Tlačítko Domů iPhone 7 nefunguje po výměně obrazovky

iPhone 7

Vydáno 16. září 2016. Model 1660, 1778 K dispozici jako GSM nebo CDMA / 32, 128 nebo 256 GB / Růžové zlato, zlato, stříbro, černá a černá.



Rep: 455





Zveřejněno: 19. 9. 2016



domovské tlačítko iphone 7 nefunguje po výměně obrazovky, nápověda

Komentáře:

Vyměnili jste obrazovku za telefon, který byl vydán teprve před třemi dny?



19. 9. 2016 podle Mayer

ano, vlastně jsem udělal

19. 9. 2016 podle Albert

Mám stejný problém, testovali jsme dva telefony a stejný problém nastal po změně původní obrazovky !!!!!!

20. 9. 2016 podle džihád

míří opravdu správně, „iPhone 7“

23. 9. 2016 podle Abdul Galib |

Jak jsi to sakra už vlastně zlomil?

23. 9. 2016 podle Gigabit87898

39 odpovědí

Zvolené řešení

Rep: 40,5 tis

Spousta otázek a několik odpovědí. Tady je můj názor poté, co jsem změřil komunitu oprav a provedl nějaké výměny obrazovky sám v našem obchodě:

FAKT 1: domovské tlačítko má na zadní straně tlačítka integrovaný čip. Chcete-li použít jednoduchá slova, tento čip uloží klíč, který umožňuje desce jej rozpoznat. Pokud tedy použijete jiné domovské tlačítko, ať už původní nebo aftermarket, deska domácí tlačítko nerozpozná.

Výsledkem je, že nepůvodní tlačítko Domů nebude schopno skenovat otisky prstů a nebude reagovat na žádný vstup. Telefon se bude chovat, jako by úplně chyběl domovské tlačítko. Zobrazí se také zpráva „Touch ID nelze aktivovat.“ Jediným způsobem, jak v tomto případě mít funkci domovského tlačítka, je použití pomocného dotyku aka virtuálního domovského tlačítka na obrazovce. Jediným způsobem, jak probudit telefon, by bylo použití tlačítka napájení nebo probuzení zvednutím.

FAKT 2: Apple - a pouze v Apple Store, který Apple vlastní, ale začíná se zobrazovat u některých AASP, když to píšu - může vyměnit obrazovku a domovské tlačítko a přeprogramovat nové domovské tlačítko a spárovat ho s deskou / telefonem. Pokud v průběhu opravy poškozuje domácí tlačítko nebo DIYer tlačítko Domů, nebo jej vlastník nějak rozbije nebo selže, jediným způsobem, jak v tento den obnovit funkci tlačítka Domů, je jeho převzetí do Apple Store nebo do některého z ty AASP, které začínají přijímat párovací stroj.

FAKT 3: Apple neudělal nic, aby zabránil výměně obrazovek za OEM nebo náhradní díly. Pokud vyměníte obrazovku a přenesete domovské tlačítko, aniž byste jej poškodili, bude vše fungovat normálně. Ale očekávejte, že levné díly budou fungovat špatně. Investujte tedy do kvalitních dílů od renomovaných prodejců. Náhradní obrazovky by měly být co nejblíže obrazovkám Apple, pokud jde o: věrnost barev, podsvícení, dotek, vynucený dotek, životnost, zvedání rámu, povrchová úprava rámu.

FAKT 4: mnoho náhradních obrazovek má vadný propojovací kabel domovského tlačítka. Pokud tlačítko Domů funguje s původní obrazovkou, ale nikoli s obrazovkou náhradní, jedná se o špatnou obrazovku a je třeba ji zaručit nebo vyměnit. A ano celá várka může být vadná.

Někdy však při demontáži iPhone poškodíte prodlužovací kabel domovského tlačítka na rozbité obrazovce a pak se pokusíte namontovat špatný náhradní díl. Nyní tlačítko Domů nefunguje na staré ani nové obrazovce a předpokládáte, že samotné tlačítko Domů selhalo. No ne, někdy tomu tak není.

FAKT 5: můžete poškodit domovské tlačítko a úplně ztratit všechny funkce, zvláště pokud roztrhnete kabel domovského tlačítka. Někteří velmi trpěliví lidé prodávají kousky dohromady. Raději bych namontoval původní rozbitou obrazovku spolu s poškozeným domovským tlačítkem a poslal je do Apple Store pro kompletní výměnu a spárování sestavy obrazovky (viz FAKT 2). Cena nové obrazovky od společnosti Apple je podle mého názoru srovnatelná s cenou stitichingu nefunkčního domovského tlačítka.

FAKT 6: v některých případech je čip (jiný než ten ve FAKTU 1) přítomný na domovském tlačítku poškozen (zvláště během přenosu domovského tlačítka z nefunkční na novou obrazovku). Pokud je tento čip poškozen a selže, zabrání tomu, aby funkce domovského tlačítka fungovala, například aby ukončila aplikaci a vrátila se na domovskou obrazovku. Skener otisků prstů by ale stále fungoval a vy jste schopni probudit / odemknout obrazovku pomocí prstu / otisku prstu a používat dosažitelnost. Tento čip je přístupný (na rozdíl od čipu snímače otisků prstů ve FACT 1, který je prakticky nedosažitelný) lze vyměnit a problém lze opravit. Někdy může stejná porucha způsobit i částečné přetržení kabelu domovského tlačítka. Je také opravitelný některými lidmi se správnými nástroji, dovednostmi a trpělivým přístupem.

EDIT: New Fact (7)

FAKT 7: někteří technici oprav si všimli, že poškozená sestava přední vačky může narušit fungování Home Button / Touch ID. Chcete-li tuto možnost vyloučit, otestujte funkce tlačítka Domů + Touch ID po odpojení flex kabelu přední kamery. ALE, počínaje iOS 11, může být nutné nainstalovat / připojit přední kameru, aby se iPhone mohl spustit. Může tedy zkusit jiný / známý dobrý.

EDIT: iOS 11.0.0-11.0.3

FAKT 8: po vydání, pokud iOS 11, a až do iOS 11.0.3, jsme si všimli, že některá zařízení iPhone 7 se nemohou úplně spustit nebo se mohou spustit smyčka, pokud chybí nebo je poškozeno domovské tlačítko (stejně jako přední kamera). [Ještě není ověřeno: kolega z technice zjistil, že by se i7 spustil bez připojeného domovského tlačítka. Jeho teorie spočívá v tom, že verze desky s určitým čipem Intel by se spustila bez domovského tlačítka, zatímco verze desky s čipem Qualcomm vyžaduje spuštění domovského tlačítka].

Doufám, že vám to pomůže, a neváhejte mi poslat zprávu s žádostí o další informace nebo vysvětlení. Rád se podělím.

Komentáře:

@ rány „Díky za FAKTY, pěkně sepsat.

15. 6. 2017 podle L Pfaff

Říkáte, že když roztrhnete samotné domovské tlačítko, můžete čip odpájet a přesunout na nové domovské tlačítko a dostali byste zpět funkci dotykového ID i domovského tlačítka?

04/07/2017 podle Ramsey F

Ne RamseyF, to neříkám. Přečtěte si znovu poslední odstavec.

04/07/2017 podle Rány

Dělal jsem iPhone 7 / 7P, jakmile byla k dispozici obrazovka pro výměnu. Úspěšně jsem opravil přes 100 iPhone 7 / 7P, ale jen jsem se díval, abych narazil na tuto situaci s nefunkčním domovským tlačítkem, stalo se to u 4 mých nedávných oprav. Nejprve jsem, i když to byla dávka vadných obrazovek, objednal jsem si nejkvalitnější náhradní obrazovky pro iPhone iPhone 7 / 7P a stejný problém se stal s domovským tlačítkem iPhone 7. Mým závěrem tedy je, že nejnovější 2 aktualizace IOS se softwarem potřásly kombinací náhradní obrazovky. I po výměně původní rozbité obrazovky zpět za původní domovské tlačítko stále nefunguje. Je pro mě těžké uvěřit, že po 100 úspěšných opravách špatně sundám tlačítko Domů. Stejně jako teď jsem přestal přijímat opravy pro iPhone 7 / 7P, dokud nebude nalezeno ověřené řešení.

