpojeno MyBook Duo od USB C. Stiskněte restart a bez obav se nabootovalo. Myslím, že viníkem zde mohl být externí hdd. Neříkám, že toto je oprava pro každého, ale pokud máte podobný problém a máte něco zapojeného do USB C, které jste nikdy předtím při bootování neměli, může být užitečné projít procesem, který jsem udělal .

Doufám, že to někdo považuje za užitečné

Komentáře:

Ano, měl jsem stejný problém a po odpojení periferního zařízení z portu USB-C jsem se mohl načíst na obrazovku protokolování.

07/08/2020 podle Lai Pau týden

Rep: 1

Změnil jsem obrazovku pro MBP 2017 s dotykovou lištou a poté to dostal tento problém, vyčistil instalaci a na konci dostal tuto zprávu, vyřešen odstraněním kabelu obrazovky ze základní desky, protože čip t1 rozpoznal ne původní obrazovku, pak na hdmi externí, dostal jsem se k nastavení a dokončil instalaci. Jakmile jsem udělal, připojil jsem zpět kabel lcd a nyní Mac funguje normálně, také jsem nainstaloval Sierru. Ne nejnovější osx

Rep: 1

Po vyčerpání všech metod obnovy jsem šel do App Genius. Hned mě požádají o změnu logické desky. Odmítl jsem a viděl jsem váš příspěvek.

Vyzkoušená zaváděcí metoda Mojave.

Ihned po přeinstalaci je možné spustit systém MacOS. Touch bar working.

Nainstalovány všechny aktualizace systému (kromě Cataliny) a automatické restartování během instalace aktualizací systému, báječný! Zasáhněte kritickou aktualizací softwaru.

Takže je to znovu smyčka.

(Nahradil jsem obrazovku opravářem třetí strany kvůli dotykové liště 2016 MBP, která narazila na problém s podsvícením). Nejste si jisti, zda to souvisí.

- Dodatečná aktualizace. Po „Zkuste to znovu“ a zobrazení loga Apple Touch Bar asi třikrát zablikal / blikal. Pokaždé méně než sekundu.

- Vyzkoušel jsem deaktivovat můj router firewall, žádný závoj.

Aktualizace (06.06.2020)

Po přečtení TS, že odpojil kabel displeje, jsem si myslel, že dělám totéž, protože můj displej už není originální.

Před demontáží jsem si myslel, že jsem provedl reset SMC a připojil svůj Mac k mé televizi. A nějak to funguje! Jednou jsem restartoval a jednou vypnul před zapnutím. Nyní není potřeba žádné připojení k televizi. Touch bar working. Podivný.

(Zřejmě jsem psal příliš brzy. 5 minut v mscOS Mojave, uprostřed obrazovky vyšlo něco divného a znovu jde do bootovací smyčky). Teď nic nefunguje.

Rep: 1

Našel jsem způsob, jak to opravit sám.

Ovládací panel Touchbar je připojen k flex kabelu pod Logicboard a z nějakého důvodu se ovladač Touchbar zlomil kvůli čisté instalaci, možná? Koupil jsem tedy nový od AliExpress za 8 € a vyměnil jsem ho za super snadnou výměnu. Musí být odstraněna pouze logická deska, nepotřebujete k tomu nový Touchbar. Poté vše, co potřebujete, je restart s kabelovým připojením k internetu.

Komentáře:

Dobrý den, máte na mysli, že při výměně flex kabelu je třeba odstranit celou logickou desku? Musím také odstranit snímač otisků prstů a ventilátor, věřím? (soudě podle průvodce).

15/15/2020 podle Edward Eddy

Ne, nemusíte jej odstraňovat, stačí jej odpojit od logické desky. Oba jsou přišroubovány k hornímu kufru

16. 5. 2020 podle Christopher Frölje

Rozumím. Dík. Koupím si jeden, abych to vyzkoušel. Nyní natrvalo bootuji do bootcampu. Jinak je to jen velká cihla ...

16. 5. 2020 podle Edward Eddy

Můžete spustit v nouzovém režimu, vypnout WiFi a poté normálně restartovat. To vám umožní získat přístup ke svému běžnému uživatelskému účtu se všemi funkcemi kromě dotykové lišty.

