Mohu do MacBooku Pro na začátku roku 2011 vložit 16 GB RAM?

MacBook Pro 13 'Unibody začátek roku 2011

Začátkem roku 2011 model, procesor A1278 / 2,3 GHz i5 nebo 2,7 GHz i7.



Rep: 295



Zveřejněno: 26/26/2012



Apple říká, že můžu upgradovat RAM ze 4 GB na 8 GB (2 x 4 GB RAM). Je možné do mého počítače Mac nainstalovat karty 2x8 GB DDR3 SoDIMM 1333 MHz?



Pokračoval jsem a do svého Macbooku jsem nainstaloval 16 GB RAM. Funguje to dobře, kromě případů, kdy se pokouším spustit Windows 7 Pro v bootcampu. Přijde na přihlašovací obrazovku a poté se zastaví. někdy to prostě přijde na bílou obrazovku. Myslím, že win pro7 zvládne 192 GB REM, tak v čem je problém? Může to být paměťový model? Koupil jsem Crucial DDR3 16GB 1333MHz SODIMM pro Mac.

Dík!

Komentáře:



Omlouvám se, že vykopávám staré příspěvky, ale chci upgradovat svůj mbp na 16 gb a chci vědět, jestli bude rozpoznán všechen beran.

Prohledal jsem web na ammoumt jsem schopen a mohu najít jasnou odpověď kdekoli.

dík

31.12.2013 podle Tekone

Ahoj kluci, mám brzy 15palcový Macbook pro z roku 2011 a upgradoval jsem ho na 8Gb RAM (2x4Gb RAM). Apple říká: „4 GB (dva 2 GB SO-DIMM) 1333 MHz DDR3 paměti, dva sloty SO-DIMM podporují až 8 GB“ z tohoto odkazu:

http://support.apple.com/kb/sp620

Je možné upgradovat z 8 na 16 Gb?

Vím, že tento příspěvek byl zodpovězen a řekl „ano, můžeme upgradovat na 16 GB“, ne tak v těchto slovech, ale chápete to. Jen jsem se chtěl ujistit.

Dík.

Arjun

04/04/2014 podle Arjun

Arjun - Pro budoucí potřebu zveřejnili jste otázku na místě, kde pouze Odpovědi patří. Prosím použijte odkaz pro přidání komentáře na odpovídající odpověď nebo spusťte O.Q .. Všechny modely 011 mohou běžet 16 GB RAM, není to tak podporováno koupit Apple, ale funguje to.

05/04/2014 podle originální stroj

Ahoj, přidal jsem 16 koncertů k mému MacBooku Pro na začátku roku 2011 a udělal jsem stále rostoucí výkon. Byl to slimák, dokud jsem se nezměnil přes berana.

Jsem si jistý, že s SSD získáte spoustu další rychlosti, ale proč utrácet peníze, když můžete zvýšit rychlost za zlomek nákladů. Pokaždé, když upgraduji operační systém, systém se zpomalil. Bylo to tolik ukládání do vysoké paměti na beranu, že můj stroj byl téměř k ničemu. Nyní je rychlost správná tam, kde se mi líbí, a nemám se všemi problémy. Dokonce ani starý problém s vyhledáváním Wi-Fi každých pět sekund opravdu není problém. Paměť jsem koupil na Amazonu a byla levná a na YouTube můžete zkontrolovat pokyny, jak ji vyměnit ve vašem zařízení.

Můj MacBook Pro a můj iMac mají 16 koncertů a starý iMac je I5 a MacBook Pro je I7.

Nejprve zkuste paměť levnou a poté se rozhodněte, zda chcete SSD. Možná zjistíte, že SSD není potřeba.

Hodně štěstí a šťastné opravy

10. 11. 2015 podle miata90redd

Také jsem přidal 16 RAM do svého MacBooku Pro na začátku roku 2011 a 500 SSD disk .. 300 $ za všechno .. Zcela nový počítač .. Velmi snadné to udělat také sami .. tuny videí na You Tube .. Důrazně doporučujeme dělat obojí. ..

09/01/2016 podle Klasické sporty

12 odpovědí

Zvolené řešení

Rep: 115,8k

Ano.

Pokud byla tato odpověď užitečná, prosím nezapomeňte vrátit značku přijato.