11/07/2017 podle M&D GLOBAL WIRELESS

Bro @ m & d byste měli přijímat v jiných pro nás všechny, abychom našli tento lék. Bez telefonu po ruce nemůžete najít přesný problém. Některé telefony musí být pro experiment laboratořemi. Problém určitě nebyl s nedávnou aktualizací bcos, ten, kdo vytvořil toto vlákno, zažil problém méně než týden po vydání telefonu. Ke kterému bylo os v 10. Přesto prožívá ten mýtus. Takže bych mohl říct, že jste dělali něco správně během svého úspěchu 100. Ale nebyl to problém s operačním systémem.

07/12/2017 podle Abdul Galib |

Rep: 3,1 tis

Ahoj! Jasen tady, z týmu iFixit. Hrali jsme s některými z našich jednotek iPhone 7 a vyměnili jsme si několik obrazovek. Dokázali jsme úspěšně vyměnit obrazovku z jednoho iPhone 7 do jiného iPhone 7 - a po výměně pro nás fungovalo tlačítko Touch ID / domov.

Máte zájem vidět také některé výsledky, které všichni získáte po výměně obrazovek. Stále zde zveřejňujte své výsledky! Budeme pokračovat v testování také na naší straně.

Komentáře:

Ahoj Jasen, děkuji za tvoje skvělé zprávy!

Pokusili jste se vyměnit kompletní se zapnutým domovským tlačítkem nebo jste také přenesli domovské tlačítko z jedné obrazovky na druhou?

24. 9. 2016 podle Aldrin

Ahoj Aldrin, přenesli jsme domovské tlačítko z obrazovky na obrazovku, ale ponechali jsme si jej s původním iPhone 7.

24. 9. 2016 podle Ash Friedle

Ach skvělé! Chtěli jsme se ujistit, že se tlačítko nezlomí, když se ho pokusíte odstranit :-) díky za informace Jasen.

Užij si víkend!

24. 9. 2016 podle Aldrin

Vyměnil jsem neporušenou obrazovku iphone 7 za nefunkční lcd iphone 7 (pouze lcd bez domovských tlačítek)

Prvním výsledkem bylo naprosto nereagující tlačítko Domů.

Jako druhý pokus jsem vyměnil lcd za domácí tlačítka, výsledek byl stejný.

3. pokus: Aktualizoval jsem IOS, žádná změna

4. pokus: Rozbitou obrazovku jsem umístil zpět pomocí jejího domovského tlačítka, funguje to.

Nějaký nápad nebo průvodce, jak změnit obrazovku iphone 7?

Mám opravnu, ale zatím nemám žádné zkušenosti s iphone 7

Děkuji

20.12.2016 podle mehmet fatih daban

Totéž se děje se mnou jablko nemůže fyzicky dělat cokoli etheir vypadá, že musím čekat jako 5-10 dní, než to napraví

29.12.2016 podle Hector Batista

můžete opravit vodou poškozený iphone 6

Rep: 277

Aktualizace (2. 9. 2017)

Dobře, myslím, že jsem konečně našel problém, takže nejprve chci něco vysvětlit.

Chlápek zde napsal, že právě otevřel iPhone 7 a on nic neodpojil a domovské tlačítko přestalo fungovat. Už jsem otevřel 4 iphone 7 a po otevření telefonu pomocí horkovzdušné pistole tlačítko Domů stále funguje dobře, než něco odpojím, aby teplo nepoškodilo tlačítko Domů.

Jiní lidé píší, že to možná je proto, že náhradní obrazovka není originální, což není důvod, proč přestane fungovat tlačítko Home, protože jsem vyměnil pouze sklo z LCD pro dva iPhony 7 a tlačítko Home přestane fungovat, a to je s originální LCD a kabely.

Takže problém, který jsem doposud našel, je, když se ano pokusil odstranit velkou kovovou desku z obrazovky, kde kabel s velkým domovským tlačítkem prochází lepidlem. Aplikujeme teplo na tuto desku, abychom mohli oddělit tuto desku od kabelu a vypadá to, že kabel je opravdu opravdu měkký, takže i když ho nerozlomíte uvnitř, dojde k poškození, takže vyměníme podsvícení tímto kabelem a start domovského tlačítka znovu fungovat dobře.

Závěr: zjistili jsme, že použití původního LCD, ale nahrazení podsvícení dlouhým kabelem problém vyřeší (problém vyřešíme zatím dvakrát)

Komentáře:

Měl jsem případ, že to vylučuje váš nápad.

Popraskaná obrazovka i7 je vyměněna za jinou i7, která zachovává původní HB.

Na obě obrazovky jsem použil tepelnou zbraň, abych nahradil HB.

Obrazovka nahrazená i7 HB nereagovala vůbec. I nahradil obrazovky znovu zpět. HB fungoval perfektně.

kdybych poškodil flex kabely domovského tlačítka protékající zadní stranou obrazovky, moje otázka zní, že „proč vlastní domovské tlačítko funguje dobře s poškozeným HB kabelem“

Odpověď by měla znít „musí existovat další tajemství“

Neodvažuji se vyměnit obrazovku i7 pro zákazníky, mám opravnou plochu s 5–10 obrazovkami denně opravenou,

14.02.2017 podle mehmet fatih daban

Změnil jsem obrazovku iphone 7. Udělal jsem úplnou výměnu s domovským tlačítkem z jedné dobré obrazovky iPhone 7 na jinou iPhone 7 se špatnou obrazovkou. Tlačítko Domů nefungovalo Myslel jsem si, že je možné, že potřebujete původní tlačítko Domů, ale při pohledu na toto vlákno se zdá, že u chlapů narazil na stejný problém. Tlačítko Domů nekliká ani neodpovídá

17. 2. 2017 podle Jon doe

Mohu potvrdit, že toto řešení funguje. Udělal jsem dnes můj první. Lepidlo musíte opatrně oříznout kolem horní a 1/4 horní části každé strany. Od tohoto bodu použijte hrací kartu potaženou voskem, seřízněte přibližně 1/2 'od šířky a oddělte zbytek podložní desky od vrstev lcd obrazovky. Buďte EXTRA opatrní, abyste nepoškodili finální fóliovou vrstvu nad 3D dotykovou podložkou. Odstraňte části nové obrazovky a vyměňte ji ze staré obrazovky. Čip, který je v zadní desce, obsahuje jakýsi podpis, který funguje ve spojení s domovským tlačítkem. Ujistěte se, že jste z vnitřních vrstev LCD vyčistili VŠECHNY nečistoty. Dokonce i jasný kus trosek se objeví na černém místě na displeji. 91% alkoholu a médium bez chuchvalců / poškrábání. NEPOUŽÍVEJTE MIKROVLÁKNA !!!

Ze zvědavosti a za účelem experimentování a diskuse: bude 6s obrazovka fungovat podobně? Tlačítka pro mě vždy fungovala, ale pokud byste museli změnit domovské tlačítko, můžete použít jeden z rozbitého / nepoužitelného telefonu, pokud vyměníte 3D dotykovou vrstvu, jak je popsáno výše?

EDIT: Rozložil jsem obrazovku 6S. Jsou identické, kromě toho, že podsvícení je dole u 7 a přes horní u 6S. V budoucnu to upravím, jak se naskytne příležitost. Byl bych rád, kdybych někoho provedl zkoušením, pokud má v okolí náhradní rozbité telefony.

18. 2. 2017 podle Jamie

Po přečtení všech těchto zpráv je zde několik zajímavých k vyzkoušení. Nízké a hle, druhé řešení skutečně fungovalo !! Úplně jsem odstranil ten jediný šroub, restartoval telefon a tlačítko Domů začalo fungovat perfektně.

27.06.2017 od sam

Zkuste vyměnit ohebný kabel horní kamery / reproduktoru / snímače přiblížení za nový a vše by mělo znovu fungovat dobře. To se zdá být vadné, pokud způsobí, že telefon bude při připojení reagovat. Můžete jej nahradit novým a měli byste vše opravit.

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

09/03/2018 podle billa.4you

Jack Nicolsen někdy můžeme opravit roztrhané domácí knoflíky. Opravdu záleží na rozsahu poškození a umístění ripu.

