Opravdu potřebuji antistatický popruh / podložku pro demontáž plochy?

PC Desktop

Počítače, které obecně neobsahují integrovaný displej, a mají být stacionární.



Rep: 166



Zveřejněno: 06/24/2010



OK. Mám nepoužívanou plochu a chci ji rozebrat, abych do ní vložil čerstvější části (aktuálně běží Pentium 4). Opravdu potřebuji antistatický popruh / podložku? Proč?



PS: nedotčeno od 2007/2008

Díky předem

Aktualizace

uhhh, potřebuji ještě antistatickou podložku?



Komentáře:

ano, potřebujete esd popruh a podložku, k pocitu nárazu je zapotřebí téměř 3000 voltů statické elektřiny a ke smažení elektrických součástí uvnitř notebooku je potřeba pouze 100 voltů statické elektřiny. Při práci s počítači vždy používejte popruh a podložku esd, VŽDY

08/24/2019 podle Rex Clark

Měl jsem příliš mnoho komponent „mrtvých při příjezdu“, které jsem musel propadnout, protože jsem nepoužil antistatický popruh ... to je ten nejneuvěřitelnější přístup k nedodržování standardů osvědčených postupů „protože vím lépe“ než ne porozumět základům elektroniky a elektřiny. Úžasné...

01/28/2020 podle Chilli Starz

17 odpovědí

Zvolené řešení

Rep: 12,9 tis

Jelikož zde existují protichůdné odpovědi, pokusím se objasnit:

Není životně důležité je důležité buď pro vaši bezpečnost, nebo pro bezpečnost elektrických komponent vašeho počítače, které používáte antistatický popruh / podložku. Jak již bylo řečeno, jeho používání vůbec neublíží a určitě pomůže zajistit, aby vše, co děláte, bylo bezpečnější .

Anekdoticky (berte to s rezervou): Nedbale provádím opravy počítačů již více než deset let a sám jsem nikdy nepoužíval antistatický popruh / podložku. Nikdy jsem nezkratoval žádnou z komponent, na kterých jsem pracoval, ale určitě jsem riskoval tím, že jsem nepoužíval řemínek na zápěstí.

Jako Opravdu potřebuji antistatický popruh / podložku pro demontáž plochy? , pokud přijmete další nezbytná opatření, vy umět utéct bez toho. Jde spíše o to, jak pohodlně se ujišťujete, že se vždy držíte uzemněného podvozku, a jak jste si jisti, že náhodou něco nezapálíte. Pokud něco zapálíte, bude vám jistě líto, že jste nebyli opatrnější - to je jen riziko, které jsem byl ochoten podstoupit.

Pro srovnání iFixit prodává docela levně a efektivně Antistatický řemínek na zápěstí .

Antistatický obrázek na zápěstí' alt=Produkt

Antistatický řemínek na zápěstí

7,99 $

Komentáře:

Taylore, ty pravděpodobně opravuješ v kanceláři s dlážděnými podlahami. Většina lidí bude doma opravovat hodně koberců. Odstranil jsem veškerý koberec ve svém domě a vyměnil ho za dlaždici Saltilo. Neuvěřitelný čas strávený pokusem o diagnostiku a komponenty zasažené ESD změní váš názor.

18. 4. 2015 podle Mayer

Dohodnutý Mayer! Toto je roční období, je to horší! Problém je v tom, že vaše klima hraje velkou roli v tom, kolik statické elektřiny je přítomno (co je ESD). Vlhké prostředí nebude čelit stejným rizikům jako velmi suché prostředí. Takže uprostřed zimy na Aljašce nebo uprostřed pouště sahra je to nutnost !, uprostřed deštného pralesa Střední Ameriky nebo deštivý den na jaře v Michiganu ne! Hrajte bezpečně, použijte příslušná opatření!

19. 4. 2015 podle A

Pokud používáte dřevěný stůl nebo prkénko, které je suché (nedrží vlhkost), noste bavlněné košile s krátkými rukávy, dotkněte se a přidržte šasi, při práci na systému používejte antistatický sáček, do kterého součást přišla, kdykoli je to možné, moc se nehýbejte, držte se mimo koberec, pracujte, když vzduch není příliš suchý, manipulujte pouze s částmi za jejich hrany a nedotýkejte se obvodů, s největší pravděpodobností budete v pořádku. Pamatuj si. Jen proto, že nevidíte nebo necítíte šok, neznamená to, že elektrická součást není poškozena, aby selhala okamžitě nebo někdy v budoucnu.