Komentáře:

Potvrzeno, aktuálně Mac: Mac book pro 15 palců začátkem roku 2011

4 GB dfr3 1067 MHz 204 pin ano, v tomto MacBooku jsem příliš upgradoval na 16 GB RAM. Vlastní instalace berana. Poznámka pro uživatele: Ujistěte se, že jste zhutňovače vybili před pokusem o resetování počítače Mac, uzemnili se a použili antistatickou ochranu, aby nedošlo k poškození počítače. Zkontrolujte, zda je paměť zcela usazena. Zapněte počítač a spusťte domovskou stránku a po instalaci zkontrolujte paměť a ověřte ji tak, že přejdete k tomuto počítači Mac a uvidíte nové číslo nainstalovaného ram.

10.10.2016 podle John

Ano, taky ... bylo úspěšně nainstalováno.

01/17/2017 podle Muhammad Farooqi

Mám Mac Book Pro (15palcový, konec roku 2011) a na základní desku jsem nainstaloval 2 8GB (1600 MHz DDR3). Neměl jsem žádné chyby, žádné problémy a běžím

(2) 2TB v systému celkem 4TB (1 na běžném místě pro HD a vyjmul jsem CD-ROM a nahradil jej Docking Bay pro 2. SSD). Neměl jsem problém.

jak vyjmout baterii z okraje galaxie s6

16. 11. 2019 podle dov

Rep: 7,4 tis

Bude to fungovat?

Ano.

Je to naprostý odpad, pokud stále máte rotující pevný disk?

ABSOLUTNĚ!

Získejte SSD a poté RAM. Raději bych měl SSD a 2 GB RAM než pevný disk a 20 GB RAM. Dokud počítač stále používá pevný disk, je, pokud jde o mě, nefunkční a nešťastně nepoužitelný.

Komentáře:

Nerozumím tvému ​​komentáři. Můj pevný disk MacBook Pro 2011 je integrován. Jak bych svůj pevný disk nepoužíval?

13. 5. 2016 podle euchreyou

Myslím, že jde o odkaz, že pokud stále používáte pevný disk „pevného disku“ (HDD), pak je to bezcenné .. Ale myslím, že je to kecy. Pevný disk SSD bude fungovat mnohem rychleji než pevný disk platňového typu. Přemýšlejte o tom jako o kalkulačce a tužce, když děláte matematiku. Kalkulačka je mnohem rychlejší, protože je celá digitální / elektronická. Tužka, stejně jako standardní HDD talířového typu, je mnohem pomalejší (ve srovnání) s kalkulačkou, protože je to „mechanicky čitelné“ zařízení.

30.06.2016 podle Rick Wall

HDD není zbytečné, ale je pravda, že SSD je snadno nejefektivnější upgrade pro jakýkoli počítač, který jej dosud nemá. V Macbooku si můžete ponechat pevný disk pro pomalejší velké úložiště, pokud obětujete optickou jednotku. Šel jsem s optickou jednotkou + SSD, ale neustále mi dochází místo na disku, částečně proto, že doufám, že příliš vyměním, že se zdá, že OS X nevyčistí. Doufám, že to extra RAM vyřeší a přinese tuto otázku do plného kruhu.

3. 10. 2016 podle Martijn Vos

Rep: 73

Mám začátkem roku 2011 macbook pro 15 '2,0 GHz a nainstaloval jsem 2 8GB moduly Corsair a ten to rozpozná a funguje.

Ale vůbec jsem nezaznamenal žádné zlepšení výkonu :-(

Myslím, že pokud upgradujete na 8 GB, uděláte to ..

Na několika strojích to všechno nevyužije. Nevím, možná ano a nevšiml jsem si.

Komentáře:

Vložit 16 GB RAM do počítače není jako odhodit 600 hp Hemi do auta… Své spíš jako přidání tažného zařízení do automobilu, nákladního automobilu nebo SUV… pokud již táhnete velkou zátěž, balíček tažného zařízení (např. více RAM) vám pomůže práci vykonat efektivněji. Dává to smysl? Pokud jste nepoužívali aplikace náročné na procesor ( Aplikace používané v aplikacích pro vytváření obsahu, jako jsou PhotoShop, Illustrator, Final Cut Pro ) před přepnutím, pak ne, po změně si nevšimnete žádné změny. RAM určuje, kolik aplikací a kolik dat může Mac sledovat, aniž by musel číst nebo zapisovat na paměťové médium (přístup k VMEM, který zpomaluje proces). Rychlost procházení e-mailů nebo webu ... nebo přehrávání hudby se po Maxing RAM znatelně nezmění. Stroj již tyto aplikace spouští tak rychle, jak je člověk schopen detekovat, a aplikace to umožňují .. tato použití jednoduše nemají prospěch z toho, že mají 16 GB RAM.