04/12/2018 podle Rány

Rep: 169

Když moje tlačítko domů odmítne spolupracovat, dávám mu nový život

Jak vyměnit dotykový IC na domovském tlačítku

Rep: 263

Hej lidi,

Možná bych to měl zveřejnit také ve vlákně iPHone 6S. Po aktualizaci na iOS 10 zjistím, že obrazovky, které nejsou OEM, na iPhonu 6S nefungují.

To by zde mohlo souviset, pokud náhradní zařízení, které používáte pro iPHone 7, není OEM. Myslím, že Apple přidal nové „bezpečnostní“ opatření.

Komentáře:

Všimněte si čipu na zadní straně obrazovek iPHone 6S. Mohli by to použít k autentizaci na základní desce ...

20. 9. 2016 podle Michel Lavache

Dotykový ic čip je také za obrazovkou. Nezapomeň na to.

20. 9. 2016 podle Ben

Rozhodně jsem změnil displeje třetích stran na 6S s ios10 beta. Jsem téměř pozitivní, že jsem to udělal druhý den, na 6S s iOS 10. Byl to dlouholetý zákazník a dohnali jsme ho. Takže jsem se mohl mýlit. Ještě jsem nepracoval na sedmičce. Čí dostávají displeje nebo zákazníci, kteří jsou ochotni zaplatit za méně než 250 $?

29.12.2016 podle iMedic

Ve skutečnosti došlo k problému, když jedna z firmwarů v11.x.x zdědila telefon, ale nakonec jej Apple opravil kvůli drtivému tlaku veřejnosti. No, nyní s iPhone X, pokud obrazovku nevyměníte za původní (je to část za 400 $!), Nebude to fungovat s levnějšími obrazovkami za 200 $. Kontrolní blázen Apple je tu znovu!

14. 8. 2018 podle billa.4you

Rep: 581

Měl jsem stejný problém. Ale nechal jsem to opravit. Kabel 3D Touch a domovského tlačítka (jeden kabel) je velmi křehký. Odstraňte kovovou zadní desku na zadní straně obrazovky a zkontrolujte celý kabel. Můj byl rozbit. Vyměňuji celé podsvícení + 3D Touch (Odstranění starého podsvícení + 3D Touch je velmi těžké) a Touch ID funguje bez problémů.

Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte mi napsat zprávu.

Komentáře:

Možná to dává smysl.

09/02/2017 podle Julius osilia

To je potvrzeno, že funguje

18. 2. 2017 podle Jamie

To je správně. Výše jsem uvedl podrobné pokyny, jak provést převod. 3 pro 3 zatím.

27.02.2017 podle Jamie

Totéž… jen vyměnit původní domovské tlačítko z původní prasklé obrazovky na druhou obrazovku, dalo mi nereagující dotykové id / homebutton. zkusil vyměnit zpět na původní prasklou suť a vše fungovalo. Takže nevím, jestli druhá nová obrazovka dorazila se špatným plochým konektorem, nebo jestli Apple dal něco, co musí odpovídat (jako čip někde v podsvícení) s domovským tlačítkem, ale vyměnil jsem novou obrazovku, starý kov backplate, a VŠECHNA PRÁCE OK :) děkuji Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31.05.2017 podle Oniyaki

I když výše uvedená metoda může fungovat, vypadá to jako docela obtížná operace a nemusí být pro všechny.

Po přečtení všech těchto zpráv je zde několik zajímavých k vyzkoušení. Nízké a hle, druhé řešení skutečně fungovalo !! Úplně jsem odstranil ten jediný šroub, restartoval telefon a tlačítko Domů začalo fungovat perfektně.

27.06.2017 od sam

Zkuste vyměnit ohebný kabel horní kamery / reproduktoru / snímače přiblížení za nový a vše by mělo znovu fungovat dobře. To se zdá být vadné, pokud způsobí, že telefon bude při připojení reagovat. Můžete jej nahradit novým a měli byste vše opravit.

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

09/03/2018 podle billa.4you

Zástupce: 137

Toto je repost, ale tentokrát jsme měli stejný problém. do dnešního dne jsme opravili asi 10-12 telefonů i7 a 7 plus bez problémů, ale na tomto jednom tlačítko Domů přestalo reagovat (otisk prstu fungoval dobře). Po výměně obrazovek, vyzkoušení telefonů od dárců atd., Nic. Takže jsme zálohovali telefon, spustili ho do režimu DFU a provedli úplné obnovení. Tlačítko Domů se vrátilo v pohodě.

Aktualizace (15/15/2017)

Dříve jsem zveřejnil, že jsme měli tento problém, provedli jsme opětovné připojení kleslého telefonu k DFU a obnovili jsme se a byli v pořádku. Od té doby jsme opravili více než 50 modelů iphone 7 a 7 plus a vůbec žádné problémy, myslím, že pro nás první byl časný dávkový problém podobný problémům s haptickou zpětnou vazbou na sérii 6s.

Komentáře:

Jak jste se dostali do režimu DFU, když tlačítko Domů nefungovalo Peter?

13/13/2017 podle Logan

Existují nástroje, které mohou přinutit telefony do režimu DFU. Jeden používám ve svém obchodě pořád na opravy. Říká se tomu RecBoot. V zásadě připojíte telefon k počítači a necháte ho RecBoot vynutit do režimu DFU. Super snadné.

19. 4. 2017 podle Kapitáne Satchmo

iPhone 7 nepoužívá tlačítka domů k přechodu do režimu dfu, používá tlačítko napájení a snížení hlasitosti

05/09/2017 podle Austin Taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23. 5. 2017 podle Tech Lékaři

To je divné! Udělal jsem DFU a moje domovské tlačítko stále nefunguje. Místo toho jsem však dostal „virtuální“ domovské tlačítko.

06/10/2019 podle kathwick2

Rep: 60,3 tis

Vyměnili jste původní domovské tlačítko za nový LCD?

Komentáře:

původní tlačítko Domů nefunguje na novém LCD, pouze na starém LCD

20. 9. 2016 podle Albert

Dokonce i pro 2 nové LCD?

20. 9. 2016 podle Tom Chai

Ano pro 2 nové LCD

20. 9. 2016 podle Albert

Zajímavý. Nyní potřebujeme více vzorků k experimentování, abychom mohli problém potvrdit a možná najít řešení.

20. 9. 2016 podle Tom Chai

Totéž mě také zajímá, nenašel jsem nikoho, kdo by byl úspěšný při změně obrazovky při zachování domovského tlačítka pro normální fungování.

22.09.2016 podle Ben

Rep: 57,3 tis

Zveřejňování zde, abych mohl zůstat v tomto vlákně

Komentáře:

Moje následující tečka ->.

28. 5. 2018 podle Rány

Rep: 73

Je to po obrazovkách trhu, což u nových iPhonů vidíme každý rok. Výrobci vždy musí něco vyřešit. 5C měl špatné dotykové problémy, 6 mělo problémy se zvedáním rámu, 6 s silovým dotykem a nyní u 7 je to opět síla / podsvícení aftermarketu.

Měli bychom dostávat odpovědi od dodavatelů. A obrazovky iFixit dělají totéž, zkoušel jsem to. Měl jsem jen pár obrazovek od různých dodavatelů. Právě teď je to jako jehla v kupce sena.

Zástupce: 157

Poté, co jsem včera měl problém s nefunkčním domovským tlačítkem iPhonu 7 (ale touchID na náhradní obrazovce fungoval, kupodivu), byl jsem dnes s iPhone 7 spíše opatrný. Teplou pistolí jsem zahřál zadní část telefonu (nízké teplo až do bodu, kdy se kov jen zahřívá) a mírné teplo na okrajích obrazovky, abych se vyhnul tlačítku Domů. Použil jsem žiletku k zasunutí pod okraje obrazovky, ne více než 1/8 palce. NIC jsem neodpojil, ale když jsem telefon znovu zapnul a otestoval, tlačítko Domů ani touchID už nefungovaly . Opět platí, že kromě pouhého zvednutí obrazovky z kovového rámu je to nedotčená původní obrazovka a domovské tlačítko, o kterém mluvím. Také jsem si myslel, že to mohla být moje představivost, ale mohl jsem přísahat, když jsem ohříval zadní část (a telefon byl vypnutý), cítil jsem vibrovat motor haptické zpětné vazby, jako by bylo stisknuto tlačítko Domů.