08/28/2015 podle Allen Scott

Je tedy lepší mít tato opatření při opravách určitých věcí, jako jsou počítače, spíše než menších věcí, jako je iPhone? Nebo by to bylo naopak? Nevidím moc opatrnosti, pokud jde o lidi opravující telefony ...

jak opravit rozbitý zip na batohu

07/12/2016 podle Felix Robinson

Proč je jako student IKT důležité znát běžné problémy s počítačem?

11/10/2020 podle válec

Rep: 675,2k

Získání zásahu elektroniky pomocí ESD vás přivede k šílenství. RAM je zasažena nejčastěji, ale způsobí občasné chyby a podivné poruchy, které se u diagnostiky ne vždy projeví. Strávil jsem dny zkoušením zjistit, co se stalo s ESD hit strojem. Rohož má zabránit ESD (elektrostatickému výboji), které může vážně poškodit elektronické součásti. Tady je Wiki: http: //en.wikipedia.org/wiki/Electrostat ...

Tady je moje dřívější odpověď na toto téma: Statický náboj si můžete vytvořit téměř v čemkoli. ESD (elektrostatický výboj) 1/10 množství pociťovaného šoku může zničit RAM a další elektronické součástky. Pokud jsou vaše nástěnné zvedáky uzemněny, můžete si sednout a vybít se. Natáhněte ruku a dotkněte se středního šroubu desky. Pokud se stále obáváte, můžete si koupit uzemňovací pásek na zápěstí, který se zastrčí do zdi za méně než 5,00 $ v místním Radio Shacku, nebo můžete použít uzemněnou podložku.

Podívejte se také na toto: Řízení elektrostatického výboje (ESD)

Pro ty, kteří si myslí, že jsem blázen, si prosím udělejte malou studii na toto téma, než odpovíte, zde je návod: http: //www.radio-electronics.com/info/el ...

Zde je více od asociace ESD: http://www.esda.org/

Komentáře:

Jaké jsou však běžné příznaky poškození ESD na notebooku a některé z těchto podivných poruch? Ani jednou jsem zde neviděl příspěvek týkající se tohoto a kde byl závěr, proboha, zatraceně, ztratili jsme další kvůli poškození ESD! Myslím, že to je místo, kde mě to ztrácí - lidé o tomto problému mluví na úrovni vúdú a pověry, a ne na základě hmatatelných příznaků, na které lze ve skutečnosti dávat pozor, takže je pro mě těžké brát to vážně. Připomíná mi to celý problém „jak se správně starat o baterii vašeho notebooku“.

12/09/2010 podle rdklinc

Jsem z této otázky rozpolcený. Souhlasím s Mayerem na základní myšlence statické ochrany. Naučil se to a používal to jako pracovní technik jak u námořnictva, tak u velké společnosti na opravu počítačů. To znamená, že ve svých osobních budovách a opravách počítačů víceméně následuji Taylora a rdklinc. Když tedy vezmeme v úvahu všechny věci, dávám všem třem +

12/09/2010 podle rj713

Rdkl, máš dost náhradních dílů, abys to vyzkoušel. Schválně zapněte paměť RAM a zjistěte, zda se objeví při jakémkoli testu RAM. Tento problém mi dal větší zármutek než cokoli jiného ve světě počítačů. Mám iMac G5, na kterém jsem pracoval dva týdny a prostě to není správné. Vše funguje do posledních 2%. NEMÁ HNUTÍ PŘÍZNAKY. Všechno funguje dobře, dokud to nefunguje. Elektrický šok, který zastaví vaše srdce, většinou nemá příznaky, ale je to skutečné. Zabije vás to nebo vás přivede zpět.

12/09/2010 podle Mayer

Protože příznaky poškození se mohou velmi lišit. Dokumentování všech možných příznaků ESD by vyžadovalo miliony dolarů a knihu o tloušťce 900 stránek. ESD může roztavit mikrojemné obvody, které procházejí většinou elektroniky. Na tom spojení teď možná moc nezáleží. Může to být jen oslabené, ale nakonec může zemřít o týden, měsíc nebo tak později.