10.03.2014 podle originální stroj

„Pokud jste nepoužívali aplikace náročné na procesor“ od společnosti originalmachead

Jsem si docela jistý, že měl na mysli RAM, ne procesor. I když mohou být jeden ve stejném, nemusí to být nutně. Otevření obrovského obrázku ve Photoshopu může být náročné na RAM, spuštění složitého filtru může být náročné na procesor. Může být užitečné mít více RAM, ale nezrychlí to procesově náročnou úlohu.

02.03.2016 podle makcentrický

Takže toto je originální stroj. Mám také MacBook Pro 2011 a od El Capitanu je to čím dál pomalejší. Obvykle nepoužívám aplikace jako Photoshop nebo InDesign ... jen Apple Mail, Google Chrome a Stránky. Takže říkáte, že když zvýším RAM, nepomůže to stále se zpomalující rychlosti počítače?

13. 5. 2016 podle euchreyou

@euchreyou - nejdříve bych se zaměřil na to, udělat nějaké HD. Zpomalení systému znamená, že se jednotka zaplňuje a soubory jsou fragmentované. Spusťte program Disk Utility z externí spouštěcí jednotky a poté spusťte Disk Doctor nebo nějaký jiný čistič mezipaměti a protokolů. Poté vyčistěte co nejvíce haraburdí. Chcete mít alespoň 1/4 disku zdarma, menší disk potřebuje více (1/3). Jakmile máte volné místo, spusťte dobrou defragmentační aplikaci, jako je: Drive Genus . Jakmile je vaše jednotka vybičována zpět do tvaru, měli byste vidět velké zlepšení!

14. 5. 2016 podle A

Pokud jde o další krok, zvýšil bych vaši RAM vzhledem k tomu, že provádíte úpravy obrázků. Problémy s vašimi disky byly pravděpodobně způsobeny skutečností, že vaše použití vytvořilo mnoho fragmentovaných souborů, protože nemělo dostatek paměti RAM k uložení obrazu v paměti RAM. Také bych se podíval na to, že vyměníte HD za velký SSD (1 nebo 2 TB), pokud si to můžete dovolit. nebo přemýšlejte o SSHD. Neskočil bych na duální disk, pokud to váš systém nepodporuje (v některých modelech je problém)

14. 5. 2016 podle A

Rep: 61

Ano, je to možné. Buďte opatrní pouze u značek. Ne všechny značky budou fungovat perfektně. Měl jsem, že některé cheapo fungují perfektně a některé nefungovaly vůbec.

Komentáře:

Ahoj MIlane. Můžete říct značkám, které fungovaly, a značkám, které nefungovaly? díky

10. 11. 2015 podle Kontakt

@Kontakt Existuje mnoho sad pro tento upgrade, které lze najít na ebay, mohou být dražší, ale je mnohem pravděpodobnější, že budou fungovat

16. 10. 2020 podle Mistr CNG

Rep: 25

můj MBP2011 běží velmi dobře po instalaci 16 GB RAM a Samsung SSD 850 EVO 500 GB. Otevření stránky zobrazení trvá jen asi 14 sekund. Stojí za upgrade a váš MBP se cítí jako novější počítač.

Rep: 35

Pro všechny, kteří chtějí upgradovat na 16 BG RAM ... NE!

Proč, ne proto, že to stroj nepřijme, protože to bude, a pokud máte dobrou značku, bude to fungovat dobře a poznáte to, i když Apple jasně uvedl, že 8 GB je maximum.

Většina lidí však věří, že pomalý počítač je způsoben pamětí, což je faktor, ale upgrade na 16 koncertů bude jen plýtvání penězi, 8 GB je spousta, pokud neplánujete provozovat 5 virtuálních strojů najednou, nepravděpodobné.

Možná budete chtít zvážit další faktory, jako je vaše grafická paměť, ve které můžete upgradovat, protože je v čipové sadě, a rychlost pevného disku. Někdy je vaše grafická paměť přetížená a zdá se, že je pouze 256 MB ve srovnání s verzí 2,2 GHz MacBook Pro (MC723LL / A) z počátku roku 2011, která má 1 GB grafické paměti. Pak na pevném disku, může být bombardován tolika daty hudebních souborů a videosouborů, že nedokáže včas najít ani to, co hledáte.

Zvažte tyto, než utratíte zbytečné peníze za upgrade paměti. Opravdu neuvidíte velký rozdíl, pokud jde o 16 GB paměti RAM.