Aktualizace o 15 minut později: touchID i domovské tlačítko fungují na náhradní obrazovce pro výměnu po uvedení na trh, takže předpokládám, že při opravě byly poškozeny kabely domovských tlačítek původní obrazovky. Myslím, že to bylo horko, i když nepatrné - nedošlo k žádnému poškození kabelů z žiletky. Ještě jsem nenainstaloval zadní kovový rám na obrazovku pro poprodejní servis. POZNÁMKA: Jedna věc, kterou jsem udělal odlišně od včerejší neúspěšné opravy, bylo tentokrát, že jsem neodstranil malý gumový kroužek na vnitřní straně domovského tlačítka, o kterém jsem si myslel, že je pouze pro hydroizolaci. Myslím, že to je životně důležité ve funkčnosti tohoto nového domovského tlačítka. Rovněž jsem se ujistil, že kovová konzola domovského tlačítka byla správně na svém místě (plastový náraz na levé straně byl zcela uvnitř kruhové mezery konzoly) a další tři šrouby byly na místě, než vložíte šroub skutečného domovského tlačítka do „Také jsem si zvykl nedávat domácí tlačítko na svou magnetickou šroubovací podložku.

Konečná aktualizace: po úplné instalaci obrazovky trhu a touchID a domovského tlačítka stále fungují správně.

Komentáře:

Díky ... to je zajímavé .. protože to ukazuje na „zahřívání“ jako viníka. Jak jste popsali, vyhnuli jste se tomu, že HB namířil tepelnou pistoli pouze do stran, ale mohlo by to být jen tak, že i tak trochu zachytilo teplo. Často mě překvapuje, kolik „červeného tepla“ zachytí nechtěné předměty, například kovové nástroje ležící vedle nebo dokonce blízko např. iPady .. kde používám více tepla než jakákoli jiná oprava. Při snímání sestavy obrazovky ji uvolním ve spodní části a poté se nechám projít palcem na nehtu a současně zvedám rám .. Je to mnohem rychlejší a 100% bezpečné pro pouzdro - Žádné škrábance - Ne teplo!

Mimochodem. Pokud si přečtete tohoto „Geda“, prosím, nedávejte tomuto chlápkovi mínus za sdílení jeho zkušeností, i když to nemusí být „řešení“, cesta k takové věci je často vydlážděna zkušenostmi ... díky!

07/03/2017 podle FIX4U.DK

Tato PŘESNÁ stejná věc se mi stala včera. Nedělám opravy pro život, ale jen pro rodinu a blízké přátele. Věděl jsem, že iPhone 7 vyžaduje tříkřídlý ​​ovladač, ale neuvědomil jsem si jednoho. Otevřel jsem telefon pomocí VELMI mírného tepla kolem okrajů a do něj jsem se vloupal kovovým ostřikem. Dokázal jsem odstranit štíty, aby vyskočily z kabelů, a pak jsem si uvědomil, že hlavy šroubů jsou příliš malé na špičku, kterou jsem měl. Pokračoval jsem v tom, že jsem telefon dal znovu dohromady a nyní je tlačítko Domů k ničemu, stejně jako 3D Touch. S tímto telefonem jsem byl velmi opatrný. Vždy s tím začínám, ale zvláště když je to poprvé, co to dělám. Docházíme k závěru, že i NEJJEMNĚJŠÍ teplo způsobuje tento problém? To je šílené. Mám novou obrazovku a když dostanu správné nástroje, přejdu a provedu výměnu. Nějaké návrhy kupředu?

06/08/2017 podle Jared Guthrie

Jared Guthrie ne, nejsme v závěru, že by teplo způsobilo škodu ... máme za to, že jste vložili nástroj více, než byste měli, a poškodili kabely nebo jste roztrhali při zvedání obrazovek.

06/08/2017 podle Rány

Teplo rozhodně není problém.

Poškození kabelu pomocí nástroje je více než pravděpodobné, protože tlačítko 3D Touch i tlačítko Domů nefungují, což je jasným znamením, že kabel byl poškozen, protože oba procházejí stejným kabelem.

07/08/2017 podle Ged

Teplo a / nebo fyzické poškození s tím může mít něco společného, ​​ale problém s tlačítkem Domů se zdá být docela náhodný. Někteří uživatelé opravili desítky telefonů v řadě bez problémů, zatímco jiní, včetně mě, měli 4–5 telefonů v řadě s problémem s domovským tlačítkem. Profesionálně pracuji na telefonech více než dvě desetiletí a při práci na telefonech jsem velmi opatrný (jako OcD), přesto se zdá, že tento problém v poslední době přetrvává. Můj závěr je, že poškozená tlačítka a kabely flex se na tom podílejí, ale v každém případě je těžké přiblížit přesnou příčinu.

Po přečtení všech těchto zpráv je zde několik zajímavých k vyzkoušení. Nízké a hle, druhé řešení skutečně fungovalo !! Úplně jsem odstranil ten jediný šroub, restartoval telefon a tlačítko Domů začalo fungovat perfektně.

27.06.2017 od sam

Zkuste vyměnit ohebný kabel horní kamery / reproduktoru / snímače přiblížení za nový a vše by mělo znovu fungovat dobře. To se zdá vadné, pokud způsobí, že telefon bude při připojení reagovat. Můžete jej nahradit novým a měli byste vše opravit.

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

09/03/2018 podle billa.4you

Rep: 439

Zkontrolujte vnitřní kabely, kde se připojuje tlačítko Domů, a zkontrolujte, zda jsou všechna připojení pevná

Komentáře:

Ahoj,

Testoval jsem to několikrát, ale tlačítko Domů neodpoví, testoval jsem se dvěma LCD,

funguje pouze s originálním LCD, se kterým přišel iPhone, jsou to opravdu podivné problémy.

19. 9. 2016 podle Albert

aby to fungovalo, musí to být původní domovské tlačítko. je to únik na původní obrazovku, takže dotykové ID nebude fungovat s výměnou obrazovky.

20. 9. 2016 podle reneholms

Tajemství se prohlubuje, protože domovské tlačítko přestalo fungovat po výměně obrazovky, A také přestalo fungovat, i když byla ORIGINÁLNÍ obrazovka vrácena zpět spolu s původním domovským tlačítkem!

Mějte na paměti, že jsem při opravě postupoval s maximální opatrností a ověřil všechna připojení a flex kabel pomocí mikroskopu o hodnotě 500 $ bez absolutního viditelného poškození. Mohu jen odvodit, že domovské tlačítko se nějak interně poškodilo během demontáže a / nebo během počátečního poškození obrazovky.

Po přečtení všech těchto zpráv je zde několik zajímavých k vyzkoušení. Nízké a hle, druhé řešení skutečně fungovalo !! Úplně jsem odstranil ten jediný šroub, restartoval telefon a tlačítko Domů začalo fungovat perfektně.

27.06.2017 od sam

Zkuste vyměnit ohebný kabel horní kamery / reproduktoru / snímače přiblížení za nový a vše by mělo znovu fungovat dobře. To se zdá být vadné, pokud způsobí, že telefon bude při připojení reagovat. Můžete jej nahradit novým a měli byste vše opravit.

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

09/03/2018 podle billa.4you

Rep: 151

Ahoj kluci

Zde sdílím své zkušenosti s opravami obrazovky iPhone 7:

Do minulého týdne jsem provedl 7–8 originálních sestav Foxconn LCD ((a jednu renovovanou sestavu), vše bez domovského tlačítka nebo jiných problémů.

U všech z nich jsem znovu použil klávesu HB / Touch a všechny ostatní „malé části“ a přesunul je z popraskaných obrazovek. Nikdy jsem nepohyboval zadní deskou s prodlužovacím kabelem klíče HB,

Na spodní část kovové zadní desky LCD jsem použil VELMI málo tepla, aby lepidlo uvolnilo LCD / Touch flex. Je zapotřebí velmi málo tepla, protože materiál je tenký a rychle se zahřívá. Lepší je aplikovat malé množství tepla, než tahat flex kabely.