08/28/2015 podle Allen Scott

Jsem počítačovou technologií již více než 25 let. NIKDY jsem nepoužil řemínek na zápěstí nebo podložku. Fungoval skrz hrom a blesk .. pracoval na koberci. NIKDY jsem NIKDY NIKDY „nešokoval“ nebo „nezasáhl“ ŽÁDNÝ počítač nebo jeho komponenty Jen říkám ... Řemínek na zápěstí je nadhodnocený.

05/22/2020 podle Claudia

Rep: 409 tis

Podporuji pozici Mayers (udělena trochu pozdě v dialogu)

Měli byste použít uzemňovací pásek a podložku, která je spojena s dobrým uzemňovacím bodem. Občas podvádím. Ale dělám to tak, že jednotku, na které pracuji, nechám připojenou (pouze zařízení se zemním kabelem) a vypnutou. Potom držím jednu ruku za kovové šasi, takže jsem na stejném napěťovém potenciálu jako zařízení a mé nástroje, které používám, nikdy se ničeho nepohnu ani nedotknu.

Problém je v tom, že vaše klima hraje velkou roli v tom, kolik statické elektřiny je přítomno (ESD). Vlhké prostředí nebude čelit stejným rizikům jako velmi suché prostředí. Uprostřed zimy na Aljašce je to tedy nutnost, v deštném pralese střední Ameriky ani tak potřeba.

Dobře - Jaký důkaz je o tom, že by nedošlo k poškození? Poškození není vždy okamžité, jeho projevení může často trvat několik dní nebo rok či dva. Což mnohým ztěžuje uvěřit, že to byl faktor.

Když jsem pracoval v IBM, dali nám velmi přesvědčivé demo. Pomocí elektronového mikroskopu nám ukazují obvod s výstupními testovacími vodiči, na který jsme aplikovali náboj ESD. Na vlastní oči jsme viděli, jak se oblast vypařuje a poškozuje. Udělali jsme to třikrát s různým napětím, dva vykazovali poškození, ale stále fungovali. Bylo jasné, že poškození oslabilo čip, protože nakonec selhalo.

Rep: 61

Absolutně, pokud máte v úmyslu mít vybavení s dlouhou životností a méně náchylné k problémům.

Nejprve se rohož a pás používají, když není zařízení pod napětím. Rohož by měla být impregnována kovem, aby pomohla rozptýlit náboje, pokud používáte na podložce pod napětím, pokud by to mohlo vést ke zranění vás nebo vašeho zařízení.

Za druhé, popruh by měl pomalu rozptýlit váš náboj na zem a rohož by měla rozptýlit veškerý náboj na zařízení na zem, opět pomalu. Když se tedy dotknete svého zařízení, měli byste mít vy i toto zařízení stejný potenciál, a tím omezit jakýkoli tok elektřiny.

Pracoval jsem na elektronice v námořnictvu deset let a oni byli nálepkáři na používání rohoží a popruhů. Utratili za program velké sumy peněz a poskytli mikroskopické snímky poškození způsobeného ESD během tréninku. Většina lidí nevidí poškození, které ESD způsobuje, ale používá ho každý, kdo zná elektroniku. Váš procesor je dodáván ve stíněném sáčku, stejně jako RAM, základní deska, GPU atd ... všichni výrobci uznávají jeho důležitost. Jistě „většina“ lidí je nepoužívá, ale rohož a pásek v hodnotě 25 $ jsou pro vás malé investice, proč to riskovat.

P.S. Vždy slyšíte o lidech, kteří mají podivné problémy s novým vybavením, vybavením DOA atd. ... jsem si jistý, že souvisí s poškozením ESD. Korporace by ji využily, pokud by to nepovažovaly za nutné, protože to zvyšuje náklady na výrobu.

Rep: 33,8 tis

Nikdy jsem žádný nepoužil a nikdy jsem nebyl svědkem poškození, které lze přičíst jeho nepoužívání. S těmito problémy, které jsou tak diskutabilní, je obvykle odpověď, že ne, to pravděpodobně nezáleží. Pokud ano, důkazy by byly mnohem jasnější. Chci říct, že bych nedoporučoval instalovat souložné koberce v oblasti, kde opravujete počítače, kupujte nad rámec takových věcí, řekl bych, že jste v pořádku.