Důležité je vypnout WiFi, když je vypnete nebo přepnete do pohotovostního režimu

17.05.2020 podle Christopher Frölje

Christopher: Moc děkuji za znalosti, které jste přinesli do této konverzace. Vaše zkušenost mě přiměla přemýšlet, jestli by mým vlastním problémem nemohla být špatně usazená zástrčka. Jistě, po více než týdnu frustrace jsem opatrně znovu usazil flex kabel Touchbaru a částečně přes bootup se Touchbar rozsvítil a asi po další minutě byl proces zavádění dokončen a měl jsem úplně funkční Macbook znovu. Tak se ulevilo!

Baterie Ford Fob 2013

Stále mi zbývá jeden další A1706, který selhal Touch ID ...

UPDATE: Právě opraveno i ostatní A1706! Je úžasné, jak málo informací je o těchto dvou problémech (porucha Touch Baru a Touch ID). To, co existuje, ukazuje na nějaký skrytý firmware T1, který je pro nás nepřístupný. A možná je to tak trochu pravda, ale oba problémy zde konečný uživatel nakonec vyřešil. V mém případě byl problém s dotykovou lištou stejně jednoduchý jako flexibilní kabel, který vyžadoval opětovné usazení, a problém s dotykovým ID / otiskem prstu druhého Macu byl vyřešen návratem k High Sierra (a pravděpodobně k obnovení SMC před).

21. 5. 2020 podle Eric

Rep: 1

Ahoj všichni,

Integrovaný disk SSD v mém macbooku pro 15 'A1707 byl nefunkční a již jej nelze použít, takže jsem nainstaloval Catalinu na externí SSD a uvízl s tímto druhem problému (pro váš Mac je vyžadována kritická aktualizace softwaru).

Je vůbec možné tyto aktualizace firmwaru nainstalovat na externí jednotku? … Pokud ne, zařízení s nefunkčním interním SSD by již nebylo použitelné / odpadkové.

Komentáře:

Váš hardware by měl být v pořádku! Problém je v aktualizaci softwaru. Budete si muset najít cestu do Apple Store, protože potřebovali nástroje, jak to opravit!

04/08/2020 podle A

Rep: 1

Musím souhlasit, že tento problém neměl být označen jako „Vyřešen“, a domnívám se, že definitivní závěr - „Ano, došlo k chybě logické desky“ - není odůvodněn předloženými fakty. Upgrade Catalina jasně prolomil TouchBar OP, což je vzor příčin, který je vidět na mnoha dalších příspěvcích po síti. OP byl v jeho úsilí vyčerpávající, takže dalším logickým krokem bylo možná uchýlení se k Apple, ale to je velmi odlišná věc od kategorického vědomí, že základní deska selhala. Také vaše „řešení“, jak je označeno, nic nevyřešilo.

Měl jsem dvě jednotky A1706 s dotykovými problémy. Na obou jsem bojoval déle než týden a zkoušel jsem nejrůznější vúdú. Opravdu jsem začal věřit, že oba stroje měly hardwarový problém, nebo přinejmenším problém s firmwarem EFI, který mohl vyřešit pouze Apple. Když jsem znovu usadil flex kabel, jeden z nich ožil. Druhý se vyřešil, až když jsem znovu nainstaloval High Sierru. Problém OP byl pravděpodobně softwarový.

Aktualizace (30/30/2020)

Ve skutečnosti to byl stejný problém na mém prvním stroji - „Je vyžadována kritická aktualizace softwaru.“ Seskupil jsem je dohromady jen proto, že problémy s TouchID jsou morfologicky stejné, tj. Zavádějící, nepopisné chybové zprávy generované nepřístupným poškozením firmwaru. V diskusi jsem zde třikrát zveřejnil vlastní „opravu“, takže by to mělo stačit.

Přikryl jste však hlavní bod mé odpovědi, který byl jedním ze základních epistemologií. Nevěděli jste *, že se jednalo o chybu logické desky. Vy jste * věřili *, že to bylo, protože jste si nedokázali představit, co zbývá změnit / udělat. Žádná hanba - do stejného bodu jsem se dostal po více než týdnu neustálého zkoušení. Přispívám zde však jako někdo s menší odborností v tomto konkrétním čísle, abych řekl, že software může a může narušit dotykovou lištu, a OP popisuje události stejně.