ALE moje šťastná série náhle skončila ... Ten, který jsem dostal minulý týden v obchodě, měl rozbitou obrazovku A malou prasklinu na skleněném disku HB. HB was / is dead .. (také před výměnou obrazovky, kterou mi zákazník zapomněl říct). Takže žádné kliknutí / žádný dotek.

Byl spuštěn na chodník z „výšky hrudníku“ a telefon je nyní k ničemu a nemohu pomoci svému zákazníkovi, kvůli této záludné / dětské konstrukční politice od Apple, a protože ho upustil, nemá ani žádnou záruku .

Výsledkem je jeden směšně drahý „Jet Black - 256 GB“ - starý pouze JEDEN měsíc a připravený k šrotu.

Překvapuje mě, že se Apple dokonce obtěžoval utrácet čas a peníze záměrným vytvářením potíží a obtěžováním pro své vlastní zákazníky a následně pro nás „opraváře“. Vydělávají miliardy, takže to opravdu nechápu. To by se mohlo ukázat jako ještě větší mrzutost než „Chyba 53“, pokud to nějak neopraví, v pozdějších IOS.

Vlastně doufám, že k tomu existuje další vysvětlení, ale i po vážných spekulacích stále nechápu, proč musí být HB spárovány s logickými deskami? Nějaký inteligentní ppl se pokusil vysvětlit, že „je konstruován tak, aby bylo obtížnější obejít funkci dotykového ID“. Proč by ale spárování konkrétní čtečky s deskou mělo být ještě obtížnější. Máte jen asi 5 pokusů, dokud iPhone stejně přístupový kód nevyžaduje. Dále předpokládám, že „data otisků prstů“, načtená během instalace, jsou uložena v logické desce .. NENÍ v IC na flexu, a tedy celá myšlenka párování nedává absolutně žádný smysl .. pro mě stejně.

V důsledku toho všeho, plus chybějícího mini jacku, vyčnívajícího objektivu fotoaparátu, nešikovně umístěného klíče „spánkového klíče“, monopolu (a několika dalších obtěžování), jsem se rozhodl, že můj další telefon bude vrhnout se na značku, která má na konci názvu písmeno „i“ ... ne na začátku!

Komentáře:

Toto není řešení, je to spíše chvástat se.

02/28/2017 podle Ged

A tlačítko Domů bylo předtím rozbité, jak jste zmínil, proto to nemá nic společného s opravou.

02/28/2017 podle Ged

Odkaz HB to board musí být šifrován, aby se zajistilo, že data nebudou moci číst škodlivé hackery s hardwarem nebo softwarem. Apple však místo složitého, bezpečného, ​​ale vyměnitelného nastavení veřejného klíče zvolil jednoduché statické šifrování symetrického klíče.

Z jejich pohledu to „můžeme“ opravit, takže je opravitelné. „Nezajímá nás, co dělají kluci 3. strany.

02/28/2017 podle Tom Chai

Díky Tom .. za přidání trochu smysl pro konstrukci. Nemyslel jsem na to .. ale vážně. Pokusil by se někdo někdy ukrást data otisků prstů ..? Těžko si to představuji, ale samozřejmě .. MOŽNOST tam je a díky „šílené super špičkové úrovni zabezpečení“ jablka by to možná chtěli zablokovat .. -)

02/03/2017 podle FIX4U.DK

@Ged:

Ano, byl jsem v té době frustrovaný .. a nikdy jsem nevyhlásil, co jsem napsal, jako řešení. Dokonce jsem hned v prvním řádku napsal, že „sdílím své zkušenosti“, samozřejmě pokud jde o demontáž, aby nedošlo k poškození HB extension-flex .. a tak se snažím pomáhat ostatním uživatelům .. takže díky moc za minus .. Samozřejmě jsem se mýlil, zasloužil jsem si mínus, a opravdu si tě vážím, že jsi mě tak nastavil.

02/03/2017 podle FIX4U.DK

Rep: 13

Opravuji iPhone 7 plus a změnil jsem obrazovku, protože originál byl rozbitý, zachoval jsem všechny ostatní původní části, jako je horní fotoaparát / reproduktor a tlačítko Domů, zjistil jsem, že s horní kamerou / reproduktorem připojeným k základní desce tlačítko Domů přestane fungovat a na obrazovce je zhruba 5-10 sekundové zpoždění, s odpojenou horní kamerou / reproduktorem vše funguje úplně v pořádku bez zpoždění a mohu použít tlačítko Domů úplně v pořádku, zkusil jsem to s původní rozbitou obrazovkou a stejným problémem Děje se s tím, i když to předtím fungovalo dobře (digitizér byl špatně prasklý), také jsem nyní nahradil domovské tlačítko a fotoaparát / reproduktor novými částmi a stále mám stejný problém.

Myslím, že to má něco společného s hardwarem v telefonu, ale nejste si jisti, prosím pomozte.

Komentáře:

Mám stejný problém, našli jste nějaké řešení ???

03/07/2017 podle joseang860724

Po několika pokusech jsem našel problém a řešení, byla poloha flex kabelu kamery, musíte připojit flex na pozici s kabelem dolů, pokud připojíte kabel do druhé polohy tlačítko Domů přestaň pracovat...

03/07/2017 podle joseang860724

Podle mých zkušeností je pravda, že musí být připojen špičkový flex kabel fotoaparátu / reproduktoru, jinak by selhalo domovské tlačítko. Po přečtení všech těchto zpráv je zde však několik zajímavých k vyzkoušení. Nízké a hle, druhé řešení skutečně fungovalo !! Úplně jsem odstranil ten jediný šroub, restartoval telefon a tlačítko Domů začalo fungovat perfektně.

27.06.2017 od sam

Zkuste vyměnit ohebný kabel horní kamery / reproduktoru / snímače přiblížení za nový a vše by mělo znovu fungovat dobře. To se zdá být vadné, pokud způsobí, že telefon bude při připojení reagovat. Můžete jej nahradit novým a měli byste vše opravit.

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

09/03/2018 podle billa.4you

2006 honda civic ex typ oleje

Rep: 1.4k

Tlačítko Domů na iPhone 7 nebude fungovat, pokud jste vyměnili novou obrazovku. Pokud je obrazovka rozbitá a chcete, aby tlačítko Domů fungovalo, odešlete iPhone do obchodu Apple.

Komentáře:

Není to pravda ... musíte odstranit starou HB (opatrně!) Na novou obrazovku. Jednoduchý průzkum, příteli :)

09/08/2017 podle Wes

co je HB?

26. 8. 2017 podle sultán 393

HB znamená tlačítko Domů

27. 8. 2017 podle Kaye

Rep: 49

Vlastně jsem měl stejný problém. Snažil jsem se upravit tlačítko Domů intenzitu, změnil rychlost kliknutí na domovské tlačítko a tento problém přepíše pomocí AssistiveTouch. A opravdu to fungovalo pro mě.

Komentáře:

@Angela Derkel

02/05/2018 podle billa.4you

Rep: 13

Alespoň v tomto jednom případě můžeme potvrdit, že výměna prox senzoru na iph 7 přinesla domovské tlačítko zpět na plnou funkčnost.

Rep: 13

Aktualizace - měl jsem stejný problém s HB - opravil jsem svou vlastní obrazovku iPhone7 s obrazovkou iFixit (ne levnou), znovu použil svůj HB a sestavu staré kamery / reproduktoru. Touch ID fungovalo, ale tlačítko nereagovalo. Odstranění šroubu ze zadní strany tlačítka nebylo řešením. Prošel jsem DFU a to, co mi dalo, bylo „virtuální“ HB, které se na mé obrazovce objevilo jako tlačítko duchů. Moje dotykové ID otevře domovskou obrazovku a když se k ní chci vrátit z aplikace, stačí stisknout virtuální tlačítko. Je to divná práce, ale funguje to.

Komentáře:

A aby se virtuální tlačítko ještě snadněji používalo, přejděte do Nastavení> Obecné> Usnadnění> Pomocný dotek> Přizpůsobit a poté 10krát stiskněte klávesu „-“, čímž vymažete všechny funkce, nakonec stiskněte „+“ a přidejte pouze tlačítko HOME. Tímto způsobem bude domovské tlačítko na obrazovce fungovat přesně jako hardwarové tlačítko bez veškerého dalšího nepořádku. )

08/10/2019 podle billa.4you

Pěkná volba, nevěděl jsem to, díky za aktualizaci

18. 5. 2020 podle Adam Maytrot

Díky, ušetřil jsi mi pár babek

02/06/2020 podle Mikolaj Lukanovic

Rep: 13

AHOJ:

V mém případě byla přední kamera / reproduktor / senzor flex, Po změně flexu tlačítko Domů funguje úspěšně.