Rep: 49

Tenhle je opravdu velmi jednoduchý. Byl jsem technikou pro PC po celý svůj dospělý život, přes 20 let. Pokud máte v úmyslu při práci na počítači něco k něčemu připoutat, proč prostě neudělat tu ruku a připoutat ji k poutku na zadním pásu? Funguje to zhruba stejně, to je můj názor. Ano, existuje spousta lidí, kteří by rádi milovali lásku, aby vám prodali třicet pět centů za materiál a výrobní náklady za pouhých 20 USD, ale pravda? Vždy si zvykněte mít ruku na kovovém šasi, které je vnitřním rámcem každého jednotlivého počítače, serveru, terminálu prodejního místa atd. Atd. Musí mít tento kovový rám, protože specifikace vyžadují, aby se ostatní věci uzemňovaly aby se zabránilo požáru. Statický je kvůli odlišnému elektrickému potenciálu (představte si, že vaše tělo je velký kondenzátor oleje, protože ve skutečnosti je. Vaše tělo a jeho schopnost držet elektrický potenciál je ve skutečnosti základním kamenem technologie dotykové obrazovky) mezi dvěma objekty a výboje, čímž ruší tento odlišný elektrický potenciál. Šasi vašeho počítače se však bude staticky bezpečně vybíjet, pokud se jedná o první část počítače, kterého se dotknete. Stačí si zvyknout fyzicky jej pohybovat kolem lavičky za tímto podvozkem rukou bez rukavic a budete v pořádku. Nikdy jsem nenosil řemínek na zápěstí, ani jednou za 20 let. Ani jednou za 20 let jsem nezabil část statickou elektřinou. Ve skutečnosti se vsadím, že pokud jste stáli za profesionální lavičkou a chtěli jste se vyřádit a spálit 40 oprav za směnu a vytáhli jste řemínek na zápěstí? Jako anální retenční případ OCD byste se posmívali zesměšňovaným za zády. Statický řemínek na zápěstí je řešením zoufale hledajícím problém a ujišťuji vás, že každý, kdo tvrdí, že ho potřebujete, nedělá produktivní práci na seriózním hardwaru, tečka.

Aktualizace

Je to legrační, dokonce i lidé v práci si občas kupují tento nesmysl - nemyslím tím nesmysly jako ESD, ale nesmysly, že musíte dělat cokoli jiného, ​​než vypustit tělo do podvozku. V odchozím stojanu jsem dokonce viděl něco označeného jako „poškození ESD“, vytáhl jsem to a ne ... prostě jsi nevypadal dost tvrdě, jsou známy problémy s jakoukoli RAM s čipy adolf revision 2.0b z toho ODM běžícího přes tento další temný Čipová sada VIA na freeBSD .... rozdělte 2 GB RAM na dvě desky a ta zvláštní chyba, kterou máte, se úplně zastaví. Z mého pohledu je práce na zadní straně malých počítačových obchodů - „poškození ESD“ diagnostikou všeho druhu a něco jako polovinu času mohu problém najít a opravit. Našel jsem spoustu napájecích zdrojů s vyfouknutými 12voltovými kolejnicemi po špatných bouřkách, které byly označeny jako „poškození ESD“, když to opravdu není. V reakci na osobu, která zveřejňuje všechny ty úžasné průvodce ESD? Nemůžeme vědět, kdo napsal wikipedii, ne opravdu - ale všiml jsem si téměř všech ostatních na vašem seznamu, pohodlně má zápěstní řemínky k prodeji za 1200% označení ... Mýlím se, když mám podezření na tvrzení, že je to naprosto nutné ignorovali jste to profesionálně po celou moji kariéru a ještě jste nepoškodili jedinou část? Vidím, že to vím, protože kdybych běžel s problémy s ESD, moje čísla RMA na instalovaném zbrusu novém hardwaru by to odhalila.

Komentáře:

Takže IBM, HP a Apple, abychom jmenovali několik společností, které to berou velmi vážně, jsou mokré. Nemyslím si to! Jistě jste. Poškození, které vytvoříte, není vždy viditelné v době, kdy jste zapnuli logiku. Musíte si přečíst technické dokumenty na webových stránkách IEEE.

28. 5. 2014 podle A

ESD existuje? Souhlasit.