Pokud společnost Apple poskytla lepší chybovou zprávu a / nebo lepší softwarové nástroje k její opravě, mohlo by ji více lidí opravit sami. Děláme lidem špatnou službu, když nedbale považujeme cokoli za „selhání logické desky“, protože to se rovná tomu, že řeknete „Neobtěžujte se to opravit sami“, což je v rozporu se samotným duchem tohoto webu a jeho manifestu vlastní oprava.

Komentáře:

@meowbie - Ericu! Připojte se do klubu! Podpořte Právo na opravu hnutí!

Nesouhlasím s tvým hodnocením. Porucha logické desky nemusí vždy znamenat problém s hardwarem! Pokud jste si to mysleli, pak je mi to líto.

Vaše odpověď bude ztracena jako komentář, nikoli jako odpověď! Napište novou odpověď, která jasně vysvětlí problém a řešení! A pokud můžete, proč!

Vše, co děláte, je sedět na postranních liniích, je čas vystoupit na talíř a když jste si jisti svými fakty, pak to pevně zasaďte! Komentář je jen to, že to není odpověď! Nemohu být jediný, kdo odpovídá na otázky.

I když přiznávám, měl jsem svou odpověď aktualizovat svým komentářem „Je čas navštívit Apple Store! Dejte nám prosím vědět, co vám řeknou. “ Myslím, že je jasné, že musíme problém předat společnosti Apple!

30/30/2020 podle A

Rep: 1

Můj MacBook Pro 15 ”2017 je po aktualizaci na Catalinu doslova zničen. Problém s dotykovou lištou způsobil, že se počítač zasekl v kritické smyčce aktualizace softwaru. Poté, co přinesli můj notebook k místnímu opraváři, vyzkoušeli všechno a navrhli výměnu logické desky. Před 1,5 rokem měl tento počítač hodnotu 3 000 $, nyní je to kompletní koš. Může Apple nést odpovědnost? Ještě něco, co mohu udělat, abych to napravil?

Komentáře:

Budete muset najít cestu do Apple Store, protože potřebovali nástroje pro opravu vašeho OS.

04/08/2020 podle A

Rep: 1

Takže bojujeme s tímto problémem na 10-20 strojích. 15 v 2016-17 Pro's a Vyzkoušeli jsme vše kromě LCD, abychom problém vyřešili. Jedna jednotka má zcela novou desku Logic Board a Top Case a stále má kritickou chybu aktualizace. Mějte tady spoustu těžítek ..

Komentáře:

Stačí smazat EFI PERTITION a poté restartovat. kritická aktualizace softwaru přijde okamžitě. připojte se k otevřenému internetu (žádné blokování, které je dnes těžké najít). Výložník....

17/11/2020 podle Práce Upal

Moje první myšlenka je, že váš podnikový firewall může blokovat stahování firmwaru Touchbar. Zkuste si vzít jednu z jednotek domů a zjistěte, zda dokáže dokončit „kritickou aktualizaci softwaru“.

17/11/2020 podle Eric

Rep: 1

Je to def touchbar. Nainstaloval jsem si na svůj počítač okna a protože nerozpozná dotykovou lištu, funguje bezchybně.

Na Macu mohu spustit režim obnovení, bezpečný režim na Macu, ale jakmile začne běžné bootování, měl by se rozsvítit dotykový panel, a to když se celý počítač restartuje a přejde na kritickou zprávu. Dokonce jsem zavedl tento systém na jiný mac prostřednictvím cílového režimu a operační systém se spustí dobře.

Prostě to zatím plánuji použít jako zálohovací stroj Windows / Linux.

Rep: 1

Podobný problém jsem dostal 06 -01-2021. Můj MacBook Pro je 15 palců s dotykovou lištou. po hodně výzkumu jsem byl sklíčený čtením mnoha blogů, kde řešení pro výměnu logických desek poskytlo jablko a pro mnohé vyměnili své notebooky, na které se vztahuje záruka.

Po malém výzkumu jsem však mohl dojít k závěru, že problém spočívá v aktualizaci firmwaru dotykové lišty, která není synchronizována s nejnovější aktualizací kataliny, takže když se notebook restartuje, nemůže najít firmu pro dotykovou lištu.

Věřím, že některé aktualizace systému Apple OS nejsou synchronizovány s firmou dotykové lišty, proto k tomuto problému dochází.