Komentáře:

Je to proto, že přišli s novými domácími tlačítky pro trh s náhradními díly pro iPhone7 a 8, která obnovují pouze domácí funkce, ale ne snímač otisků prstů (protože je šifrovaný). Je to lepší než nic. )

Při nákupu jednoho z těchto nových tlačítek je to buď v popisu, nebo je cena nad 10 $ / tlačítko. Staré levné kolem 3 babek nefungují.

05/03/2020 podle billa.4you

Po změně flexu funguje tlačítko Domů úspěšně.

Díky, mám stejný problém

29.04.2020 podle Mikolaj Lukanovic

Máte nějaký návod, jak změnit flex?

14/14/2020 podle Sander Imadlin

Rep: 439

Zkuste vyměnit propojovací kabel domovského tlačítka za původní na nové obrazovce. Je pod ovládáním na LCD

Komentáře:

Už víte, jestli to vyřešilo?

26.10.2016 podle Gerroe

Myslel jsem si, že jsem si toho všiml po odpojení obrazovky a opětovném připojení do domácí spodní části už nefungoval Měl jsem funkční iPhone 7 bez praskliny I když jsem hlavu a vytáhl obrazovku a opravdu ji v té druhé a homebotton byl nefunguje v jiném telefonu s jinou sestavou a domovským dnem, když jsem dopředu a vytáhl ho a umístil na původní obrazovku iPhone a orginAl, ale domácí dno přestane pracovat na obou telefonech, co dělat, co by to mohlo znamenat jako opravu obchod

29.12.2016 podle Hector Batista

Problém s flexibilním kabelem byl zpět v roce 2016/2017 s obrazovkami renovace s nízkou kvalitou. V dnešní době to bylo tříděno více méně. Abyste se tomuto problému vyhnuli, nekupujte levné „rozpočetové“ obrazovky (20–30 USD), místo toho si kupte dobré věci (40–50 USD). )

30.08.2018 podle billa.4you

Děkuji za váš komentář, myslím, že mi to pomůže vyřešit problém s mým telefonem

04/05/2020 podle Zimbebabw Armete

Rep: 49

Někdo to zkusí, proveďte zálohu iPhonu 7, Vyměňte obrazovku za obrazovku s náhradními díly, utěsněte ji a poté ji přepněte do režimu DFU, nechte jej sám otřít a poté jej obnovte v režimu DFU. jen mě zajímá, zda nahradí firmware a přijme novou obrazovku a HB jako původní. Udělal bych to, ale nemám iPhone 7 pro testování.

Komentáře:

Ne, nebude. HB musí být resetován servisním softwarem, jakékoli operace na úrovni uživatele jednoduše odmítnou fungovat. Toto bylo prokázáno bezpočetkrát, takže neztrácejte čas a peníze.

18/12/2016 podle Tom Chai

A znovu!!! přidat. Myslím, že k uvedení telefonu do režimu DFU budete potřebovat HB. Takže po výměně HB již nefunguje, což znamená, že u nemůžete znovu vstoupit do DFU. To je vážné. Neztrácejte čas jako @tomchai řekl výše.

25.12.2016 podle Abdul Galib |

Na iPhone 7 namísto podržení domovského tlačítka podržte tlačítko pro snížení hlasitosti pro reset, takže si myslíte, že byste měli být schopni dát iPhone do DFU stejnou metodou, nezkoušeli, ale jen si mysleli, že to bude fungovat.

26.12.2016 podle DC LifeTech

Neslyšel jsem, že by to fungovalo. Pokud to ale nevíme, měli bychom to alespoň zkusit. Může to být způsob, jakým se nás Apple pokusil zablokovat (opraváře) od práce na těchto telefonech. Jako chyba 53

26.12.2016 podle iMedic

Ano, bohužel to nebude fungovat, telefon se jednoduše restartuje znovu a znovu, potřebujete přesně stejné součásti.

29.12.2016 podle MARIAN IGNAR

Rep: 1

Našel někdo spolehlivé řešení nebo může ověřit, že náhradní obrazovky nebudou fungovat. Stále dostávám protichůdné zprávy. Někteří říkají, že tlačítko nefunguje, je jen špatná oprava, jiní říkají, že Apple je zase ošklivý.

Komentáře:

Zdá se, že je to všechno výše uvedené ... pokud je rozbité domovské tlačítko nebo jeho flex kabel, pak je úplně zastřelen, kromě toho, že ho vezmete do obchodu Apple pro výměnu.

Na druhou stranu to může být také způsobeno prodlužovacím flex kabelem domovského tlačítka protaženým přes zadní stranu LCD a / nebo poškozeným flex kabelem kamery / reproduktoru nahoře. Než se tedy uchýlíte k obchodu Apple, nezapomeňte je všechny pečlivě zkontrolovat.

Po přečtení mnoha návrhů je zde jeden, který mi připadal zajímavý. Nízké a hle, toto řešení skutečně fungovalo !! Úplně jsem odstranil ten jediný šroub, restartoval telefon a tlačítko Domů začalo fungovat perfektně.

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

3. 10. 2018 podle billa.4you

Rep: 1

Vyřešil to. Nedávno jsem měl tento problém na iPhone 7 Plus. Poprvé jsem obrazovku v pohodě vyměnil. Pak jsem si všiml, že senzor, který při hovoru vypíná obrazovku, nefunguje.

Po druhém otevření telefonu, když jsem jej dal dohromady, se mi zobrazila zpráva o tom, že domovské tlačítko může vyžadovat servis. Telefon byl také extrémně pomalý. Přední kamera nefungovala, ani senzor. Mnoho aplikací přestalo fungovat.

S mikroskopem na opravu elektronů jsem mohl spatřit problém se základní deskou. Vyměnil jsem malé čipy a vše fungovalo dobře. Dalo mi to několik hodin otřesů hlavy a králíků.

Tento problém je většinou způsoben vadnou obrazovkou, ale někdy to může být základní deska.

Vlastním a provozuji malou opravnu ve švédsku.

Komentáře:

Dobrá práce Tony, bohužel většina jednotlivců nebo dokonce obchodů nemá potřebné vybavení k provádění mikro oprav na úrovni palubní desky.

Mohlo by to být také způsobeno prodlužovacím ohebným kabelem domovského tlačítka protaženým přes zadní stranu LCD a / nebo poškozeným ohebným kabelem fotoaparátu / reproduktoru nahoře. Než se tedy uchýlíte do obchodu Apple, nezapomeňte je všechny pečlivě zkontrolovat.

Po přečtení mnoha návrhů je zde jeden, který mi připadal zajímavý. Nízké a hle, toto řešení skutečně fungovalo !! Úplně jsem odstranil ten jediný šroub, restartoval telefon a tlačítko Domů začalo fungovat perfektně.

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

3. 10. 2018 podle billa.4you

Rep: 1

Je to něco jiného, ​​dějí se další věci. Neustále máme problém, že jsme museli přestat opravovat iPhone 7 v našem obchodě. Dnes jsem si hrál s mojí osobou iPhone 7. Otevřel jsem telefon o 140 stupňů a aniž bych udělal cokoli jiného, ​​vrátil jsem ho a tlačítko Domů přestalo reagovat. Čte mi otisk prstu, ale žádné kliknutí.

Komentáře:

Opravil jsem mnoho iPhone 7 a 7 plus a neměl jsem žádné problémy.

Pokud tlačítko Domů přestalo reagovat již po jeho otevření, poškodili jste kabel na pravé straně telefonu.

Nebo používáte příliš mnoho tepla, na flexu domovského tlačítka se nachází malý čip, pokud je poškozený, pak Touch ID bude stále fungovat, ale normální funkce domovského tlačítka nebude, bude to nutné vyměnit, znovu zapojit , nebo možná bude fungovat i přetavení.

Je to něco, co děláte.

29. 7. 2017 podle Ged

Myslím, že dnes udělal 2 7 plus, vzal si na to čas. Vyšlo opravdu dobře.