ESD může být pro hardware mimořádně škodlivé? Také souhlasím.

Myslím, že se vám nedaří vzít v úvahu pracovní sílu, školení, kulturní rozdíly a také odkazujete na podnikovou politiku, jako by k ní měla někdy zdravý rozum.

Dává jim to pravdu? Určitě ano, pokud důvěřujete nesprávné osobě v manipulaci s komponentami počítače.

Nicméně...

Toto je matematická úroveň třetího ročníku jednoduchá - každá nová část, které se v práci dotknu (a každý den se dotknu tun), mi je přiřazena v databázi, tečka. Každá část, kterou posílám zpět do ODM, je také uvedena v tabulce. Kdybych měl problémy s ESD, moje čísla by se vychýlila z míry selhání výrobce řádově, a prostě ne. To není můj názor, je to nepopiratelný matematický fakt. Popruh na zápěstí nepoužívám ani nevnímám jeho potřebu. To, co Apple má v zámořských výrobcích, je docela mimo tento bod.

29.05.2014 podle Robert Scott

Právě jste tvrdili, že se musím mýlit, protože lidé, které vnímáte jako „odborníky“ v této oblasti, tvrdí, že je to nutné - a možná je, pokud spravujete velké množství lidí z fondu pracovních sil ve venkovské Číně ... nechtěl bych mít o tom nějakou představu, tvrdím, že nemám žádné zkušenosti s prací pro zámořského výrobce. Ale pokusit se něco tvrdit je správné, protože „to, to a říká to druhá skupina odborníků“, je zjevně povedený - přední odborníci najednou věřili, že Země je středem vesmíru, že svět je plochý atd. Že názor je populární a zda má skutečnou potřebu na základě zkušeností, jsou dvě věci, které do značné míry nesouvisí - je politováníhodné pro vaši pozici v této debatě, že mohu poukázat doslova na tisíce případů, kdy celý svět odborníci se ukázali jako zcela nesprávní. Pokud jde o Im? Pokud to neuděláte profesionálně, a tím myslím celý den, pak nemáte zkušenosti, abyste jakýkoli názor podpořili.

30.05.2014 podle Robert Scott

Humor je založen na tom, že společnosti cítí povinnost dodržovat vnímané odpovědnosti. Velká společnost nemůže říci „nestaráme se o ESD“, protože to vypadá nezodpovědně, a tak se snaží koupit vhodné bezpečnostní výrobky, přestože nikdo nikdy nebyl svědkem poškození přímo přičitatelného ESD. Oprava je logická disciplína založená na důkazech, ale ESD je strašák, kterého nelze určit, takže víra v něj letí tváří v tvář těm z nás, kteří mají logický přístup. Uvedení „IBM, HP a Apple souhlasí, že existuje, a proto tedy i já“, je urážkou tohoto přístupu. Prostě nemáme kapacitu testovat ESD stejným způsobem jako my, řekněme, špatná optická jednotka. Dělám tisíce oprav ročně a nikdy jsem nebyl schopen s konečnou platností dojít k závěru, že by nějaká škoda byla způsobena ESD, nebo že by ESD ovlivnilo mé podnikání. ESD je skutečné, pokud jste vědecký pracovník v laboratoři s příslušnými nástroji pro jeho testování, ale pro většinu je to jen přeceňovaný humbuk a bez skutečných praktických obav.

30.05.2014 podle rdklinc

Co je ESD? Volné elektrony se pohybují. Co je to počítačová součást? Praxe pokusu o správu volných elektronů pohybujících se kolem k dokončení práce. Pojďme si na chvíli promluvit o skutečné citlivosti elektrických komponent vyrobených z výrobních procesů, jako je litografie - jsou tak citlivé, že je to absurdní. Podívejte se dostatečně na komerční specifikace CPU na zařízeních pro naprosto kritickou datovou infrastrukturu a najdete čísla o chybách způsobených příležitostným kosmickým paprskem, který prošel obalem čipu a produkoval volný elektron. Není uzemněn? Ne, to je více „nerozumí tomu, co je uzemnění“. Uzemnění využívá Zemi jako gigantický kondenzátor. To znamená, že VŠECHNY obvody jsou uzemněny - země je ta část, díky které elektrony proudí v kruhu a vytvářejí obvod. Elektronika tak citlivá, že množství ionizujícího záření vycházejícího z podrážky vaší boty by ji zničilo.