A podporovaná oprava firmy není dostupná nebo není pro aktualizaci k dispozici.

Tento problém jsem vyřešil přihlášením v nouzovém režimu stisknutím klávesy Left Shift během restartu a opětovným přihlášením ke svému účtu Apple a následnou instalací nejnovější verze OS mac OS Big Sur verze 11.1, která znovu povolila můj dotykový panel a také mi nedává jakékoli problémy po přeinstalování.

Věřím, že tento OS je dodáván s aktualizovanou firmwarem Touchbar Firmwere, a tak je problém vyřešen.

Doufám, že vám toto řešení pomůže.

Rep: 1

Vyměnil jsem dotykový panel, horní skříň, otestoval novou sestavu displeje a nejhorší ze všech jsem dokonce nahradil logickou desku na jedné s chybou aktualizace. Stále došlo k chybě aktualizace. Veškerý software související s vymazáním integrovaného úložiště pomocí diskové utility a smazáním „skrytého“ operačního systému dotykové lišty

Rep: 1

Páni. Toto vlákno stále pokračuje. Nejnovější zprávy o mém MBP koncem roku 2016, A1706.

Trpělo to nejrůznějšími předměty a 2 cesty do servisního střediska Apple byly za výměnu logické desky citovány kolem 1 000 $.

Unavil jsem nejrůznější řešení problémů se softwarem, bez závoje.


Existuje 1% šance, že se můj MBP může spustit do MacOS, kde se dotykový panel dokázal rozsvítit. To mě vedlo k názoru, že selhal kondenzátor nebo čip, který napájí dotykovou lištu.

Koupil jsem nový dotykový panel, ale nerozsvítil se.

To znamená, že vadný kondenzátor nebo čip je jeden připojený k desce logiky. Odeslal jsem to do místní opravny. Potvrdili, že jeden z čipů byl napájen dotykovou lištou. Citovali 200 $ na výměnu čipu.

Poslal jsem svůj MBP a měl by být zpět za pár dní. Aktualizuje se znovu.

Edward ze Singapuru.

Komentáře:

hej Edwarde! jak je na tom tvůj macbook teď?

28. února podle strawberry_limz96

Rep: 1

Uhm, mám 2016 MBP a dostávám tu a tam „chybovou“ zprávu už LETY. Dokonce jsem to dostal, když byl notebook jako 3 dny starý. Pokud byl notebook úplně nahrazen společností Apple, stále dostává stejnou obrazovku kritické aktualizace. Přemýšlejte, proč by Apple měl kritickou aktualizaci, která není uvedena na oficiálním webu podpory Apple com, kde jsou k dispozici VŠECHNY soubory ke stažení, zejména pro OS. Od této chvíle neexistují pro Catalinu žádné jiné aktualizace než .2 .3 .4 .5 a combo aktualizace. Všechny předchozí operační systémy mají k dispozici některé aktualizace zabezpečení. Proč by tam ale tato aktualizace nebyla uvedena. Stále to dostávám po čerstvé instalaci a instalaci nejnovější dostupné verze 10.15.5. Nemá smysl, že by Apple měl bezprostředně po aktualizaci OS kritickou aktualizaci zabezpečení. Je to proto, že to není Apple - je to známka malwaru v efi aka firmwaru. Tento typ malwaru je dobře zdokumentovaný a skutečný a existuje minimálně od roku 2016

Komentáře:

Říkáte to s takovou jistotou, a přesto je jasné, že tomuto problému málo rozumíte. „Kritická aktualizace zabezpečení“ je ve skutečnosti instalace firmwaru TouchBar, protože TouchBar je ve skutečnosti samostatnou součástí hardwaru založeného na ARM s vlastním operačním systémem („EmbeddedOS“). Cokoliv, co přeruší proces stahování, proces instalace nebo logickou cestu mezi hostitelským počítačem a TouchBarem, vygeneruje tuto chybu

30/30/2020 podle Eric

Je čas navštívit Apple Store, protože mají kouzlo opravit OS kvůli závadě v aktualizátoru OS.

04/08/2020 podle A

Oni magie mění logickou desku za 1000 $

10/09/2020 podle Vladimir Rostovtsev

@meowbie Máš naprostou pravdu.

02/11/2020 podle Práce Upal

Davide