Komentáře:

Briane, souhlasím s částí tvého prohlášení „8 GB je pro většinu lidí dost“. Beru výjimku z vaší poznámky na Apple jasně uvedeno 8 GB je limit. Limit společnosti Apple je založen na prvním dni historie modelů, nikoli na tom, jaké paměťové moduly vyšly později. I když je pravda, Apple se nevrátil k testování novějších paměťových modulů, které mají ostatní. Některé systémy (Core2 Duo) navíc mají omezení kvůli CPU a logice řadiče paměti použité v nich. Systémy, které dokážou adresovat více paměti (i3 / i5 / i7) a nejnovější OS-X, to mohou využít. Posledním kouskem je aplikace: ne všechny aplikace mohou využívat celou tuto paměť (ani ji nepotřebují). Souběžné spouštění různých aplikací může každé spuštěné aplikaci umožnit veškerou paměť, kterou každá vyžaduje. Mít jedinou aplikaci, která má schopnost přistupovat ke všem těmto vyšším množstvím paměti RAM, bude muset být ověřen daným prodejcem aplikace. Jako příklad může CadCam využít tuto přidanou RAM.

13/05/2014 podle A

Virtuální počítače zde pouze zaměňují problém, protože je třeba zapracovat limit paměti OS virtuálního počítače a konečně počet virtuálních počítačů a proč používáte virtuální počítače. Většina lidí, kteří používají virtuální počítač, musí pro získání přístupu k dané aplikaci používat Windows nebo UNIX / Linux a pak platí stejný příběh, jaký je limit OS a aplikace na daný virtuální počítač. Poté se výkonovým limitem stane výkon procesoru, úložiště (HD / SSD) a / nebo sítě. GPU pouze odráží schopnost systémů zpracovávat. Zablokovaný systém tedy narazí na problémy nezávislé na množství paměti RAM, kterou má. Lidé neberou v úvahu všechny části a rovnováhu každého prvku, který tvoří počítač. Který je zde spodní řádek a v tomto bodě s vámi také souhlasím.

13/05/2014 podle A

Hlasoval jsem pro tuto odpověď, protože je nesprávná.

29.04.2015 podle Mayer

Důrazně doporučuji vyměnit HD za SSD. Uvidíte velké zlepšení doby zavádění a celkového výkonu.

10. 11. 2015 podle hgontijo

Zda uvidíte dopad upgradu paměti, závisí zcela na vašem využití. Nepoužívám žádné virtuální počítače, ale používám 7,9 GB a můj Mac vytváří příliš mnoho odkládacích souborů. Myslím, že více paměti by mi hodně prospělo. RAM je levná.

3. 10. 2016 podle Martijn Vos

Rep: 561

Ano můžeš. Také můžete vždy zkontrolovat na webových stránkách společnosti Kingston. Uvádí seznam maximální paměti podle výběru stroje.

http: //www.kingston.com/us/memory/search ...

Rep: 19

16 gig RAM je dobré pouze pro 64bitové systémy, na 32Bit se používá asi 8 gig RAM, než se počítač zastaví.

Komentáře:

Mohlo by vás šokovat, když uslyšíte, že OS X 10.8 a vyšší a veškerý hardware schopný provozu 10.8 a vyšší, je 64 bitů. Pokud je mi známo, jediný stroj, který bude řešit více než 8 GB RAM, to zvyklý běh 10.8 jsou věže G5 poslední generace a věže Mac Pro první generace.

09/01/2016 podle orel

32bitový počítač nedokáže adresovat více než 4 GB. Dokonce i 8 GB je v tomto případě plýtvání.

3. 10. 2016 podle Martijn Vos

Je to pravda? Vůbec sem netušil. Dík. 8 GB je poloviční cena oproti 16 .. myšlenka 16 připadá jako moderní základní linie. I 8 na mém novějším MBP se cítí slabě

27.03.2019 podle Shawn

Právě jsem přidal 16 koncertů na svůj začátek roku 2011 MacBook Pro a když od slimáka po závodní stroj. Vylepšilo to také internet. Pokud upgradujete, podívejte se na monitor aktivity a ve skutečnosti používá k provozu více než 10 koncertů.

Použil jsem paměť Consair Mac.

Můj stroj se s každou aktualizací OS zpomalil a myslím, že je to metoda Apple, která vám řekne, že potřebujete nový stroj. K zachycení obrázků ze souborů Camera Raw používám kabel lap lap a nyní to funguje skvěle.

06.06.2015 podle miata90redd

Pokud jste měli 4GB systém, mohli byste se zastavit na 8GB a vidět stejný výsledek. Větší výhrou je vyčištění disku od sebraných haraburdí. Jeden dobrý nástroj je Disk Doctor si můžete stáhnout z App Store. Další věcí je spustit nástroj Drive Utility z jiné spouštěcí jednotky a opravit a opravit oprávnění. Poslední věcí je defragmentace vašeho HD, protože soubory se postupem času fragmentují. Pokud můžete houpat, získáte SSHD nebo SSD, které nahradí váš pomalejší HD. V kombinaci s 8 GB RAM budete mít screamer!