30.05.2014 podle Robert Scott

Rep: 377

Nepotřebujete antistatickou podložku ani řemínek na zápěstí. Nejlepší je nechat jej zapojit a odpojit napájecí konektor od základní desky. Při práci se ujistěte, že se jednou rukou nebo předloktím dotýkáte nějaké kovové části pouzdra. Jsem technik v oboru a nikdy jsem nenosil podložku nebo popruh. Stačí přijmout další nezbytná opatření.

Rep: 187

Ne. Jednoduše odpojte všechny elektrické zásuvky a všechna periferní zařízení a zařízení od stroje a dotkněte se něčeho kovového, abyste vybili zbytek nahromaděné statické elektřiny (zejména pokud máte koberce!).

Komentáře:

Morris Levy, máš naprostou pravdu. Tato otázka však byla zodpovězena zhruba před rokem a odpověď byla přijata. Doufám, že můžete dát několik dobrých a užitečných odpovědí, jako je tato, na aktuální otázky ....-)

19. 4. 2011 podle oldturkey03

Zástupce: 245

Opravdu nepotřebujete antistatický pásek - podložku.

Pokud vás nezajímá, co by se mohlo stát s částmi vašeho počítače, nepoužívejte to.

Popruh vám umožní vyhnout se elektrickému výboji v obvodech a citlivých elektronických součástkách, které již nemusí fungovat, pokud obdrží statickou elektřinu.

Takže je dobré to použít.

Komentáře:

Jedním ze způsobů, jak se na to dívat, je jako říkat někomu, že je bezpečné projít červenými světly, pokud nezasáhnete nebo nikoho nezasáhnete, pak je to smrtící! Když máte pravdu, lidé to musí brát vážně, protože ESD představuje skutečnou hrozbu pro elektroniku. Pokud pracujete na svých vlastních věcech, riskujete. Pokud na druhé straně pracujete na věcech někoho jiného, ​​měli byste lépe používat dobré postupy ESD!

14/11/2012 podle A

Hm, jen .. Zapínám a vypínám počítač, dokud nezhasne zelené světlo vzadu.

02/22/2019 podle BLANCEDRHINO78 hraní

Rep: 13

Pokud by měl být váš uzemněný nástroj v pořádku ... připojte napájecí akord, pro nás v Malajsii máme náš akord uzemněný ..

Rep: 13

Co je tak těžké, stačí předem přijmout preventivní opatření a práci dokončit.

Komentáře:

skvělý komentář!

21/21/2015 podle vincent chirafisi

Rep: 43

Dobře, přidám jednu pro knihy ... Antistactic Mat? Jistě, pokud máte v úmyslu Bench počítač, na kterém pracujete. Instalace a demontáž dílů podle potřeby při současném zajištění pracovního prostoru pro danou úlohu. Antistatický náramek? Určitě, pokud chcete manipulovat se zařízeními citlivými na statickou elektřinu.

Ale opravdu nemusíte jít do všech těchto extrémů, pokud to chcete udělat jen rychle a rychle doma. Samotné pouzdro počítače, i když je zapojeno a vypnuto, stále poskytuje uzemnění, jen se ujistěte, že je vypnutý vypínač na napájecí liště nebo na zadní straně napájecího zdroje. Dotykem kovového pouzdra jednou rukou vybijete statickou elektřinu.

Dejte si pozor na ostré hrany. Pokud si nejste jisti, nechte to být. Použití na vlastní nebezpečí. Opravy počítače „ZAPPED“ mohou být nákladné. Osobně jsem nikdy neměl žádné potíže.

Rep: 25

Každý má jiný přístup, aby zabránil poškození ESD (takže si myslí, že je to nutné). Jelikož jsem líný a nechci se obtěžovat řemínky na zápěstí, tak je moje osobní preference jednoduše zabránit ESD. Moje cesta je bezdrátová, právě jsem nastavil malý ventilátor vedený 2 ks. Ion Quadbars nad mým pracovním prostorem. Už se nemusíte starat o procedury. Snadné, efektivní a pro někoho každodenní jednání s citlivými zařízeními, ne tak nákladné.