Myslím, že musím být opravdu opatrný

29. 7. 2017 podle ABDULLAH FARRUKH

Jeho software Apple. Provedli jste všechny návrhy, prvotřídní obrazovku, cyklus napájení, obnovení, opětovné použití továrního plochého kabelu, další obrazovky atd. Žádná radost. Povoleno to aktualizovat z 10.3.2 na 10.3.3 a voila! Všechno to funguje.

Doporučení: Nedovolte, aby byl telefon napájen s odpojeným hardwarem, a ponechte si původní tlačítko Domů. Hardware byl v pořádku. Zdá se, že telefon vycítil, že byl otevřen a / nebo vyměněn hardware a šel do sebe. Není pochyb o tom, že Apple bude tvrdit, že jde o bezpečnostní problém, pravděpodobně o bezpečnost opravy $$$$.

01/08/2017 podle Tom H

Měl jsem stejnou frustraci s 5 iPhone 7 za sebou, když jsem používal drahé obrazovky oem 50 $.

Po mnoha výzkumech jsem narazil na návrh, který mi připadal zajímavý. Nízké a hle, toto řešení skutečně fungovalo !! Úplně jsem odstranil ten jediný šroub, restartoval telefon a tlačítko Domů začalo fungovat perfektně.

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

14.03.2018 podle billa.4you

Zástupce: 85

Moje zkušenost s tím je dvojnásobná ... buď rozbijete HB, nebo je vadný flex obrazovky. Ze stovek provedených ive jsou to jediné dva viděné problémy. Myslel jsem, že jsem měl zlomený HB na jedné z nejnovějších oprav, vyzkoušel jsem 5 různých obrazovek a vzdal jsem se. Ukázalo se, že jsem měl špatnou dávku obrazovek jiných než OEM, které měly vadný flex (vážná smůla!).

Jen buďte opatrní při odstraňování HB (jemně vypáčte trochu doprava, ale izo spreje a hrací karty a vyjde pěkně, buďte jemní kolem čipu u10 ic (velký ic uprostřed HB), lze jej vyměnit, ale potřebujete dovednost!

Získejte kvalitní obrazovky, vím, že lidé rádi maximalizují zisky tím, že podvádějí na obrazovkách, ale pro IP7 to nestojí za to, jak to stojí, skončíte tím, že HB více přesunete a to způsobí další stres na již slabém kabelu. Od nynějška přecházíme na renovované originální LCD a máme skvělé výsledky, zhruba 95% všech obrazovek funguje perfektně.

Neviděl jsem žádné problémy ani s SW, nebo jen jejich otevřením, IMO jsou jen mýty o špatných opravách.

Komentáře:

+1. Pokud iPhone po výměně obrazovky nefunguje správně, je domovské tlačítko poškozeno v důsledku namáhání kabelu při vyjímání. NEBO máte na obrazovce špatný flex. Během servisu také vypněte iPhone!

15. 10. 2017 podle Richard Rosenberger

Rep: 1

Praskla moje obrazovka i7. Otevřel jsem obrazovku a uvědomil jsem si, že to bylo mnohem větší úsilí než u jiných iphonů. Odložil jsem obrazovku zpět. Tlačítko Domů se nyní neinicializuje.

Nějaké návrhy?

Rep: 1

Problém je v tom, že domácí tlačítko i7 po trhu nemůže fungovat, alespoň pro mě jsem zkusil pár z nich, ale žádný úspěch.

Komentáře:

Problém je v tom, že domácí tlačítka na trhu nemohou fungovat pro i7, alespoň pro mě jsem zkusil pár z nich a nic.

24. 8. 2017 podle Omar

Zástupce: 23

i nahradit svou obrazovku domovské tlačítko funguje, ale Touch ID skenování nefunguje to všechno, ¿nějaké stopy?

Rep: 1

Ahoj, změnil jsem kompletní přestavbu ip6 na nové pronásledování zadního krytu, všechny pásky se změnily z původní obrazovky Apple pod kovovou deskou a původní tlačítko domů se přesunulo. HB funguje, ale nerozpoznává skener otisků prstů. malá čtvercová deska pod konektorem, který se konektor HB připojuje k obrazovce, je pod páskou obrazovky. je to pravda? Aktualizoval jsem iOS, ale žádný převažuje. Nevadí mi to, abych byl upřímný, protože stále mohu zadat čtyřmístný přístupový kód k otevření telefonu. Přemýšlím o tom, že udělám stejný upgrade na modrou nebo červenou zadní honičku pro můj ip7, ale po čtení všech příspěvků Jsem unavený z toho, že jsem otevřel ip7 nyní jen pro případ, že HB přestane fungovat úplně. to je jen proto, že můj telefon je jiný, ne kvůli poškození. veškeré informace o tomto upgradu, takže mám jednou funkční HB a na co si dát pozor.

Aktualizace (1. 5. 2018)

.

Zástupce: 23

Stačí aktualizovat nebo obnovit iOS.

Je to pro mě pomoc.

Rep: 1

ŘEŠENÍ TLAČÍTKA DOMŮ !!

Měl jsem stejný problém s domovským tlačítkem jako mnozí z vás, s 5 iPhone 7 v řadě při používání drahých obrazovek oem $ 50.

Po mnoha výzkumech jsem narazil na návrh, který mi připadal zajímavý. Nízké a hle, toto řešení skutečně fungovalo !! Jednoduše jsem uvolnil šroub v zadní části domovského tlačítka, které ho drží na kovovém držáku, restartoval telefon a domovské tlačítko začalo fungovat perfektně.

Všechny kredity jdou na:

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

Což dává dokonalý smysl, protože mírné pokřivení dotykového senzoru by mohlo způsobit jeho nefunkčnost a vytvořit všechny obávané dotykové problémy. Nyní mohou existovat i jiné příčiny, například levná / nekvalitní náhradní obrazovka (nebuďte levným skate! Lol), zlomená páska nebo poškozený software, které lze vyřešit celkem snadno, ale uvolnění šroubů domovského tlačítka by mělo být nejprve zkusil. :)

Komentáře:

Žádný problém a věřte mi, dokonce i pro tuto technologii od roku 1999 jsem byl tímto problémem na dost dlouhou dobu. Vypadá to, že to může být způsobeno zlomenou páskou (horní i spodní čidlo) nebo jednoduše příliš utaženým šroubem dotykového snímače, který narušuje jeho normální provoz. A důvod, proč je dotek synchronizován společně s hlavní deskou, je mimo mě, myslím, že je to prostě hloupý a monopolní. Není to, jako by někdo pájel dráty, aby ukradl váš otisk prstu. lol

31.03.2018 podle billa.4you

Rep: 13

Měl tento problém se zlomeným iphone 7 plus jsem koupil s poškozenou obrazovkou. Telefon fungoval perfektně s popraskanou obrazovkou včetně domovského tlačítka a dotykového ID, jakkoli, když jsem nahradil kopírovací obrazovku, domácí tlačítko a dotykové ID by nefungovaly, takže jsem dal součásti zpět na starou původní obrazovku a oba fungovali . Pak jsem koupil originální renovovaný LCD z jiného obchodu s díly a fungovalo domácí tlačítko i dotykové ID.

To souvisí s hardwarem .. pro iphone 7 / 7plus doporučuji použít levnější LCD místo levné kopie. Také tento problém může nastat, pokud jste byli příliš drsní se samotným domovským tlačítkem, takže se ujistěte, že jste jej před vyjmutím z původního LCD zahřáli.

Komentáře:

Měl jsem stejný problém s domovským tlačítkem jako mnoho z vás, s pěti iPhone 7 v řadě při používání drahých obrazovek oem $ 50, ale to nebyla skutečná příčina.

Po mnoha výzkumech jsem narazil na návrh, který mi připadal zajímavý. Nízké a hle, toto řešení skutečně fungovalo !! Jednoduše jsem uvolnil šroub v zadní části domovského tlačítka, které ho drží na kovovém držáku, restartoval telefon a domovské tlačítko začalo fungovat perfektně.