06.06.2015 podle A

Rep: 1

Minulý týden jsem také upgradoval svůj začátek roku 2011 Macbook pro ze 4 na 16 a mohu říct jen WOW.

Komentáře:

Nyní, když je leden 2018, je to stále páni, nebo jste měli nějaké problémy? A používáte SSD nebo originální HD? A jaký operační systém používáte? Mám MacBook Pro 2011 s operačním systémem 10.6,8 a přemýšlel jsem o aktualizaci OS, ale četl jsem si tyto myšlenky, že bych měl udělat i paměť. Jakou paměť značky jste použili? Také se chcete ujistit, že CS3 bude fungovat na novém operačním systému.

16. 1. 2018 podle Comountain

O dva roky později jsem koupil pozdní 2011 MBP, bylo to skvělé, šel jsem na 16 gig ram a mé štěstí se zdvojnásobilo, pak jsem vložil Intel SSD pro Mac (řada 535) a moje štěstí se znovu zdvojnásobilo. V roce 2011 jsem měl ASUS VX7, který měl 16 gig ram a stejný i7 jako tento MBP, Apple kope Asus VX7. Teď mám 30sekundový start v systému dual boot Windows 10, někdy méně a má spoustu programů. Jak můžete být tak šťastní s 9letým počítačem? Všechno s novým ramem a novým ssd ne 2ih, stálo mě to asi 750 $ (původní cena 450 $ na eBay. Neexistuje nový počítač se systémem Windows, za který bych vyměnil tento 9letý MBP, žádný z nich nemohl splnit moje očekávání po tis a Hraju si v počítačových obchodech, abych prozkoumal rychlost, nejen fantazijní zapsané specifikace. Ach, provozování Cataliny s lehkostí a plně funkční. Catalina spouští rychleji než 30 sekundová okna, je to zrůda?

28.06.2020 podle Ric Glass

Rep: 25

jednořádkový výpis ... v MBP 13, začátkem 11 se sdílená video paměť jednoduše zvýší. Když jsem měl 4 GB RAM, měl jsem 3xxMB video RAM. Teď jsem měl 512MB video RAM s 10GB RAM. grafika funguje tak hladce. (Sada Adobe) speciálně ...

kdokoli říká, že se nic nezmění, je nad technickým.

Komentáře:

10 GB RAM ... Určitě to

16. 10. 2020 podle Mistr CNG

Rep: 1

vložil 16 GB do mého 8, 1 Začátkem roku 2011 MBP nerozpoznal jeden slot berana. Testováno Ram na memtest86 a MBP z poloviny roku 2012 funguje dobře. Aktualizoval jsem se na vysokou sierru, resetoval kočárek a smc stále neměl štěstí, že by to Mac viděl. možná je rychlost berana příliš nízká. Nicméně jsem jednou viděl Mac říct 16 GB RAM. takže možná mám vadný port. ale při spuštění mého původního 2 x 4 GB RAM to viděl oba úplně v pořádku. Takže jsem opravdu ztracen

Komentáře:

zvuk hraje přes reproduktory a sluchátka

Právě jsem vložil 16 GB na svůj MacBook Pro 13 palců počátkem roku 2011 a „about Mac“ zobrazuje pouze 8 GB s jedním otevřeným slotem. Jsem také na vysoké pohoří. Také mě zajímá, jestli to můj počítač prostě nerozpozná?

12/01/2020 podle žakár

Pravděpodobně máte špatnou zásuvku, nebo jste úplně neusadili SO-DIMM

10/25/2020 podle A

Rep: 1

Zveřejněno: 03/15/2020

Procesor Intel Core i7 2860QM používaný v 15 ”a 17” MBP podporuje až 32 GB RAM. Zajímavou otázkou nyní je, jak budou tyto MBP reagovat na jeden 16 GB DDR3 RAM 1600, 1333 a 1066 MHZ 204 pinů? Samozřejmě za předpokladu, že se paměť RAM fyzicky vejde do slotu RAM MBP.

se to brzy pokusím s mým 17 ”-MBP z roku 2011.

Komentáře:

To se nestane! Jen proto, že architektura CPU má tuto schopnost, to neznamená, že Apple povolil všechny adresní řádky nebo nastavil paměť tak, aby to bylo možné. Bylo testováno dříve, než 32 GB není funkční.

10/25/2020 podle A

Alexi