Komentáře:

Co??? Ventilátor s iontovým systémem vpředu nenabízí žádnou ochranu ESD. Vše, co dělá, je odstranění statického náboje v proudu vzduchu. Utraťte své peníze za levný ESD řemínek na zápěstí a podložku.

13/11/2012 podle A

Jednoduše zapnu a vypnu počítač, dokud se nerozsvítí zelené světlo v zadní části po vypnutí.

02/22/2019 podle BLANCEDRHINO78 hraní

Ahoj @ BLANCHEDRHINO78gaming,

Jak vybíjíte statickou elektřinu z těla, což může také způsobit poškození elektronických zařízení ESD?

Pouhé vyčerpání zbytkové energie zbývající v elektronických zařízeních neznamená, že jsou imunní vůči poškození ESD při manipulaci s vámi.

02/22/2019 podle Jayeff

Rep: 1

Je důležité odpojit šňůry, stisknout tlačítko napájení, aby se vybily zbývající náboje, a přesto uzemnit systém, ve kterém se chystáte pracovat. To pomáhá chránit součásti a opraváře. Díky tomu, že se nemohou uzemnit systémy, nelze vytvořit uzemnění, ale pokud neuzemníte sebe a systém, mohou se hromadit poplatky, které mohou samozřejmě poškodit komponenty a vaše zdraví. Při práci v pouzdře počítače je bezpodmínečně nutné nasadit si řemínek na zápěstí.

Nelson, 3. května 2013

Komentáře:

Váš nápad odpojit vás může chránit před škodlivými síťovými napětími (110/220 voltů). Odstraňuje to, co potřebujete pro ochranu EDS, pokud nemáte správně uzemněnou podložku a řemínek na zápěstí. Pokud zařízení používá odnímatelný napájecí kabel a máte náhradní, můžete odříznout napájecí čepele kabelu a ponechat pouze zemnící kolík, nyní splňujete obě potřeby (pomocí řemínku na zápěstí připevněného ke kovovému pouzdru). Pokud jde o vybíjení vašeho systému, mělo to smysl už před lety, kdy jsme měli CRT, která používala vysoké napětí (800 ~ 1000 voltů DC) a velké paměťové kondenzátory. Dnes mají pouze napájecí zdroje uvnitř velké kondenzátory a většinou mají kolem sebe stínění, které chrání expozici. V případě CRT je musíte použít speciální nástroj k jejich vybití (5 Ohm 15 wattový rezistor s testovacími vodiči), protože podržení tlačítka napájení je nevybije (upřímně řečeno, nenašel jsem, že držíte vypínač moc nic ve vybíjení kondenzátorů napájecího systému)

07/06/2013 podle A

Rep: 1

Ahoj Doporučil bych, abyste to udělali, v případě, že chcete použít staré součásti v jiném počítači

Zástupce: 23

Když jsem opravoval PC na živobytí, dostali jsme náramky na zápěstí. Dříve jsem si říkal, jestli jde spíše o to, jak profesionální jsme vypadali, vzhledem k tomu, že se jednalo o terénní službu v domácnostech a kancelářích.

Sám jsem dříve nechal základní jednotku zapojenou s vypnutými miny, pokud to bylo potřeba, aby byl kufr uzemněn. Nemůžete opravdu pracovat dovnitř, aniž byste se dotkli pouzdra, takže jste také uzemněni. Když jsem byl studentem, používali jsme nerezový odtok v kuchyni pro naše projekty elektroniky.

Měl jsem pocit, že popruh je bolest, protože by to vždycky zachytilo věci, a pokud to není na špičce prstu, zajímalo by mě, jak dobré je zbavit se toho náboje.

Jak už řekli jiní, opravdu nemůže bolet (pokud to nezachytíte na pouzdře) nosit jeden.

Rep: 31

Spíš ne. Jednoduše odpojte veškerou energii na ploše alespoň 5 minut, než ji rozložíte.

Komentáře:

Thx D

06/24/2010 podle Vyděšený

Tato odpověď je nesprávná. Na vašem neuzemněném těle se hromadí statická elektřina. Vždy se držím napájecího kabelu připojeného k napájecímu zdroji a předtím, než se dotknu desek plošných spojů, se dotknu jakékoli kovové části uvnitř.

22 let to dělá každý den - nulové problémy.

26.06.2010 podle Vic

Vyděšený