Všechny kredity jdou na:

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit všechny, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

Což dává dokonalý smysl, protože mírné pokřivení dotykového senzoru by mohlo způsobit jeho nefunkčnost a vytvořit všechny obávané dotykové problémy.

jak obnovit heslo tabletu Android, pokud je zapomenuto

Nyní mohou existovat i jiné příčiny, například levná / nekvalitní náhradní obrazovka, zlomená páska nebo poškozený software, které lze vyřešit celkem snadno, ale nejprve je třeba vyzkoušet uvolnění šroubů domovského tlačítka. :)

31.03.2018 podle billa.4you

Rep: 1

*** KONEČNĚ ŘEŠENÍ PRO VYŘEŠENÍ VYDÁNÍ DOTYKOVÉHO SENZORU !! ***

Kluci, měl jsem stejnou frustraci s pěti různými iPhony 7, když jsem používal drahé obrazovky oem 50 $, takže to není vždy obrazovka, která způsobuje problém.

Po přečtení všech těchto zpráv je zde několik zajímavých k vyzkoušení. Nízké a hle, druhé řešení skutečně fungovalo !! Úplně jsem odstranil ten jediný šroub, restartoval telefon a tlačítko Domů začalo fungovat perfektně.

27.06.2017 od sam

Zkuste vyměnit ohebný kabel horní kamery / reproduktoru / snímače přiblížení za nový a vše by mělo znovu fungovat dobře. To se zdá být vadné, pokud způsobí, že telefon bude při připojení reagovat. Můžete jej nahradit novým a měli byste vše opravit.

31. 5. 2017 podle spořitelů obrazovky

Uvolnil jsem šroub za středem domovského tlačítka (přidržel jsem ho na kovovém držáku) a nyní magicky funguje. To nemusí opravit mnoho z nich, ale fungovalo to pro mě. Jen jsem ten šroub utahoval těsně, ale musel být příliš těsný.

Což dává dokonalý smysl, protože mírné pokřivení dotykového senzoru by mohlo způsobit jeho nefunkčnost a vytvořit všechny obávané dotykové problémy.

Musí být také připojen horní flex kabel fotoaparátu / reproduktoru, jinak by došlo k poruše domovského tlačítka.

Na závěr používejte pouze vysoce kvalitní obrazovky (nebuďte jako levný skejt! Lol) a příliš neutahujte jediný šroub v zadní části dotykového senzoru. Což dává dokonalý smysl, protože mírné pokřivení dotykového senzoru by mohlo způsobit jeho nefunkčnost a vytvořit všechny obávané dotykové problémy.

Komentáře:

@Anwar Zakir

18. 4. 2018 podle billa.4you

@Baladeva Ratna

02/05/2018 podle billa.4you

Ano, vždy kupujte nejkvalitnější díly ...

21. 5. 2018 podle Flica Hussey

Poznámka: Pokud provozujete opravnu, nebojte se za své díly a služby požadovat spravedlivou cenu namísto výhodné ceny ve sklepě. Použitím kvalitní obrazovky vysoké kvality můžete s jistotou nabídnout 1letou záruku, zatímco ten druhý na ulici nebude schopen se svými levnými mizernými obrazovkami, nebo se okamžitě zlomí. Většina zákazníků si pamatuje, když mají dobré díly a servis)

14. 8. 2018 podle billa.4you

@ Alex Sander

Dobrá řečeno, Alexi, spousta „levných“ splacených obchodů používá odpadkové díly a oni si neuvědomují, že z dlouhodobého hlediska je to bude stát víc, než nakupovat ty kvalitní. I když si jej dodavatel vymění, čas a úsilí potřebné k jeho zabalení, napsání poznámky, odeslání, sledování, čekání, bude stát víc.

Každý den přicházejí zákazníci do mého obchodu úplně znechuceni opravou v obchodě, která dělá tento druh kecy. Myslím, že pro ně špatné, dobré pro mě. )

31/8/2018 podle billa.4you

Rep: 1

Takže kupuji iPhone 7 s rozbitou obrazovkou a domovským tlačítkem, tak jaké nástroje a součásti musím koupit? Může mi někdo pomoci?

Komentáře:

To je otázka jako: ‚Právě jsem koupil auto, které se stalo při havárii, jaké díly a nástroje potřebuji k jeho opravě? ' Určitě by mě ani nenapadlo opravit havarované auto, takže na tuto poznámku byste pravděpodobně měli jít do místního profesionálního telefonního obchodu. Někdy je to výzva i pro profesionály, kteří to dělají roky, natož pro někoho, kdo žádá o to, jaké součásti a nástroje by byly potřeba. Opravdu to nestojí tolik (méně než sto) a ušetří vám spoustu bolesti hlavy. Jen návrh, děláte, co chcete.

10. 9. 2018 podle billa.4you

Rep: 1

Myslím, že se jedná o nové řešení pro domovské tlačítko Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

můj telefon i plus 7 domů klíč nefunguje po obrazovka výměna, nahrazení jak vyřešit tyto problémy

Rep: 325

Buď nefunguje tlačítko pro domovské tlačítko na nové obrazovce - nebo je poškozen kabel v samotném tlačítku. Pokud je to flex na obrazovce - použijte jinou obrazovku, pokud je to trhání v homebutton flexu, je problém. Homebuttons pro iPhone 7/8 může nahradit pouze Apple. Nedávno však bylo „vynalezeno“ řešení, které obchází jablko. Můžete si koupit nový chargeflex, kde je k dispozici nové domovské tlačítko, které obejde kontrolu hardwaru při spuštění a umožní vám používat telefon. Bez touch id a v některých případech však nebude bleskový port fungovat ani se sluchátky .. :)

Rep: 1

Aktualizace ... moje dcera upustila iPhone 7Plus a obrazovka se rozbila. Nahradil jsem ji sadou pro výměnu obrazovky z jedné nahradil všechno fungovalo kromě domovského tlačítka. Funkce ani skenování otisků prstů nefungovaly. Rozebral jsem to a několikrát jsem marně zkontroloval spojení. Asi o tři týdny později to upustila a zbila a moje sebevědomí rozdrtilo, vzal jsem to do opravárenského kiosku v obchodě a vyměnili obrazovku a všechno teď funguje? Takže si nejsem jistý, co to opravilo nebo proč to předtím nefungovalo.

Komentáře:

upřímně, s největší pravděpodobností to byla obrazovka, kterou jste použili. Pracuji v opravárně a každý týden jich projdeme kolem stovky. náhodně budeme mít zbrusu nové obrazovky, které buď nerozpoznají domovské tlačítko, nebo způsobí, že se zařízení spustí. potvrzujeme testováním stejné obrazovky na jiných zařízeních. vyměňte obrazovku za jinou a funguje to dobře. naše teorie je, že jde o kabel vedoucí z konektoru domovského tlačítka do logické desky. možná zlom nebo jen špatná stuha. v obou případech se to často děje u několika výrobců obrazovek. Hledám vrácení peněz na obrazovce, kterou jste původně zkoušeli, kdybych to byl já.

02/04/2019 podle Chris k

Rep: 1

Ahoj všichni, procházím touto bolestí v a ** ... před pár dny jsem vyměnil rozbitou obrazovku za ne tak dobrou novou a otestoval jsem ji (bohužel bez okamžité instalace domovského tlačítka), abych zjistil, zda to funguje. Jakmile jsem viděl, že to funguje, nainstaloval jsem na novou obrazovku tlačítko Domů, snažil jsem se být tak jemný, jak je to možné, a telefon mi dal chybovou zprávu s ID dotyku. Vložil jsem tedy domovské tlačítko zpět na rozbitou obrazovku, ale našel jsem divné chování: dotyková obrazovka nereagovala (a domovské tlačítko už nefungovalo). Po několika pokusech jsem si všiml, že pokud je připojen konektor obrazovky na pravé straně, dotyková obrazovka nereaguje, s připojením domovského tlačítka nebo bez něj. Pokud je připojen pouze levý konektor obrazovky, funguje dotyková obrazovka, ale nikoli tlačítko Domů. Na nové obrazovce funguje dotyková obrazovka se všemi dvěma konektory připojenými, ale tlačítko Domů nefunguje. Zažil někdo z vás něco takového? Dík!

Komentáře:

Souhlasím s tebou, to samé se mi stalo před dvěma dny - (smutný obličej)

20/20/2020 podle Jerry Mindful

Albert